Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1981/2294 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nergin Päkä kertoi, jotta tuntee kaikki jotka tuli

maahan 2015.

Vierailija
1982/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Lukiossa opiskellessani uskovainen luokkakaverini sanoi, että hän vastustaa naispappeutta siksi, koska hänen vanhemmat ovat sanoneet, että raamattu kieltää naispappeuden.

Mun miesserkun nyk. Vaimo sanoi, että hänen äitinsä oli sanonut hänelle, että yhteen saa muuttaa vasta kun on naimisissa

Ikivanhoja viisauksia. Tosin monesti on niin että "valkeus loistaa pimeydessä mutta pimeys ei sitä käsittänyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boom, BOOM BOOMERI !

Vierailija
1984/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olin paikalla, kun kaveri kysyi toiselta että "Mitä sun päässä oikein liikkuu?" ja tää toinen meni ihan paniikkiin ja alkoi haromaan tukkaansa ja hoki että "Apua apua mitä siellä liikkuu liikkuuks siä oikeesti jotain?"

Sillon meni loppukin usko ihmisiin.

Selvää kiusaamista. Ihme ettet itse huomaa asiaa.

Vierailija
1985/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa 3. Piikin ja rokotuspassi on hyvä juttu. Ihmiset onkin paljon tyhmempiä kuin mitä luulin

Vierailija
1986/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vain hs ja yleen. Idiootit sieltä uutisensa hakevat.

Rokottamattomat sairastaa ja rokotetuille pakotetaan lisää myrkkyä kehoon. Oma immuunijärjestelmä tuhotaan mrna:lla.

Vierailija
1987/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen vihreä poliitikko sanoi vähän aikaa sitten, että purjehtiminen kuluttaa kohtuuttoman paljon tuulivoimaa.

Vierailija
1988/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onks LA ja NY kävelymatkan päässä toisistaan?" -18-v kaverini

Vierailija
1989/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut työkkärissä . Sulla on masennuksen takia sairasloma vaikuttaako se työntekoon .....

Vierailija
1990/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Lukiossa opiskellessani uskovainen luokkakaverini sanoi, että hän vastustaa naispappeutta siksi, koska hänen vanhemmat ovat sanoneet, että raamattu kieltää naispappeuden.

Mun miesserkun nyk. Vaimo sanoi, että hänen äitinsä oli sanonut hänelle, että yhteen saa muuttaa vasta kun on naimisissa

Ikivanhoja viisauksia. Tosin monesti on niin että "valkeus loistaa pimeydessä mutta pimeys ei sitä käsittänyt".

Niin tää kohta tarkoittaa sen ajan juutalaisia joille Jeesus tuli heidän keskelle eikä he nähnyt Jeesuksen vaikeutta pimeydessään ,Jeesus tuli ihmiseksi sen ajan pimeyden keskelle vertaa risti ja Juuda. Synnin orjat ei nähnyt eikä näe nykyäänkään . Se on heiltä peitetty ! Kristitty näkee Jeesuksen kirkkaasti nämä eivät näe vieläkään !!! Tätä kohtaa käytetään oikein viha aseena kristittyjä vastaan mutta kyllä Jeesus tarkoitti judeja tässä. Silloin. Niiden keskelle hän tuli.

Vierailija
1991/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olin paikalla, kun kaveri kysyi toiselta että "Mitä sun päässä oikein liikkuu?" ja tää toinen meni ihan paniikkiin ja alkoi haromaan tukkaansa ja hoki että "Apua apua mitä siellä liikkuu liikkuuks siä oikeesti jotain?"

Pani sua halvalla. Juuri noin kuisaajille pitääkibn vastata - panna niiden juttu läskiksi.

Vierailija
1992/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pani sua halvalla. Juuri noin kuisaajille pitääkibn vastata - panna niiden juttu läskiksi.

Siis ei sua vaan sitä kaveria - sorry..

Vierailija
1993/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nimi Caesar äänny Keesar vaan se on SEESSAR."

Itse oon lukenut yliopistossa antiikin latinaa, sitten joku tumpelo alkaa oikein pätevänä korjata mun latinan ääntämystä.

Yritin toki ehdottaa myös Kaisar, mutta siitä se mesoaminen alkoi..

Ainakin minun historianopettajani lukiossa äänsi nimen "Julius Keesar". Häntä (opettajaa) pidettiin kyllä ihan älykkäänä ja aineensa hallitsevana opena. En ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan sanovan "Seesar"?

Oon eri kun toi eka mutta se että joku aattelee/on aatellut että se on "Keesar"...hävettää sun ja sun historian opettajan puolesta. Kyllä se lausutaan "seessar".

Olet väärässä. Klassisessa latinassa c ääntyi k:na. Suunnilleen ensimmäinen asia, mikä latinan ensimmäisellä oppitunnilla opetetaan. Joskus keskiajalla sitten ruvettiin tietyissä äänneyhdistelmissä ääntämään s:nä. 

Yleisemmällä tasolla suurin virhe, mitä latinan ääntämyksessä tehdään, on ottaa mallia englannista. Englantia puhuvat nimittäin ääntävät latinalaisperäiset lainasanansa keskimäärin päin seiniä. Valitettavasti virheelliset ääntämykset ovat sitten levinneet englannista muihinkin kieliin.

Paikannimet ja sanonnat valitettavasti

"See the Nipples and to do.." ;)

Vierailija
1994/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs it-alalla työskentelevä mies järkyttyi kuullessaan, että dementoituneille käytetään vaippoja. Ei uskonut, että pidätyskyky voi heikentyä muistisairauksien vuoksi, vaan jäi inttämään mulle (hoitajalle) että hoitajat vaan haluavat päästä helpommalla. Yritin selittää, että vaippojen vaihto ei todellakaan helpota meidän työtä, jos vaihtoehtona ois että ihminen asioisi vessassa itsenäisesti. Sitähän mies ei uskonut, vaan syytteli hoitsuja mukavuudenhaluisiksi. Raivostuttava tyyppi.

Vierailija
1995/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala lähestyy jokaista ihmistä kolme kertaa ennen tämän kuolemaa.

Jos kyseessä esim afrikkalainen , jumala vierailee unissa.

Ev .lut auttavan puhelimen vapaa ehtoinen  sanoi minulle kun surin ateisti isäni kuolemaa.

Toi on hellareiden opetusta Jehovan oppia ei kristittyjen . Vaparit opettaa myös näitä sekä kastaa moneen kertaan jo kastettuja ne ei osaa päättää koskaan. EV LUT on enempi järjissään.

Vierailija
1996/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain älykkäät saavat äänestää": Esko Valtaoja

Vierailija
1997/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko Pihon facesta löytyy parhaat hörhöjutut litteästä maanpiiristä myrkkypiikkeihin!

Vierailija
1998/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakakkulapio kirjoitti:

"Köyhät ajattelevat enemmän muita ihmisiä. "

Köyhät ovat todellisuudessa pahimpia itsekkäitä kakkkakasoja.

Eivät ole, mutta sinä sen sijaan vaikutat kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Teen työtä vähävaraisten eläkeläisten parissa ja heissä olen tavannut avuliaimmat, sydämellisimmät ja epäitsekköimmät ihmiset mitä maailmassa voi olla.

Vierailija
1999/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköistäminen että ihmisiä auttaa sähköshokki tai kylmä kuuma kylvyt .....kylpylöissä myös . Tai värekarva teoria että nielemällä kemikaalia sun värekarvat aivosoluissa kasvaa .........vähän kuin sähköiskun saaneet sähkömiehet ??? ( Sähkö shokissa tapahtuu kuin sähkö lamauttimessa että taju menee ei parane ! Kun liikaa sähköä tulee ihmiseen se aiheuttaa palovammoja . ). Eilö näitä ihmisten kiduttajia saada kuriin ???? Lisäksi suuri osaa lääkäreitä esiintyy väärillä nimillä.

Vierailija
2000/2294 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ryöstön rikoksen uhrille , suosittelen lukemaan tunne äly kirjan . 😭😭😭😭 Mies lääkäri raskaaksi tulleelle naiselle ; ei miestä voi pakottaa isäksi 🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän