Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1941/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä

Vierailija
1942/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaassa työskentelevä 52 v mies, ei harrasta mitään säännöllisesti, autoilee mielellään lyhyetkin matkat, ei syö mitenkään erityisen terveellisesti, paljon eineksiä ym. ruokavaliossa, juo paljon alkoholia...                     Mike Monroen keikkaa katsellessaan: "Mä olen oikeastaan samassa kunnossa, ei paljon puutu."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui MC DONALDsilla

Työnjohtaja sanoi yksinkertaiselle tytölle : menisitkö inventoimaan jääpalat? 

Tyttö tulee takaisin epätoivoisena:  MITÄ MÄ TEEN , KUN NIITÄ TULEE KOKO AJAN LISÄÄ?

Vierailija
1944/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallaaho sanoi normaaleita kasvihuone työntekijöitä kurkun leikkaajiksi. Onko tämä asialista puhetta?

Vierailija
1945/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin näyttämään parin viikon ikäistä esikoistamme työpaikassamme, halusin käydä kiittämässä työkavereita saamastamme vauvalahjasta. Yksi työkaveri ihasteli vauvaa ja kysyi että paljonko hän syntyessään painoi. Vastasin että 3800. Tähän toinen työkaveri huudahti että "kiloa vai"??!! Huoneessa tuli täysin hiljaista.

Mulla vei kaveri kastelahjan kaiverrutettavaki. Kun se tuli takaisin sinä luki 3700kg

Vierailija
1946/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin naapuriltani katsoiko hän eilen A- studion, hän vastasi että ei katsonut, kun se tulee niin myöhään. Hän on 48 vuotias ja ei ole työssä, mutta menee nukkumaan ilmeisesti samaan aikaan kuin pikkulapset.

Miksi se A-studio ois pitänyt katsoa?

Vierailija
1947/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äitini seurusteli kauan ennen syntymääni miljonäärin kanssa. Jos he olisivat menneet naimisiin ja saaneet lapsia, isäni olisi komea miljonääri eikä tylsä duunari!"

Eli henkilö siis kuvitteli, että hän olisi olemassa vaikka hänen biologiset vanhempansa eivät olisi lisääntyneet.

Samalla kävi selväksi , miksi miljonääri jätti kaverisi äidin:)

Vierailija
1948/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa on tavattu älykäs mies. 

Vierailija
1949/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala lähestyy jokaista ihmistä kolme kertaa ennen tämän kuolemaa.

Jos kyseessä esim afrikkalainen , jumala vierailee unissa.

Ev .lut auttavan puhelimen vapaa ehtoinen  sanoi minulle kun surin ateisti isäni kuolemaa.

Olen huolissani, miten tollaista saa puhua auttavassa puhelimessa?

Voisiko joku ev .lut vastata?

Vierailija
1950/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan käyttölinjaiset koirat tykkäävät rypeä vesiojissa ja lantakasoissa, näyttelylinjaiset eivät. Kyseessä oli siis yksi ja sama koirarotu.

Vierailija
1951/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kertoi, että ei vie jätteitä kierrätykseen, koska heillä on omakotitaloalueella oma sekajäteastia, jonka tyhjennyksestä hän joutuu maksamaan. Kokee jotenkin rikastuvansa, kun ei vie lasia, metalli ym. kierrätykseen vaan saa omaan jäteastiaansa enemmän täytettä.

Vierailija
1952/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Aki ja Rita, ja mä oon meistä se Aki.

Vierailija
1953/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta menee siinä kun yksi.

Vierailija
1954/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univelkaiselle äidille: Nuku silloin kun vauva nukkuu.

Vierailija
1955/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi lihottaa.

Vierailija
1956/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia on luulosairas. Jos pikkuhiljaa alkaisin syömään leipää niin sun vatsa tottuisi siihen ja olisit taas ok. Kiitos neuvosta, en noudattanut

Vierailija
1957/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin, että poliitikko oli köyhän puolella.

Vierailija
1958/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Köyhät ajattelevat enemmän muita ihmisiä. "

Köyhät ovat todellisuudessa pahimpia itsekkäitä kakkkakasoja.

Vierailija
1959/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan talviuintia. Kerran eräs naapuri tuli vastaan kun olin menossa uimaan. Oli kylmä syyspäivä mutta vedet vielä sulat. Kysyi multa että miten voin mennä uimaan kun se vesihän on miinus asteista. En saanut muuta sanottua kuin että ei se nyt niin kylmää vielä ole

Vierailija
1960/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin lähdössä työkavereiden kanssa naisten hömpöttely- ja shoppailureissuun Puolaan. Yksi työkavereista (joka käyttöä kaikki rahansa halpisvaatteisiin) katseli ihmetellen kentällä juurikin Puolasta tulevan koneen matkustajia ja kysyi ihan tosissaan, että miks ihmeessä nuo puolalaiset Suomeen tulee, mitä ne täältä ostaa.

Varmaan eka kerta kun luen tai kuulen, että jotku on mennyt "shoppailu/hömpöttelyreissulle" Puolaan.

Ei siinä. Puolassa on kaikenlaista mitä voikin olla satoja vuosia linnoja sun muita rakennelleella Keski-Euroopan maalla nyt voi olla.

No on kyllä hyvin yleistäkin, että naisporukat Suomesta lentävät esim. Gdanskiin shoppailemaan ja syömään hyvin. Voihan siinä lomassa tutustua myös kulttuuriin ja linnoihin. Itsekin käynyt sekä ystävien että perheen kanssa useamman kerran ennen tätä pirun koronaa.

Jo 20 vuotta sitten asuin Puolassa ja hämmästelin isoja kauppakeskuksia ja niiden palveluja! Puola oli jo silloin edellä Suomea monessa asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän