Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen tänään mieheni ihastusta

Vierailija
02.04.2017 |

Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.

Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.

Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.

Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.

Voinko sanoa hänelle jotain?

Kommentit (222)

Vierailija
141/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on narsisti eikä asperger, turvaa taloutesi erossa. Asperger voisi vain noudattaa lakia, narsku janoaa kostoa .

Vierailija
142/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap! Joudut avaamaan silmäsi rajulla tavalla..

Voimia todellakin. Huomaat ehkä, miten suhde on rakentunut sinun varaan ja että rakkaus on ollut yksipuolista jo pitkään. Olet saanut takaisin vain oman lämpösi heijastuksen, mies on pysynyt jääkylmänä. Mutta sinulla on kyky rakastaa. Mieti miten paljon voisit rakastaa vastavuoroisemmassa suhteessa.

!!!

Se on musertavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MieheNI?

Exäsi!!!

Vierailija
144/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on narsisti eikä asperger, turvaa taloutesi erossa. Asperger voisi vain noudattaa lakia, narsku janoaa kostoa .

Jaa miten?

Vierailija
145/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia päiväunia, et siis koskaan mennyt paikalle?

Vierailija
146/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa miten?

Mihin kannattaa varautua?

Vierailija
147/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene, taistelu on jo ohi. Mitä teet tuollaisessa suhteessa? Vaikkei mitään ihastusta olisi, mies kuulostaa keskenkasvuiselta lapselta, jonka itsekkäästi kuuluu saada mitä sattuu haluamaan

Vierailija
148/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap! Joudut avaamaan silmäsi rajulla tavalla..

Voimia todellakin. Huomaat ehkä, miten suhde on rakentunut sinun varaan ja että rakkaus on ollut yksipuolista jo pitkään. Olet saanut takaisin vain oman lämpösi heijastuksen, mies on pysynyt jääkylmänä. Mutta sinulla on kyky rakastaa. Mieti miten paljon voisit rakastaa vastavuoroisemmassa suhteessa.

Kuulostaa narsistilta ja läheisriippuvaiselta.

Vierailija
149/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 yläpeukkua on jo hyvin.

Vierailija
150/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakene, taistelu on jo ohi. Mitä teet tuollaisessa suhteessa? Vaikkei mitään ihastusta olisi, mies kuulostaa keskenkasvuiselta lapselta, jonka itsekkäästi kuuluu saada mitä sattuu haluamaan

Alan ymmärtää, että tämä on ollut pitkään ohi. Tunteet vaihtelevat shokki-kieltäminen-viha-suru-hyväksyntä.

Ja parissa päivässä mies on alkanut ällöttää.

Vierailija
151/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla kieltovaihe, jos ei edellisenkään ketjusi neuvot päässeet kieltämisen muurin läpi.

Vierailija
152/222 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sairas ukko, kun edes kutsuu tuollaiseen! Toivottavasti et ikinä joudu todistamaan heidän flirttailuaan! Pakene nyt kun voit!

Vierailija
153/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästit itsekunnioituksesi sekä kallista aikaasi. Mitä ihmettä miehen päässä liikkuu? Onko hän sadisti tai mainittu alexityminen henkilö, jolle ei tule mieleen että loukattu ja henkisesti petetty vaimo ei halua viettää aikaa petturuuden toisen osapuolen kanssa? Vai yrittikö nyt "todistaa" olevansa vain ystävä?

Vierailija
154/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siedtätyshoitoa omaan itseensä nähden. Alussa miestä saattaa huono omatunto hieman kouraista, sitten alkaa tottua omaan kusipäisyyteensä, kunnes siitä tuleekin normi. Nyt se kahden naisen kuvio tuntuukin ihan ok hommalta ja oikeasti jo ihmettelee, jos et olekaan jutussa mukana yhtä ok:na.

Laita nyt hyvä nainen kapulaa rattaisiin. Sano, että ihan sama, mitä typeriä harjoituksia terapiassa oli, ihan sama, mitä kukin tässä yhtälössä sanoo ja on mieltä, mutta SINUN RAJASI menee nyt tässä ja sillä siisti ja moikka ja hyvästi.

Joo on mitta täynnä.

Terapiaa on maksettu 4x huhtikuun loppuun. Voinko käyttää itseeni?

