Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Hipit kirjoitti:
Meillä on unelma!
Siihen kannattaisi lisätä (jotta olisi ajanmukainen) : ...mutta se on jo murskautunut!
Miun entinen työkaveri oli tatuoinut oman nimensä käsivarteensa "jos vaikka joskus lyön pääni ja unohdan!"
Samainen tyyppi kerran pyöräili töihin autoilun sijaan, ja sanoi että pyöräillessä matka oli 6km ja autolla vain 4km, vaikka meni samaa reittiä. Pyörällä matka oli pidempi kun siihen meni kauemmin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
- Sokeri on ihmiselle vähintään yhtä vaarallista kuin tupakka.
- Alkoholiriippuvaisuus on täysin ymmärrettävää, mutta se on tosi, tosi noloa, jos joku on riippuvainen roskaruoasta. (Sanojana alkoholisti)
- Jos sanoo, että naisiin kohdistuu miehiä enemmän seksuaalista ahdistelua, on se seksuaalista ahdistelua kokeneiden miesten syrjintää.
- Eläimillä ei ole tunteita, sehän on kuulemma pystytty todistamaankin.
- Älykkyyttä ei voi kehittää mitenkään, älykkyystaso määräytyy täysin geenien perusteella.
- Ei isä voi osata hoitaa lasta yhtä hyvin kuin äiti.
Tuohon viimeiseen lauseeseen tartun, olen näet samaa mieltä (ettei isä osaa). Perustelen seuraavalla testillä, jonka asiantuntijat tekivät: Valittiin ryhmä miehiä ja ytä suuri ryhmä naisia. Testattiin, mihin ääniin heräävät helpoiten yöunestansa naiset, ja mihin ääniin taas miehet. Naiset heräsivät helpoiten vauvan itkuun, miehet taas auton varashälyttimeen. Vauvan itku ei ollut miesten herättäjänä edes kärkikymmenikössä.
Luuli että ympärileikkauksessa penis leikataan irti
Eräs tyhmimpiä kuulemiani tokaisuja on entisen esimiehen neuvo, kun työmääräni oli yhtäkkiä lähes kaksinkertaistettu ja pöytä notkui papereista.
"Älä tee niin tarkasti niitä töitä". Jepjep, aika monissa toimistotöissä olisi joutunut kyllä myöhemmin korjaamaan niitä "ei niin tarkasti" tehtyjä töitä. Tietokoneet eivät vielä korvanneet työntekijöitä tuolloin, vaan kaikki toimiston matkalaskut, km-korvaukset, palkkauslomakkeet jne. jne. teki se toimiston täti. Joskus käsin, joskus kirjoituskoneella. Diaarin (osa tietää, osa ei) pitäminen vaatii myös nimenomaan tarkkuutta, koska muuten mm. asiakirjoja saattaa olla vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni, joka oli aina epäillyt serkkuamme lähinnä kai tanssiharrastuksen takia homoksi (huokaus) sai minut sanattomaksi, kun tämän mennessä aikanaan naimisiin lievästi vammaisen, erittäin mukavan ja korkeakoulut käyneen naisen kanssa sanoi että "tämä todistaa asian - hän ON homo ja kyseessä on valeliitto asian peittelemiseksi". Repikää siitä. Tämän tyhmyyden on ylittänyt vain hän itse lausumalla silloin, kun kyseinen serkku sai vaimonsa kanssa lapsen, että "koska vamma olisi voinut periytyä, heillä ei olisi ollut oikeutta lisääntyä". Sanattomaksi vetää.
Oletteko kasvaneet samassa perheessä? Oletan teidän olevan hyvin erilaiset. Miten saman kasvatuksen saaneet kasvaa niin erilaisiksi?
Bussissa nuori tyttö puhelimeen: Mää tuun sinne teille. Onks sulla mitään juotavaa ettei mun tarvi olla selvin päin. Mulla on vaan yks kalja mahas.
"Seksi pianon kanssa pitäisi kriminalisoida"
Biseksuaalit sanovat itseään biksi vain, koska eivät ole ikinä saaneet ja yrittävät näin laajentaa horisonttiaan, jotta flaksi kävisi edes jonkun kohdalla. Sama ihminen osasi myös kertoa aseksuaalisuuden olevan pelkkä defenssi sitä vastaan, että on puutteessa. Siis "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" -tyylillä.
Tätä logiikkaa olisi ollut kiehtovaa kuulla lisää. Tarpeeksi kun vääntelisi niin kohtahan heterouskin olisi vain jonkin vinoutuneen vanhempisuhteen tulosta, jossa henkilö hakee vielä aikuisiälläkin pakonomaisesti läheisyyttä vain isän(/äidin) sukupuolesta eikä kelpuuta muita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikä höpsöltä tuntui kuulemani teinityttöjen keskustelu, polttelivat siinä tupakat ja sitten toinen kaivoi ompun laukustaan, että "ois vähän nälkä, mut uskaltaako tätä syödä kuorineen, kun niissä on kaikkia myrkkyjä." Ihan oikeesti, neiti kiskoo keuhkonsa täyteen saastaa ja sitten ne on ne torjunta-ainejäämät, mitkä huolestuttaa😂
Mun mielestä on taas hölmöä ajattelua, että jos tupakoi, niin ei olisi mitään vaikutusta miten muuten pitää huolta terveydestä. Meinaatko että +1 hatallisia asioita ei ole yhteensä enemmän? (kun esim.myrkkykertymää kehoon lasketaan.) Eli kaikki mahdolliset myrkyt vaan kehoon muutenkin jos kerran tupakoi...ööö? Eikö sitä suuremmalla syyllä pitäisi jättää muu myrkyttäminen ihan minimiin, kun tupakasta jo saa niin paljon haitallisia aineita? Tupakkaan on usein voimakas riippuvuus ja sen lopettaminen voi olla todella vaikeaa.
Myös torunta-ainejäämät ovat iso ongelma ihmistenkin terveydelle sekä koko luonnon ekosysteemeille. Tätä ei vaan nosteta tarpeeksi esille. (Tupakka sen sijaan on ollut viimeaikoina erityisesti tapetilla.) Myös esim. liikenteen päästöt ovat todella haitallisia myös, tupakkaan verrattavissa olevia asioita.
Joo, mutta satunnainen "myrkkyomenan" syönti nyt todella on vain pisara meressä, jos kuitenkin kessuttelee päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ceikkis kirjoitti:
Ihmiset ovat samanlaisia kaikkialla
Pääpiirteissään ja kaikilta merkittäviltä osin, kyllä.
Niin että sun mielestä esim. juutalaiset ja muslimit sopii hyvin yhteen vai? Kyllä kulttuuri on on eri maissa aika lailla eri, ja sitä myöten ihmiset. Tein turvapaikanhakijoitten kanssa puolitoista vuotta töitä, se avasi silmät. Sitä ennen olisin itsekin vastannut että kyllä, samanlaisia kaikkialla. En enää, nyt vaan raivostuttaa ihmisten sinisilmäisyys.
Oltiin kaverin kanssa bilettämässä. Mulla kävi hyvä flaxi, miehet parveili juttelemaan ja pyysivät tanssimaan. Kaveri veikkasi että johtui siitä kun mulla oli häneltä pusero lainassa!
Helsinki-Vantaan uusi kitotie on 2500km pitkä.
Kahvinkeittimen voi puhdistaa laskemalla läpi pelkkää vettä. - Nerokasta.
"Kasvikset eivät ole vegaanisia, koska ne saavat ravintonsa mullasta, ja multa on maatunutta eläintä".
Jos ottaa autoon kaskon niin silloin auto on liian kallis.
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraaneja SYNTYY aina lisää.
Niinhän niitä syntyykin. Joka vuosi tuodaan suomeen lisää sotaveteraaneja.
kaveri juhannuksena pani likkaa teltassa ja veti h hetkellä ulos ja ruikki mällit sen mahalle niin teltasta kuului kiljaisu että kusitsä mun päälle
Eihän se olekaan.
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue on puolue.