Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa seksikumppaniksi?

Vierailija
02.04.2017 |

Olen 20v nainen ja tuntuu ettei kukaan, siis KUKAAN, mies halua minua vällyjen väliin. Tämä on turhauttavaa ja syö itsetuntoa koska väkisinkin sitä miettii mikä minussa on vikana ja olenko muka oikeasti niin epähaluttava etten kelpaa kenellekään.
Olen ihan tavallisen näköinen eli en kaunis mutten rumakaan, normaalipainoinen, huolehdin hygieniasta, meikkaan, olen kiltti muille ja pukeudun siististi. Päällisin puolin kaikki on siis kunnossa.
Miehet, kertokaa mistä seksittömyyteni johtuu?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% johtuu siitä että odotat jonkun hakevan kotiovelta. Tee asioille jotakin äläkä odota että mies tekee aloitteen.

Vierailija
2/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? Multa saat seksiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiaa joihin mahdollisesti voit vielä vaikuttaa. Treenaa kropastasi seksikäs. Yritä flirttailla miehille.

Vierailija
4/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alastonkuva jakoon ,kerron sitten.

Lähtisitkö mun kanssa jonnekin ryyppäämään viikonloppuna? Seksiä saisit 100% varmuudella ellet sitten ole jotenkin ihan kamala?

Vierailija
5/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsos kun jotkut naiset ovat sellaisia että vaikka ne mitä yrittäisivät ja kaikki maailman miehet olisivat ympärillä niin ne eivät siltikään saisi munaa keneltäkään. Hyväksy kohtalosi.

Vierailija
6/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista jää aina jotain mainitsematta!

Vierailija
7/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne.

Vierailija
8/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen,että se on siitä kiinni näyttääkö seksikkäältä .Mulle taas on tullut lähinnä sellaisia miehiä,jotka haluu enempi seksiä ja ei oo kiinnostunut mun ajatuksista ja se johtuu siitä varmaan,kun näytän yhdeltä ulkomaalaiselta Playboyssa olleelta mallilta.Joten uskon,että se seksikäs ulkonäkö vaikuttaa,en edes pukeudu paljastavasti,ulkonäössä vaan on jotain samaa.

Vierailija
9/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin?

Vierailija
10/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan huomaa niitä kaikkia miehiä jotka hyppäisivät ilomielin sänkyysi koska tahansa. Taidat siis olla sokea.

Vierailija
11/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari asiaa joihin mahdollisesti voit vielä vaikuttaa. Treenaa kropastasi seksikäs. Yritä flirttailla miehille.

Kertokaa arvon alapeukuttajat, miksi näillä ohjeilla ei paranisi mahdollisuudet saada seksiä?

Vierailija
12/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska provoilet vain av-palstalla.

Vierailija
13/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisuus. Jokainen näkee sinusta varmasti jo kaukaa, että tulet olemaan äärettömän hankala nuori nainen. Olet niin epätoivoinen, että puutteessa oleva mieskin kavahtaa sinua ja pelkää, että roikut ja riiput heissä sen jälkeen kuin takiainen. Relaa siis vähän, tai oikeastaan aika paljonkin, relaa ja käytä herra dildoa rentoutukseen. Sen jälkeen vasta menet hymyssä suin etsimään sitä miestä.

Vierailija
14/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon välttämättä ole mitään yhtä erityistä syytä muuta kuin, että sinulla on käynyt huono tai sitten hyvä tuuri. - Hyäv siksi, että ei ole minusta mitenkään tavoittelemisen arvoista päästä asemaan, jossa kaikki kulmakunnalla tietävät, että tuo n-n tykkäisi harrastaa seksiä vähän kaikkien kanssa. Huono siksi, että jos oikeasti haluaisi -vaikka sitten vain yhden,eikä onnistu- niin saattaahan se syyhytä aika tavalla. Mitä sitten voist tehdä? - No mitä nyt teet? Kuinka usein olet yrittänyt yleisemmin lähestyä itse miehiä. Se, että lähestyt miehiä vain asenteella, että moi harrastaisitko seksiä mun kans kohta on toik arvotettavaa suoruutta. Mutta on vähän tahditon avaus. Siksi aloita vaikka siitä, että pyydät miestä kanssasi ensin, vaikka syömään tai yleisemmin treffeille ja sitten edet  (pikkuhiljaaedetä)  "asiaan" 

Vierailija
15/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän vielä, olen siis "tasoltani" suurin piirtein tätä luokkaa:

http://www.celebuzz.com/photos/miley-cyrus-hits-brazilian-beach-in-teen…

Eli kroppa ei ole sellainen supernaisellinen eikä naamakaan mutta olen silti ihan ookoo näköinen eikä mitään suurempia vikoja ole.

- ap

Vierailija
16/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa arvon alapeukuttajat, miksi näillä ohjeilla ei paranisi mahdollisuudet saada seksiä?

Voi lapsikulta, olet katsonut liikaa selfie-fitnessmimmejä. He eivät ehkä edusta ihan kaikille miehille sitä seksikästä naista, päinvastoin. Myös "miehille flirttailu", eli siis toisin sanoen kaikille vastaan tuleville miehille flirttailu, tekee naisesta yksinkertaisen ja helpon, kevytkenkäisen. Sellaisista naisista ei taas valtaosa miehistä tykkää.

Vierailija
17/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän vielä, olen siis "tasoltani" suurin piirtein tätä luokkaa:

http://www.celebuzz.com/photos/miley-cyrus-hits-brazilian-beach-in-teen…

Eli kroppa ei ole sellainen supernaisellinen eikä naamakaan mutta olen silti ihan ookoo näköinen eikä mitään suurempia vikoja ole.

- ap

Tässä ketjussa on jo monta miestä valmiina harrastamaan seksiä mutta et tee elettäkään asian eteen.

Perus tapaus.

Jos mies tekisi vastaavanlaisen ketjun niin ketään naista ei kiinnostaisi.

Vierailija
18/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko tyttöystäväkseni?

Vierailija
19/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kiltin ja kunnollisen näköinen eikä miehet tule ajatelleeksi, että haluaisit satunnaista seksiä. Luulevat että sua pitää kunnioittaa 'vaimomateriaslina' ja jos eivät etsi vakavaa suhdetta, eivät ota kontaktia.

Mulla on ollut sama juttu. Lopulta rohkaistuin ja menin ehdottamaan todella komealle miehelle yhden yön suhdetta baarissa. Hän kieltäytyi ja sanoi, etten muka näytä siltä. Sitten pyysi puhelinnumeroa ja pyysi seuraavana päivänä treffeille ja nyt ollaan naimisissa. Eikä hän vieläkään usko, että ehdottelin silloin aivan tosissani satunnaista seksiä.

Mutta harvoin kai ihan noin käy. Jos menet suoraan baarissa ehdottelemaan tarpeeksi monelle miehelle, nii ihan varmasti joku niistä lähtee.

20/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma ja/tai ujo.

☭ 7217 ☭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän