Miksi en kelpaa seksikumppaniksi?
Olen 20v nainen ja tuntuu ettei kukaan, siis KUKAAN, mies halua minua vällyjen väliin. Tämä on turhauttavaa ja syö itsetuntoa koska väkisinkin sitä miettii mikä minussa on vikana ja olenko muka oikeasti niin epähaluttava etten kelpaa kenellekään.
Olen ihan tavallisen näköinen eli en kaunis mutten rumakaan, normaalipainoinen, huolehdin hygieniasta, meikkaan, olen kiltti muille ja pukeudun siististi. Päällisin puolin kaikki on siis kunnossa.
Miehet, kertokaa mistä seksittömyyteni johtuu?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa joihin mahdollisesti voit vielä vaikuttaa. Treenaa kropastasi seksikäs. Yritä flirttailla miehille.
Kertokaa arvon alapeukuttajat, miksi näillä ohjeilla ei paranisi mahdollisuudet saada seksiä?
Voi lapsikulta, olet katsonut liikaa selfie-fitnessmimmejä. He eivät ehkä edusta ihan kaikille miehille sitä seksikästä naista, päinvastoin. Myös "miehille flirttailu", eli siis toisin sanoen kaikille vastaan tuleville miehille flirttailu, tekee naisesta yksinkertaisen ja helpon, kevytkenkäisen. Sellaisista naisista ei taas valtaosa miehistä tykkää.
Mummokulta, varmaan huomasit, että ap sanoi: "kukaan, siis KUKAAN, mies halua minua vällyjen väliin".
Jos nyt jonkun näin aluksi haluaisi, niin kyllä nyt ihan varteenotettava keino on treenata kroppaa ja flirttailla. Kuka on väittänyt, että pitäisi flirttailla kaikille vastaantuleville miehille? Opettelee kevyttä flirttiä, jota voi käyttää sopivassa tilanteessa. Ehdottomasti yrittämisen arvoinen asia nuorelle naiselle.
No, sinä voit rauhassa torpedoida kaikki yritykset, ja kehoittaa ap:ta vain luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Selvennän vielä, olen siis "tasoltani" suurin piirtein tätä luokkaa:
http://www.celebuzz.com/photos/miley-cyrus-hits-brazilian-beach-in-teen…
Eli kroppa ei ole sellainen supernaisellinen eikä naamakaan mutta olen silti ihan ookoo näköinen eikä mitään suurempia vikoja ole.
- ap
Siis Miley Cyruksen tasoinen? Ja mielestäsi ihan normaali? ONkohan arvio itsestäsi ehkäpä hiukan yläkanttiin?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Tällaisista jää aina jotain mainitsematta!
Jep, voi olla totuus toinen kuin mitä ap siellä kirjoittelee.
Kuinka moni mies on kieltäytynyt seksistä kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari asiaa joihin mahdollisesti voit vielä vaikuttaa. Treenaa kropastasi seksikäs. Yritä flirttailla miehille.
Kertokaa arvon alapeukuttajat, miksi näillä ohjeilla ei paranisi mahdollisuudet saada seksiä?
Voi lapsikulta, olet katsonut liikaa selfie-fitnessmimmejä. He eivät ehkä edusta ihan kaikille miehille sitä seksikästä naista, päinvastoin. Myös "miehille flirttailu", eli siis toisin sanoen kaikille vastaan tuleville miehille flirttailu, tekee naisesta yksinkertaisen ja helpon, kevytkenkäisen. Sellaisista naisista ei taas valtaosa miehistä tykkää.
Mummokulta, varmaan huomasit, että ap sanoi: "kukaan, siis KUKAAN, mies halua minua vällyjen väliin".
Jos nyt jonkun näin aluksi haluaisi, niin kyllä nyt ihan varteenotettava keino on treenata kroppaa ja flirttailla. Kuka on väittänyt, että pitäisi flirttailla kaikille vastaantuleville miehille? Opettelee kevyttä flirttiä, jota voi käyttää sopivassa tilanteessa. Ehdottomasti yrittämisen arvoinen asia nuorelle naiselle.
No, sinä voit rauhassa torpedoida kaikki yritykset, ja kehoittaa ap:ta vain luovuttamaan.
Oho, kävikö luonnon päälle? :D Toki saa flirttailla, mutta hei, 20 vee epätoivoinen naisenalku, joka flirttailee... Metsään menee rytisten. Se on vain ja ainoastaan noloa ja myötähäpeää herättävää toimintaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, kävikö luonnon päälle? :D Toki saa flirttailla, mutta hei, 20 vee epätoivoinen naisenalku, joka flirttailee... Metsään menee rytisten. Se on vain ja ainoastaan noloa ja myötähäpeää herättävää toimintaa. :)
Kukas siellä nyt niin hermostui :D Ei ole yhtään noloa flirttailla 20 v naisen. Se on hyvin tervehenkistä ja hyvää oloa tuottavaa kenelle tahansa. Sinulla ei taida olla itselläsi kokemusta :D Äläs nyt yritä torpedoida ap:n yritystä pärjätä miesten kanssa, vaikka itse olisitkin helposti nolostuvaa ihmistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvennän vielä, olen siis "tasoltani" suurin piirtein tätä luokkaa:
http://www.celebuzz.com/photos/miley-cyrus-hits-brazilian-beach-in-teen…
Eli kroppa ei ole sellainen supernaisellinen eikä naamakaan mutta olen silti ihan ookoo näköinen eikä mitään suurempia vikoja ole.
- apSiis Miley Cyruksen tasoinen? Ja mielestäsi ihan normaali? ONkohan arvio itsestäsi ehkäpä hiukan yläkanttiin?
Miley on noissa kuvissa ilman meikkiä (tai ainakin melkein), hiukset sekaisin ja painoakin oli vähän ylimääräistä. Eli joo, sanoisin että oon saman tasoinen kuin Miley NOISSA kuvissa.
Meikattuna ja hyvissä vaatteissa se on tietysti ihan omaa luokkaansa enkä ikinä vertailisi itseäni siihen. Mutta nuo aamu-uintikuvat kuvaavat tasoani ihan hyvin.
Mistä päin oot? Lähdetään käymään eka treffeillä, jos olet samoilta suunnilta.
M27
Miten aktiivinen olet ollut aloitteiden tekemisessä?
Sitten paljastuukin, että tekstin on kirjoittanut joku 15V, joka ei vaan saa miehiä petiin. Kumma juttu! Elämä on melkein ohi, eikä vieläkään seksiä.
Ulkonäöstä se tuskin on naisella kiinni. Olen susiruma, vanha ja silti tuntuu kiinnostusta löytyvän. Itse pidän vahvuutenani sairasta huumorintajua ja ehkä tavallista nopeampaa ulosantia, sekä tietysti rietasta luonnetta. Ulkonäkö on sivuseikka aika monelle miehelle.
Sain ongelmani ratkaistua ;)
- ap
Vierailija kirjoitti:
Sain ongelmani ratkaistua ;)
- ap
Menit ulos? Näin helppoa se on naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia femspleinattu.
Helppo kysymys, tuohon on vain kaksi vaihtoehtoa:
1) Lataa tinder, saa match ja ala jutella miehelle. Harva mies kieltäytyy suorasta seksiehdotuksesta.
2) Mene parin kaverin kanssa laivalle, bailaa discossa, spottaa mies ja mene suoraan asiaan. Harva mies kieltäytyy suorasta seksiehdotuksesta.
Suomalaiset miehet eivät tee koskaan aloitteita, se kannattaa jo nyt tajuta. Se ei kerro sinusta mitään. Itse olen jo ikäloppu, mutta sinun iässäsi eli viisitoista vuotta sitten olin todella kaunis nuori nainen (tein mm. kasvomallin töitä) ja minua ei kukaan mies koskaan lähestynyt. En muista, että yksikään miesjuttuni EI olisi alkanut omasta aloitteestani - mikäli siis olisin istunut nurkassa ja kilkutellut lasinreunaa, olisin varmaan vieläkin neitsyt. Joten älä kysy AV:lta vaan ala toimia asiasi hyväksi! Seksi on hauskaa, go for it.
Ongelma ratkesi 12 tunnin kuluessa kuten naisilla yleensäkin.
Ap, olet niin teini vielä. Kasva rauhassa ja kypsy naiseksi. Nyt olet vasta nuori nuppuinen teini. Ehdit olla aikuinen sitten kun olet myös henkisesti aikuinen. Älä tee mitään sellaista mihin et ole valmis. Ja vaikka jokainen kaverisi nai jo ristiin rastiin, niin sinun ei tarvitse.