Näen tänään mieheni ihastusta
Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.
Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.
Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.
Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.
Voinko sanoa hänelle jotain?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Panon antaisin anteeksi, mutten yksityisasioiden levittelyä.
Luin jostain, että miehet pitää seksiä pahempana pettämisenä, naiset juuri tuollaista tunnetasolla tapahtuvaa. Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä jos.. Jos.. jos.. nainen jättäisi miehen rauhaan? Mitä jos.. olisit opettanut miehen alusta asti puhumaan rehellisesti ja avoimesti, kunnioittamaan uskollisuutta? Mitäpä jos.. olisit hankkinut itsekunnioituksen?
Nainen on vastuussa miehensä valehtelusta?
Naisen olisi pitänyt OPETTAA mies puhumaan totta?Jestas teidän kanssanne!
Jos on vuosia antanut kävellä ylitseen, turha yhtäkkiä vaatia kunnioitusta.. toisaalta miehellä varmaan on isä ja/tai äiti jossain?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen 100% torjuisi miehesi ja aloittaisi suhteen tahollaan, haluaisitko enää häneltä jääneitä tähteitä miehestä?
Tämä on olennainen kysymys. Jos mies ei ole osoittanut halua olla yhdessä ja taistella suhteesta TEOILLAAN, en uskoisi tyhjiä sanoja.
Minä en suostu suhteeseen, josta raportoidaan yksityisasioita muille. Miehen olisi pitänyt raportoida ystävyydestä vaimolle, ei toisin päin!!!
Lähtikö ap oikeasti, vai peseekö vielä sen sian ripulikalsareita?
Otsikon kun luin niin päähän pälkähti vaan, "On tuokin tilanne..."
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan..
Vierailija kirjoitti:
Otsikon kun luin niin päähän pälkähti vaan, "On tuokin tilanne..."
Aika yleistä
Vierailija kirjoitti:
En pese. Lähdin väliaikaiseen asuntoon ja erittäin todennäköisesti etsin asunnon itselleni kunhan saan levättyä.
Tilanne on ihan kieroutunut. Vaikka olisivat platonisia ystäviä, tämä menee ihan liian pitkälle. Mitta on täynnä.
Milloin kirja ilmestyy? Kesälomalla mammat voisi lukea.
Hän on
A) tyhmä!!! Ei näe miehen tarkoituksia eikä osuuttaan asiaan kun ruokkii "ystävyyttä"
B)kieroilija.
Haloo ei tähän provoon kukaan enää lankee aprillipäivä meni jo
Olen edelleen pohtinut tuota naista. Tietääkö edes miehen olevan ihastunut yhä? Tai miten voisi olla tietämättä, jos viesteilee koko ajan?
Jos ei halua suhdetta, miksi vastailee ja pitää yllä miehen toiveita? Miksei jätä paria rauhassa selvittämään liittoaan?
Jos haluaa, mitä hän odottaa kahden käsittelemättömän erokriisin tuloksena alkavasta laastarisuhteesta? Ja miksei jo ottanut miestä, vaan vaimo joutui nöyrtymään pariterapiaan ja valheelliseen toivoon?
Ei!!!! Unohdat nyt sekä miehesi että sen naisen. Pariterapian sijaan suosittelen sinulle yksilöterapiaa oman elämäsi ja identiteettisi jälleenrakennustyöhön. Miestäsi et voi muuttaa aikuisemmaksi, etkä myöskään tuota naista, heillä on omat syynsä jatkaa peliään.
Olen tyytyväinen erillään oloon nyt. Tapaan miestä vain terapiassa. En näe syytä palata yhteen.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen erillään oloon nyt. Tapaan miestä vain terapiassa. En näe syytä palata yhteen.
T.ap
Ah, tulithan sä järkiis viimein.
T. Jo edelliseen ketjuusi monta vinkkiä antanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Ah, tulithan sä järkiis viimein.
T. Jo edelliseen ketjuusi monta vinkkiä antanut
Kuka olet? Millä numerolla tässä ketjussa? Haluaisin kiittää.
Minä olen kylpylässä, ensi viikon sukulaisen luona.
Mies ei tajua, että hänen ottamansa kuvat päivittyvät yhä yhteiseen kansioon ja saan puhelimeen ilmoituksen (en osaa ottaa sitä pois). Tänään hän on käynyt toimistolla, missä ei koskaan ole käynyt lauantaisin. Tiedän naisen työskennelleen usein lauantaisin. Kävikö mies kyttäämässä häntä siellä? Pitäisikö sittenkin laittaa varoittava viesti? Oksettaa.
Panon antaisin anteeksi, mutten yksityisasioiden levittelyä.