Onko se terapeuttikaan paras mahdollinen, kun yrittänyt elätellä toiveita. 

Vierailija
155/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyviä lauseita miehellesi:

Minä en suostu kynnysmatoksi

Minä en anna kohdella itseäni huonosti

Minä muutan...

Minä lähden..

Minä jään tähän asuntoon, pakkaa tavarasi ja lähde jo tänään

Kannattaa sanoa kaikki nuo peräjälkeen!

Vierailija
156/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnätkö jo, että tämä olikin provo?

Vierailija
157/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten kävi eilen?

Vierailija
158/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miten kävi eilen?

Alkoi iskeä tajuntaan, että olen sitä onnellisempi, mitä kauempana olen miehestä.

Mies tuli myöhään, sanoin etten ole tavattavissa. Nyt lähetti pahoitteluviestin.

En aio satuttaa itseäni enää "yrittämällä". Mies on halunnut ratkaista asian yhteisellä hauskanpidolla, mutten voi pitää hauskaa ilman kunnioitusta.

Tarvitsen rinnalleni aikuisen miehen enkä kiukuttelevaa pikkupoikaa.

Aion sanoa, että muutamme erillemme. Asumuserosta on puhuttu terapiassa, muttei tehty päätöstä. Kysymys on vain, miksi irrottaisi laastarin hitaasti ja lähtisi ASUMUSeroon? Ehkä vain kuun loppuun, lopetamme sitten terapia ja sitten voisi löytyä pysyvä asunto.

Niin ja se on mies joka lähtee nyt hotelliin/ystävän viereen. En tunne enää edes mustasukkaisuutta, kiska en koe menettäväni kuin riippakiven.

Kiitos tuesta. Itsekin toivon että tämä olisi provoa ja heräisin unesta, mutta valitettavasti koko totuus on tätäkin uskomattomampi. Olen tehnyt useita aloituksia viime aikoina, kokonaisuus olisi liian suuri nähtäväksi ja tajuttavaksi kerralla, jokin defenssi?

Vierailija
159/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että nainen ei ole ongelma vaan mies.

Ehkä haluaisin olla itse näkemässä edes, miten huikean mahtavia keskusteluja heillä on, kun mies ei puhu kotona mitään.

Olen varmaan jo päättänyt erota. Kysymys on vain "miten", haluaisin sanoa viimeisen sanan ja varoittaa myös tuota naista..

Mitä varoitteluja vehkeilevä ämmä tarvitsee? Hänhän on ansainnut kaiken tuulettimeen lävähtävän skeidan.

Vierailija
160/222 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Minulla ollut sama tilanne. Mieheni ihastui nuoreen naiseen harrastusten parissa. Hän muuttui ihan aivottomaksi pikkupojaksi. Lähipiiri sai hämmästellä hänen hurahtamistaan, aivan käsittämätöntä käytöstään, tuhlasi rahaa, mokaili töissä ja valehteli ystävilleen päin naamaa saadakseen ryömiä naisen peitonalle. 

Asiaan auttoi vain aika. Ihastuminen kestää max. 2 vuotta. Sen kauempaa elimistö ei jaksa tuottaa ihastumiseen tarvittavia hormooneja. Miehellenikin elämänsä rakkaus alkoi parin vuoden kuhertelun jälkeen näyttäytyä ihan tavallisena tyttönä. ei mitään ihmeellistä. SAmaa arkea, mutta vähemmän yhteistä kun kanssani.

Olimme kuitenkin ehtineet erota, mieheni vaatimuksesta.  Kaikki hävisivät siinä keski-ikäisen miehen hormoonimyrskyssä, myös hän itse :(

Ja nyt todella tärkeä neuvo: Älä missään nimessä näyttäydy miehesi ihastuksen silmissä ikävänä tyyppinä. Päinvastoin. Pure hammasta ja ole hänelle asiallisen ystävällinen. Lähes poikkeuksetta paras tapa karkottaa kilpailijat on osoittaa toista naista kohtaan hyvää käytöstä. Kun osoitat olevasi hyväsydäminen ja mukava ihminen, alkaa ihastus pohtia miksi miehesi on niin epäreilu sinua kohtaan, ja ehkä häntäkin. Koitahan jaksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme