Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen sukupuolijakauma on pahasti vääristynyt

Vierailija
02.04.2017 |

Suomen sukupuolijakauma on vääristyneempi kuin Kiinassa ainakin sinkkujen osalta.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005147448.html
>Suomessa oli vuonna 2015 yhteensä 159 532 yksin asuvaa 16–35-vuotiasta miestä ja samanikäisiä yksin asuvia naisia oli 119 067.
>miehiä on nuorissa ikäluokissa yksinkertaisesti naisia enemmän.

Kaiken lisäksi yksinasuvista monet ovat parisuhteessa. Jos oletetaan, että noin puolet yksinasuvista naisista on parisuhteessa, niin silloin sinkkumiehiä suhteessa sinkkunaisiin on 168:100. Sitten kun vielä muistetaan, että vastaanottokeskuksissa asuu kymmeniä tuhansia sanotaan nyt vaikka 30 000 miestä, jotka eivät näy yksinasuvissa, niin suhdeluku kasvaa jo 218:100.

Eli siis miehiä on yli kaksi kertaa enemmän kuin naisia. Toisin sanoen miehen on käytännössä mahdotonta saada naista ja naisen on taas mahdotonta jäädä ilman miestä. Tämän huomaa naisten käytöksestäkin kun miehiä kohdellaan kuin jotain eläimiä joilla ei ole mitään ihmisarvoa, koska uuden saa niin helposti. Sen huomaa tämän foorumin keskusteluistakin.

Myös miesten käytöksestä huomaa tilanteen, kun monet miehet eivät enää edes halua mennä töihin.
http://yle.fi/uutiset/3-9528608
Mitä sillä rahalla tekee, kun ei voi saada naista?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen lause särähti korvaan. Eikö teillä miesten elämässä todellakaan ole mikään muu tärkeää kuin naisen saaminen? Olen itse sinkkunainen ja mielessä pyörii aivan muut asiat kun miehen etsiminen.

No naisten ei tarvitse asiaa aktiivisesti miettiä, kunhan jaksaa asettua näytille.

Vierailija
82/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen lause särähti korvaan. Eikö teillä miesten elämässä todellakaan ole mikään muu tärkeää kuin naisen saaminen? Olen itse sinkkunainen ja mielessä pyörii aivan muut asiat kun miehen etsiminen.

Ai että särähti korvaan oikein? Anteeksi suuresti. Voisi olla jotain muutakin mielessä jos naisen saaminen ei olisi niin jumalaton työ. Voin kyllä sanoa että itse en enää laita tikkua ristiin sen eteen, vajaa vuosikymmen riitti. Seksiä saa rahalla ja ilman kaikkea sitä kuonaa mitä parisuhteessa tulee mukana.

Eli sun näkökanta on, että naisten puute nimenomaan kannustaa miehiä käymään töissä ja hankkimaan rahaa?

Mies tekee suurimman osan asioista saadakseen naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP..... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat näin heikkoja? Kysyn tosissani. Sinun mielestäsi on eläimellistä kohtelua ettet ole saanut naista? Mietipä uudelleen mitä on eläimellinen kohtelu.

Tarkoitin tätä

http://www.hs.fi/mielipide/art-2000002879517.html

Tuon huomaa täällä vauva-foorumillakin. Aika monet keskustelut ovat jotain tällaista "mies sitä, mies tätä, ärsyttävin tapa jolla mies pyytää seksiä" jne...

No voi herranjestas. Täällä on pääasiassa naisia, joten ei liene yllättävää, että täällä keskustellaan miesten tekemisistä. Palstalla, jossa on pääasiassa miehiä, keskustellaan varmasti naisten tekemisistä. Ainoana erona vain, että naiset eivät käy ulisemassa kyseisillä palstoilla.

Vierailija
84/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että särähti korvaan oikein? Anteeksi suuresti. Voisi olla jotain muutakin mielessä jos naisen saaminen ei olisi niin jumalaton työ. Voin kyllä sanoa että itse en enää laita tikkua ristiin sen eteen, vajaa vuosikymmen riitti. Seksiä saa rahalla ja ilman kaikkea sitä kuonaa mitä parisuhteessa tulee mukana.

Eli sun näkökanta on, että naisten puute nimenomaan kannustaa miehiä käymään töissä ja hankkimaan rahaa?

Nainen välittää harvoista asioista joita mies tekee. Enemmän painaa millainen mies on.

Vierailija
85/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaljuuntuva ruma nanaamainen lyhyt mies. Naisen löytäminen siis mahdotonta. Ja masentaa ihan helvetisti

Näin muuten tällaisen miehen baarissa eilen. Todella lyhyt, kaljuuntuva ja vähän pulleakin. Kävi miestä hieman sääliksi, koska minunkaan ei ole täysin vaivatonta aina löytää naisseuraa, vaikka pidän itseäni aika hyvännäköisenä. 

Siis baarissa ei nyt ole mitään mahdollisuuksia minulla. Mutta masentavinta on että ei yhtään missään muuallakaan:netissä tai reaalimaailmassa kun ulkonäkö nyt on mitä on ja mitään viehättävää piirrettä ei siitä löydä

Vierailija
86/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"If a man could fuck a woman in a cardboard box, he wouldn't buy a house." sanoopi eräs tummahipiäinen suosittu stand-up koomikko.

==> suurin osa keskimääräisen miehen henkkoht elintason nostosta liittyy siihen että saapi ns vakituisen pillun jota jörniä, ettei tarvitsisi niin hirmusti kuluttaa aikaa ja resursseja irtonaisen sellaisen jahtaamiseen.

Vierailija
87/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"If a man could fuck a woman in a cardboard box, he wouldn't buy a house." sanoopi eräs tummahipiäinen suosittu stand-up koomikko.

==> suurin osa keskimääräisen miehen henkkoht elintason nostosta liittyy siihen että saapi ns vakituisen pillun jota jörniä, ettei tarvitsisi niin hirmusti kuluttaa aikaa ja resursseja irtonaisen sellaisen jahtaamiseen.

Jos uskoisin edes vähän tähän se lisäisi hurjasti uskoani siihen etten tarvitse parisuhdetta.

Vierailija
88/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaljuuntuva ruma nanaamainen lyhyt mies. Naisen löytäminen siis mahdotonta. Ja masentaa ihan helvetisti

Näin muuten tällaisen miehen baarissa eilen. Todella lyhyt, kaljuuntuva ja vähän pulleakin. Kävi miestä hieman sääliksi, koska minunkaan ei ole täysin vaivatonta aina löytää naisseuraa, vaikka pidän itseäni aika hyvännäköisenä. 

Siis baarissa ei nyt ole mitään mahdollisuuksia minulla. Mutta masentavinta on että ei yhtään missään muuallakaan:netissä tai reaalimaailmassa kun ulkonäkö nyt on mitä on ja mitään viehättävää piirrettä ei siitä löydä

Kannattaa ehkä käydä aasiassa jos sieltä löytyisi lyhyempiä naisia, joita pituutesi ei haittaa. Suomessa ollaan niin jättimäisiä, että todellisuus ihmisten koosta on vääristynyt. Itsekin tykkään ulkomaalaisista naisista, koska he eivät ole jättimäisiä, kuten suuri osa suomalaisitsa naisista. 

Vierailija
89/92 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä käydä aasiassa jos sieltä löytyisi lyhyempiä naisia, joita pituutesi ei haittaa. Suomessa ollaan niin jättimäisiä, että todellisuus ihmisten koosta on vääristynyt. Itsekin tykkään ulkomaalaisista naisista, koska he eivät ole jättimäisiä, kuten suuri osa suomalaisitsa naisista. 

Kumpa se olisikin noin. Ruma ja kalju olen silti sielläkin. Kalju on vielä pahempi miinus Aasian naisille. Lyhyt länkkäri on lisäksi siellä pettymys koska eksoottisimpana pidetään siellä juurikin länsimaan miehen pituutta. Lisäksi aasialaiset olisivat ihan liian kauniita tasolleni

90/92 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP..... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain pieni osa turvapaikanhakijamiehistä tulee menemään naimisiin ja perustamaan perheen kantasuomalaisen naisen kanssa. Meillä on ollut somaliväestöäkin jo niin kauan, että vauvoina maahan tulleetkin ovat jo pariutumisiässä. Hyvin harvoin somalimieskään on naimisissa kantasuomalaisen naisen kanssa. Jos he eivät löydä puolisoa Suomesta, he hakevat puolisonsa Somaliasta. Kulttuuriero suomalaisnaisen kanssa on aivan liian suuri.  Siten aloittajan laskelma on tuolta osin hieman väärä. 

Mikään ei estä aloittajaakaan laajentamasta puolisonhakualuettaan kotimaan rajojen ulkopuolelle. Jos Suomesta ei löydy sopivaa puolisoa, etsi kauempaa. Moni suomalaisnainenkin on löytänyt puolisonsa Ruotsista, Norjasta, Tanskasta, Britanniasta, Saksasta, Italiasta, Kreikasta, Espanjasta, Yhdysvalloista, Japanista jne. Ja samaa ovat tehneet myös monet suomalaismiehetkin eli vaimo on kotoisin jostain muualta kuin Suomesta. 

Tule takaisin 2010-luvulle. Ei nykyään harrasteta juurikaan mitää avioliittoja. Lyhyet irtosuhteet ovat päivän sana ja tiedät varmasti keiden kanssa suomalaisnaiset niitä harrastavat ja keiden kanssa eivät.

Jos suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen naisen, niin syytetään ihmiskaupasta. Eikä sitä naista sieltä ulkomailtakaan niin vain haeta. Monissa muissakin maissa on sama tilanne kuin Suomessa tai vielä pahempi. Muutenkin ulkomaalaisen naisen kanssa parisuhde on vaikea kulttuurierojen takia, niin kuin itsekkin sanoit.

Sehän se juuri on että lähi tulevaisuudessa luultavasti ei enää juuri seurustelusuhteita edes muodosteta. Irtosuhteet kun tulee yleisimmäksi niin ihmiset eivät tutustu enää syvällisemmin toisiinsa joten meillä rumilla ei ole mitään mahdollisuuksia kun me emme pelkkään seksiin kelpaa kenellekkään. Myös lainsäädäntö muuttuu varmasti siihen suuntaan että naisia saa paljon rajoitetummin lähestyä ja miehen naamakerroin määrittää lasketaanko miehen yritys seksuaaliseksi ahdisteluksi naisen oman mielen mukaan. Vähemmän komeille siis naisen lähestyminen luokitellaan jo laittomaksi. Mikäli seksinostokin pian on kriminalisoitu niin minä en ainakaan jää kärsimään yksinäisyyteen vaan vedän itseni narunjatkeeksi heikkona hetkenä

91/92 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP..... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP..... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta se raha mitä työttömänäkin saa, riittää ihan hyvin kaljaan, videopeleihin ja muuhun sellaiseen. Aika harvalla miehellä on kuitenkaan haaveena mitkään kalliit harrastukset.

Ja sinun on muutenki helppo naisena sanoa noin, kun saisit miehen niin helposti, niin ei siittä tarvi stressata.

Saisinko? Painoindeksini on yli 40, minulla on vakava mielenterveyden ongelma. Ai niin käytän myös liikaa viinaa. Ota tästä vaimo itsellesi. Eikö kelpaa?

Mikä estää sinua laihduttamasta ja vähentämästä viinan juontia? Sitä paitsi kyllä sinä tuostakin huolimatta kelpaisit monelle miehelle.

Mikä estää sinua opiskelemassa niin, että saat kovapalkkaisen duunin, mikä estää sinua opettelemassa jonkun soittimen soittoa ja liittymästä bändiin (rokkarit saavat naisia) ja treenaamaan kroppasi tiukaksi? Nuo kolme asiaa kun teet, saat aivan varmasti naisia.

Ei saa jos on ruma tai lyhyt.kokeiltu on

Vierailija
92/92 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up