Näen tänään mieheni ihastusta
Mieheni on ihastunut työkaveriinsa. Nainen oli sanonut, ettei halua kuin ystävyyttä, koska ei halua rikkoa liittoamme. Mies ilmeisesti halusi. mies tapaili häntä ja viesteili minulta salaa kuukausia. Jäi kiinni. Ei halua kuulemma menettää minua ja lähti pariterapiaan. Jatkaa salailua ja valehtelee päin naamaa. Viesteilee naiselle päivittäin ja kertoi uusimmat käänteet ja pariterapiastakin tuolle naiselle.
Yhdessä vaiheessa mies oli siis tunnustanut tunteensa ja nainen oli torjunut. Mies olisi jättänyt minut.
Tapaan naisen nyt ensimmäisen kerran muiden miehen työkaverien kanssa lounaalla sitten joulukuun, jonka jälkeen asiat pahenivat. Nainen siis ei ole ongelmani vaan miehen valehtelu.
Aluksi halusimme molemmat yrittää liittomme eteen. Nyt alan olla toivoton miehen kanssa, joka on ihastuksesta lähes psykoosissa.
Voinko sanoa hänelle jotain?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Näen mielessäni seuraavan IS lööpin 😮
"Mues vaani ihastustaan toimistolla - vaimo seurasi instagramista"
Ymmärsinkö tämän rönsyilevän ketjun siis oikein? Siis oikein annoit miehelle vapauden mennä naisen perään poistumalla itse takavasemmalle? Ja mitä sinä saat?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kylpylässä, ensi viikon sukulaisen luona.
Mies ei tajua, että hänen ottamansa kuvat päivittyvät yhä yhteiseen kansioon ja saan puhelimeen ilmoituksen (en osaa ottaa sitä pois). Tänään hän on käynyt toimistolla, missä ei koskaan ole käynyt lauantaisin. Tiedän naisen työskennelleen usein lauantaisin. Kävikö mies kyttäämässä häntä siellä? Pitäisikö sittenkin laittaa varoittava viesti? Oksettaa.
Se ei ole enää sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö tämän rönsyilevän ketjun siis oikein? Siis oikein annoit miehelle vapauden mennä naisen perään poistumalla itse takavasemmalle? Ja mitä sinä saat?
Vapauden ja pääsi eroon ongelmajätteestä
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä taistellut, ja jos niin minkä vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä taistellut, ja jos niin minkä vuoksi?
Jotta mies voisi taas jäädä kiinni valehtelusta sadannen kerran
Huhu. Vieläkin haavat aukeaa tästä aiheesta. Olen siis itse kokenut saman. Meillä tuli ero. Mieheni on nykyään rassukka. On saanut sekoitettua elämänsä ihan kertaheitolla. Olemme nykyään ystäviä, koska mies säälittää minua. Toisaalta tiedän, että hän on myös hyvä tyyppi oikeasti. Hän tässä on oikeasti menettänyt elämänsä ihastuksen takia.
Suosittelen eroa. Oma oloni helpottui heti kun uskalsin lähteä. Rakastin miestäni, mutta omanarvontuntoni oli tärkeämpi.
Nyt nautin vapaudesta ja toisten miesten aidosta huomiosta.
Tsemppiä!!! Olet vahva ja kestät eron 😊
'En osaa muuttaa asetuksia puhelimessa, ja saan miehen postaukset' ...voithan käydä puhelinliikkeessä muutattamasa asetukset. Näköjään vielä roikut, koska annat tuollaisten tulla.
Mä erosin. Mies ihastui nuorempaan mutta nuorempaa ei kiinnostanut. Nykyään ex-mies kuolailee perääni. En ole koskaan saanut häneltä niin paljon huomiota kuin nyt erottuani. Olen laittanut itseni kuntoon. Onneksi oma mies ei ole ainut joka katselee. Suomalaisia miehiä on niin helppo miellyttää, koska Suomessa naisten yleinen taso ei ole mikään päätä huimaava. Tsemppiä! Pystyt eroamaan ja saamaan itsekunnioituksesi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tajua, että hänen ottamansa kuvat päivittyvät yhä yhteiseen kansioon ja saan puhelimeen ilmoituksen (en osaa ottaa sitä pois). Tänään hän on käynyt toimistolla, missä ei koskaan ole käynyt lauantaisin. Tiedän naisen työskennelleen usein lauantaisin. Kävikö mies kyttäämässä häntä siellä? Pitäisikö sittenkin laittaa varoittava viesti? Oksettaa.
Mihin yhteiseen kansioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin yhteiseen kansioon?
Sellaiseen "pilveen"/cloud. Minusta se on miehen suunnalla asetuksissa jaettu minulle.
Se tässä kaivelee, ettemme kunnolla selvittäneet ja käsitelleet vuosikymmenen ajalta asioita, kun mies pakenee ihastukseen.
Tai yrittäneet kunnolla, ilman tuon naisen puuttumista asioihin.
Kuitenkin varjostat miestäsi. Mitä se nainen edes liittyy avio-ongelmiinne? Ne olivat jo ennen tätä. Vai aiotko pyytää erorauhaa? Ette saa olla ystäviä ennen kuin ero on selvä?
Hanki yksilöterapiaa itsellesi. Lue 'narcissistic gaslighting' ja 'codependency' artikkeleita.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin varjostat miestäsi. Mitä se nainen edes liittyy avio-ongelmiinne? Ne olivat jo ennen tätä. Vai aiotko pyytää erorauhaa? Ette saa olla ystäviä ennen kuin ero on selvä?
Miten ap sen aikoo estää? Käsirautoihin mies?
Ei tuosta ole enää pelastamista, jos mies jatkaa tapailua ja salailua vaikka käytte pariterapiassa. Alkakaa valmistella eroa yhdessä.
Olen pahoillani, mutta selviät kyllä.
Voithan laittaa asiallisen viestin, missä toteat faktat ja saat ilmaista tunteesi. Et syyttele etkä vaadi mitään. Sitten pääset elämässäsi eteenpäin eronneena naisena.
Näen mielessäni seuraavan IS lööpin 😮