Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1961/2294 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä ns. "kakkakasoja" löydy kaikista tuloluokista, ja koulutustasoista. Ainakin siitä päätellen, millaisia kommentteja täältä löytyy. Huumorilla ei aina ole ymmärtäjiä.

Vierailija
1962/2294 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nimi Caesar äänny Keesar vaan se on SEESSAR."

Itse oon lukenut yliopistossa antiikin latinaa, sitten joku tumpelo alkaa oikein pätevänä korjata mun latinan ääntämystä.

Yritin toki ehdottaa myös Kaisar, mutta siitä se mesoaminen alkoi..

Ainakin minun historianopettajani lukiossa äänsi nimen "Julius Keesar". Häntä (opettajaa) pidettiin kyllä ihan älykkäänä ja aineensa hallitsevana opena. En ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan sanovan "Seesar"?

Oon eri kun toi eka mutta se että joku aattelee/on aatellut että se on "Keesar"...hävettää sun ja sun historian opettajan puolesta. Kyllä se lausutaan "seessar".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2294 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löydettiin kavereiden kanssa vanha asumaton mökki keskeltä metsää. Mökistä löytyi 1600-luvulta peräisin oleva Kalevan painos, joka me otettiin mukaan ja myytiin tosi messevällä summalla antikvariaattiin."

Baarissa rehvastellen humalaisen jätkän esittämänä. Öö? :D

Vierailija
1964/2294 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kalevalan

Vierailija
1965/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin naapuriltani katsoiko hän eilen A- studion, hän vastasi että ei katsonut, kun se tulee niin myöhään. Hän on 48 vuotias ja ei ole työssä, mutta menee nukkumaan ilmeisesti samaan aikaan kuin pikkulapset.

Se varmaan ryyppää baarissa kun A-studio tulee.

Miksi se A-studio ois pitänyt katsoa?

Vierailija
1966/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'minun on juotava viinaa pois, ettei puoliso juo niin paljon' sanoi sukulaiseni vaimo. Molemmat holisteja, vaikka töissä kävivätkin ja kulissit kunnossa.Mökille kassit täynnä viinaa ja rouva selittää näin.

Vierailija
1967/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaaja kirjoitti:

Kuulin kun työnantajani puhui asiakkaalle koronabakteerista.

Samainen heppu osti töihin paketin suumaskeja ja vaahtosi niiden hinnasta (50kpl 60€) että kuinka ne maksavat yli kympin kappale.

Jepjep.

trakoitti 10 kpl:n laatikkoa ja silloinhan niitä on 5 ja yks laatikko maksaa 12€, eli mies oli oikeassa.

t. mies

Vierailija
1968/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä ja toimiva hallitus,on olemassa monta sukupuolta.

Vierailija
1969/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanha kollega (lähihoitaja) ei ollut päässyt sairaanhoitajaksi opiskelemaan, ja kailotti kovaan ääneen, että mitä väliä on hoitajan luonteella, kunhan tekee työnsä. Sadatteli samalla psykologisia testejä, joita pääsykokeessa oli.

Sama ihminen oli saanut varoituksen vanhuksen fyysisestä retuuttamisesta.

1970/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että yhdessä tietyssä ruokakaupassa ei kannata käydä kun sen kaupan tuotteissa on semmoinen vero kuin alv.

Oikein sitä paitsi Arvo saisi maksaa omat veronsa.

Vierailija
1971/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan ym julkkisnaisten haukkumisketjun kommentoijilla ei muuta olekaan kuin tyhmiä juttuja. On äärimmäisen tyhmä tapa käyttää aikaa jonkun ihmisen seuraamiseen vain siksi, että saa juoruta, haukkua ja arvostella tätä. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Kertoo kyllä hyvin paljon ihmisen äo-tasosta tuollainen käytös. Puolustukseksi ei riitä edes se, millainen julkkis on kyseessä.

Vierailija
1972/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NurseBetty kirjoitti:

Eräs vanha kollega (lähihoitaja) ei ollut päässyt sairaanhoitajaksi opiskelemaan, ja kailotti kovaan ääneen, että mitä väliä on hoitajan luonteella, kunhan tekee työnsä. Sadatteli samalla psykologisia testejä, joita pääsykokeessa oli.

Sama ihminen oli saanut varoituksen vanhuksen fyysisestä retuuttamisesta.

Mut on kuitenkin lähihoitaja. Luulis, että nimenomaan lähihoitajalle ois tärkeämpää luonne, kun kerta hoitaa lähellä.

Ite ku sairaalassa maannu, niin sairaanhoitaja tulee ynseenä kattoo tippaletkun ja lähihoitajat auttaa pesulle ja kyselee vointia.

Kyllä siinä tilanteessa olleena voi sanoa, että lähihoitajan luonne on sairaanhoitajan luonnetta tärkeämpi, jos nyt hoitoalan ihmisten luonteita lähetään priorisoimaan.

Vierailija
1973/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nimi Caesar äänny Keesar vaan se on SEESSAR."

Itse oon lukenut yliopistossa antiikin latinaa, sitten joku tumpelo alkaa oikein pätevänä korjata mun latinan ääntämystä.

Yritin toki ehdottaa myös Kaisar, mutta siitä se mesoaminen alkoi..

Ainakin minun historianopettajani lukiossa äänsi nimen "Julius Keesar". Häntä (opettajaa) pidettiin kyllä ihan älykkäänä ja aineensa hallitsevana opena. En ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan sanovan "Seesar"?

Oon eri kun toi eka mutta se että joku aattelee/on aatellut että se on "Keesar"...hävettää sun ja sun historian opettajan puolesta. Kyllä se lausutaan "seessar".

Olet väärässä. Klassisessa latinassa c ääntyi k:na. Suunnilleen ensimmäinen asia, mikä latinan ensimmäisellä oppitunnilla opetetaan. Joskus keskiajalla sitten ruvettiin tietyissä äänneyhdistelmissä ääntämään s:nä. 

Yleisemmällä tasolla suurin virhe, mitä latinan ääntämyksessä tehdään, on ottaa mallia englannista. Englantia puhuvat nimittäin ääntävät latinalaisperäiset lainasanansa keskimäärin päin seiniä. Valitettavasti virheelliset ääntämykset ovat sitten levinneet englannista muihinkin kieliin.

Vierailija
1974/2294 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä ja toimiva hallitus,on olemassa monta sukupuolta.

Nämä ovat typerimmät väittämät 2021.

Vierailija
1975/2294 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi juuri Hesarin juttuun jossa käsiteltiin selibaatissa eläviä ihmisiä "seksi on samanlainen perustarve kuin nukkuminen".

Vierailija
1976/2294 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten tv:ssä tuli Eliittikumppanin mainos, jossa oli mainoskasvona kaunis nainen. Jollain foorumilla joku mies ragesi, että oli liittynyt tuonne mutta oli lopettanut jäsenyytensä, koska ei löytänyt mainoksen naisen deittiprofiilia sivustolta. Oli kovin tuohtunut ja pettynyt!

Vierailija
1977/2294 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakakkulapio kirjoitti:

"Köyhät ajattelevat enemmän muita ihmisiä. "

Köyhät ovat todellisuudessa pahimpia itsekkäitä kakkkakasoja.

Tyhmintä mitä olen kuullut, on se, kun jonkun mielestä kaikki rikkaat ovat samanlaisia, tai kaikki köyhät ovat samanlaisia, tai kaikki miehet, naiset, nuoret, eläkeläiset, suomalaiset, jne, voi yleistää samaan nippuun.

Vierailija
1978/2294 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan sitten tv:ssä tuli Eliittikumppanin mainos, jossa oli mainoskasvona kaunis nainen. Jollain foorumilla joku mies ragesi, että oli liittynyt tuonne mutta oli lopettanut jäsenyytensä, koska ei löytänyt mainoksen naisen deittiprofiilia sivustolta. Oli kovin tuohtunut ja pettynyt!

*facepalm*

Vierailija
1979/2294 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra sanoi että ilmastoasioista päätettäessä ei pidä kuunnella asiantuntijoita.

Johan repesin. Vähän kuin tämä "Syöpähoidosta päätettäessä ei pidä kuunnella lääkäreitä" tai  "Koronatoimenpideistä päätettäessä ei pidä kuunnella pandemia-alan eksperttejä"

Vierailija
1980/2294 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ylikiiminkiin, niin et yhtä järkevää sanaa kuule

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi