Näen tänään mieheni ihastusta
Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.
Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.
Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.
Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.
Voinko sanoa hänelle jotain?
Kommentit (222)
Hyi narsistit harrastaa pelottelua
Promoat siis kirjaa provoilemalla av:lla?
Asutteko yhdessä? Miksi eilen aamulla viestittelyt ja miksi illalla ettet ole tavattavissa?
sbfbFSBFS kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Minulla ollut sama tilanne. Mieheni ihastui nuoreen naiseen harrastusten parissa. Hän muuttui ihan aivottomaksi pikkupojaksi. Lähipiiri sai hämmästellä hänen hurahtamistaan, aivan käsittämätöntä käytöstään, tuhlasi rahaa, mokaili töissä ja valehteli ystävilleen päin naamaa saadakseen ryömiä naisen peitonalle.
Asiaan auttoi vain aika. Ihastuminen kestää max. 2 vuotta. Sen kauempaa elimistö ei jaksa tuottaa ihastumiseen tarvittavia hormooneja. Miehellenikin elämänsä rakkaus alkoi parin vuoden kuhertelun jälkeen näyttäytyä ihan tavallisena tyttönä. ei mitään ihmeellistä. SAmaa arkea, mutta vähemmän yhteistä kun kanssani.
Olimme kuitenkin ehtineet erota, mieheni vaatimuksesta. Kaikki hävisivät siinä keski-ikäisen miehen hormoonimyrskyssä, myös hän itse :(
Mahdoitko kirjoittaa tänne silloin? Muistan kovasti seuranneeni ketjua, jossa mies rakastui lastensa luisteluvalmentajaan tms. Kaikkea hyvää sinulle joka tapauksessa, olit se kirjoittaja tahi et.
sbfbFSBFS kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Minulla ollut sama tilanne. Mieheni ihastui nuoreen naiseen harrastusten parissa. Hän muuttui ihan aivottomaksi pikkupojaksi. Lähipiiri sai hämmästellä hänen hurahtamistaan, aivan käsittämätöntä käytöstään, tuhlasi rahaa, mokaili töissä ja valehteli ystävilleen päin naamaa saadakseen ryömiä naisen peitonalle.
Asiaan auttoi vain aika. Ihastuminen kestää max. 2 vuotta. Sen kauempaa elimistö ei jaksa tuottaa ihastumiseen tarvittavia hormooneja. Miehellenikin elämänsä rakkaus alkoi parin vuoden kuhertelun jälkeen näyttäytyä ihan tavallisena tyttönä. ei mitään ihmeellistä. SAmaa arkea, mutta vähemmän yhteistä kun kanssani.
Olimme kuitenkin ehtineet erota, mieheni vaatimuksesta. Kaikki hävisivät siinä keski-ikäisen miehen hormoonimyrskyssä, myös hän itse :(
Ja nyt todella tärkeä neuvo: Älä missään nimessä näyttäydy miehesi ihastuksen silmissä ikävänä tyyppinä. Päinvastoin. Pure hammasta ja ole hänelle asiallisen ystävällinen. Lähes poikkeuksetta paras tapa karkottaa kilpailijat on osoittaa toista naista kohtaan hyvää käytöstä. Kun osoitat olevasi hyväsydäminen ja mukava ihminen, alkaa ihastus pohtia miksi miehesi on niin epäreilu sinua kohtaan, ja ehkä häntäkin. Koitahan jaksella.
On se jännää miten ne ihqt miehet muuttuu aivottomiksi paskiaisiksi viisi sekuntia sen jälkeen kun pistävät akan pihalle :D
Vierailija kirjoitti:
Promoat siis kirjaa provoilemalla av:lla?
Älykästä, eikö? Minä taas provoilen kertomalla väkivallan teoista ja murhista, kun on suunnitelma miehen varalle ja tarviin neuvoja, eiku...
Olisi tarvinnut kirjoittaa tänne viime vuonna oman suhteeni tilasta. Olisin ymmärtänyt aikaisemmin sen mitä nyt. Kun olisi ulkopuolista näkemystä tullut luettua..
Vierailija kirjoitti:
Olisi tarvinnut kirjoittaa tänne viime vuonna oman suhteeni tilasta. Olisin ymmärtänyt aikaisemmin sen mitä nyt. Kun olisi ulkopuolista näkemystä tullut luettua..
Jälkiviisaus on paras viisaus
Jos nainen 100% torjuisi miehesi ja aloittaisi suhteen tahollaan, haluaisitko enää häneltä jääneitä tähteitä miehestä?
Niin mitä jos.. Jos.. jos.. nainen jättäisi miehen rauhaan? Mitä jos.. olisit opettanut miehen alusta asti puhumaan rehellisesti ja avoimesti, kunnioittamaan uskollisuutta? Mitäpä jos.. olisit hankkinut itsekunnioituksen?
Voisi se nainenkin oppia ottamaan vastuuta, vaikka mies se on vääryyttä tehnyt / tekee.. Mutta onko siitä mitään hyötyä suhteenne kannalta? Tuskin enää, juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Voisi se nainenkin oppia ottamaan vastuuta, vaikka mies se on vääryyttä tehnyt / tekee.. Mutta onko siitä mitään hyötyä suhteenne kannalta? Tuskin enää, juna meni jo.
Ai ottaisi vastuun "ai en mä enää iskekään miestä ja hanki häneltä lohtua oman kurjuuteni pönkittämiseksi, koska ex-vaimolla tulikin tästä paha mieli" ???
Eiköhän siellä ole jo uudet sutinat ja miehelle olkapäätä ja muutakin ruumiinosaa tarjolla..
Jätitkö sen sian? Vai jäitkö vielä "tämän kerran"? Ja vielä tämän?
Ap antaa olkapäätä jos ihastus ei annakaan..
Jätä moinen teinidraama ja rakenna omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä moinen teinidraama ja rakenna omaa elämääsi.
Mieti, kuk SINÄ olet tämän keskellä? Kuka HALUAT olla? Mistä nautit, miten voisit ladata akkujasi ja kohottaa itsetuntoasi?
Mieti vaikka, millaisen deittiprofiilin kirjoittaisit? Mutta älä julkaise sitä missään, et voisi olla uudessa suhteessa vielä! Deittaa sen sijaan itseäsi, toteuta unelmatreffisi yksin ;)
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä jos.. Jos.. jos.. nainen jättäisi miehen rauhaan? Mitä jos.. olisit opettanut miehen alusta asti puhumaan rehellisesti ja avoimesti, kunnioittamaan uskollisuutta? Mitäpä jos.. olisit hankkinut itsekunnioituksen?
Nainen on vastuussa miehensä valehtelusta?
Naisen olisi pitänyt OPETTAA mies puhumaan totta?
Jestas teidän kanssanne!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.
Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.
Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.
Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.
Voinko sanoa hänelle jotain?
Tää ehdotus on varmaan jo tulluki, mutta mä kiinnostuin tuosta fiksusta naisesta. Harvassa on enää rationaalinen ajattelu ja sellaiseen kun törmää lähtee ainakin multa jalat alta. Niin ja se ehdotus, pyydä naista treffeille, vaikuttaa mukavalta.
Miehes sitte taas on aika masentava tapaus jos sabotoi teidän me-hengen informoimalla tälle naiselle kaikkea ja pitää häntä uskottunaan.
Kiitos vastauksista!
En minäkään usko, että ko. nainen oikeasti olisi miehen elämän rakkaus, sattui vain heikkona hetkenä olemaan paikalla ja itsekin heikossa tilassa.
En tällä hetkellä ole kiinnostunut sanomaan mitään naiselle.
Alan päästää suhteesta irti, vaikka onhan tämä ollut tunteiden vuoristorataa.
Ja tosiaan, provon huutelijat eivät uskoisi mitä kaikkea olen jättänyt tähän ketjuun mainitsematta. Esimerkiksi mies ja tuo nainen olivat menossa keikalle hääpäivänämme (liput oli ostettu ennen kuin eroa oltiin harkittukaan). Nainen vetäytyi, mies kuitenkin meni yksin keikalle (tiedän että myi toisen lipun) ja jätti minut yksin mökille yöksi. Siellä pelotti vähemmän kuin miehen seurassa, olo on hyvä kun olen yksin.
Jos selviän elossa, kirjoitan tästä kirjan.