Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen pankkiisi? Mitä pankkia käytät?

Vierailija
03.04.2017 |

Itselläni on Op ja se on ollut viime aikoina niin surkea toimimattomien nettisivujensa kanssa, että suunnittelen pankin vaihtoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Säästöpankki ja S-pankki.

Osuuspankista ja Nordeasta on kummastakin lähdetty ovet paukkuen paskan palvelun vuoksi.

Vierailija
22/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea, en vaihda.OP on täysin arsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilit osuus ja s-pankkiin sekä vasta avattu sijoitustili Nordnet pankkiin. Osuuspankissa tehdään aivan tolkuttomasti pieniä maksuja joka asiasta. Heti kun saan maksettua op asuntolainani pois niin lopetan koko tilin ja siirryn käyttämään s-pankkia ja säästän Nordnet rahastoihin.

Vierailija
24/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea ja S-Pankki. Olen tyytyväinen. Minulla on kaikki mitä tarvitsen. Tilanteessani nämä ovat myös edullisimmat.

Vierailija
25/28 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisosuuspankki. Valittu tosi monena vuonna parhaaksi asiakaspalvelijaksi ja sen kyllä huomaa. Annoin valtakirjan, siirsivät tilini ja lainani pois Nordeasta. Viihtyisä konttori, hyvä nettipankin, edellinen asuntolaina.

Vierailija
26/28 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisosuuspankki. Valittu tosi monena vuonna parhaaksi asiakaspalvelijaksi ja sen kyllä huomaa. Annoin valtakirjan, siirsivät tilini ja lainani pois Nordeasta. Viihtyisä konttori, hyvä nettipankin, edellinen asuntolaina.

Onko tämä se POP pankki?

Vierailija
27/28 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:sta on hyviä kokemuksia, kannattavaa olla bonus-asiakas.

Vierailija
28/28 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea ainakin on vihoviimeinen! Aina kun jotain ikävää sekoilua on tyyliin "asiakastietoja löytynyt roskalaatikosta" tai jotain huijaus yrityksiä liikkeellä on kyseessä Nordea. Palvelu on myös huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi