Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Eräs lähisukulaiseni on sellainen että hän sanoo jonkun täysin itsestään selvän asian niin kuin se olisi isokin oivallus ja ankaran ajattelun tulos, ja keskustelukumppanit siihen sitten että joo kyllä tosiaan näin on että hauki, se tosiaan ON kala.
"Ei mulla ole mitään homoja vastaan, mutta pitääkö niitä nyt lastenohjelmiin tunkea, ei lasten tarvitse sellaista nähdä."
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa autoon kaskon niin silloin auto on liian kallis.
Tätä en sanoisi typeryydeksi vaan ensinnäkin arvovalinnaksi (ajaa halvoilla autoilla, jolloin kasko on todellakin kallis) ja/tai taloustilannekysymykseksi (ei tarvi kaskoa kun on varaa ostaa vastaava auto tilalle).
Mä esimerkiksi sanon kaskon irti kun auton arvo tippuu alle kymppitonnin. Käytännössä siis muutamien ensimmäisten vuosien ajan on kasko. Ostan auton vuoden tai kahden käytettyinä ja ajan niillä noin 10 vuotta. Lahjoitan vanhan auton katsastettuna sukulaisille ja ostan uudemman käteisellä ilman vaihtoautoa, saan näin hyvän käteisalennuksen ja laiskana en viitsi tonnin parin romua kaupitella..
Vierailija kirjoitti:
Eräs lähisukulaiseni on sellainen että hän sanoo jonkun täysin itsestään selvän asian niin kuin se olisi isokin oivallus ja ankaran ajattelun tulos, ja keskustelukumppanit siihen sitten että joo kyllä tosiaan näin on että hauki, se tosiaan ON kala.
Kuten mitä? :)
kun leikkaa metrilakua nii siitä tulee normaalia lakua
Vierailija kirjoitti:
Sotelin esivalintakokeesta (tämän vuoden) ja työkaveri siis oli hakenut. Ilmeisesti esivalintakokeessa oli ollut metabolisen oireyhtymän suuremmasta esiintyvyydestä matalasti koulutettujen vanhempien lapsilla. Esivalintakokeessa oli sitten ollut väittämä "Metabolinen oireyhtymä on yleisempi matalasti koulutettujan vanhempien lapsilla" tmv, joka oli siis ollut oikein. Työkaveri oli vastannut siihen, että ei pidä paikkaansa, ja töissä päivitteli, että "Miten se voi muka olla totta kun ei munkaa vanhemmat ole korkeakouluja käyneet mut ei mulla sitä oireyhtymää ole".
Vähän sama, kun pitämässäni esitelmässä oli kohta jossa sanottiin nuorten äitien lasten saavan omat lapsensa keskimääräistä nuorempina. (Tietolähteenä oli joku tutkimus, ei mikään itse keksitty väite).
Luokkakaverini tuli jälkeen päin sanomaan, että tuo on ihan höpöhöpöä, koska hänen äitinsä oli saanut hänet nuorena eikä hänellä itsellään ole vielä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En pidä autisteja tai aspergereitä älykkäänä, koska useimmilta puuttuvat perustaidot elämiseen.
Sen sijaan he tietävät yhdestä asiasta, johon paneutuvat kaiken. Kuka tahansa tietää samalla lailla, jos uhraa asialle vuosia ja torppaa aivoista kaiken muun.Laitappa assi tai autisti siivoamaan, käymään kaupassa, laittamaan terveellistä, hyvää ruokaa, hoitamaan tiskit, huolehtimaan omasta hygieniasta, viemään loppuun normaalit yksinkertaiset velvoitteet, käymään töissä ja ylipäätään edes heräämään aamulla itsenäisesti kellon soittoon, hoitamaan aamupesut, aamupalat yms. suht reippaaseen tahtiin. Sanon, että vaikeaa on.
Assi työkaverina on ihan yhtä helvettiä, joustamaton nyhrääjä, valittaja, jonka töitä muut joutuu koko ajan tekemään, koska muuten kaikki jumittaa.
Kylläpä todella suurta älyä vaatii nuo luettelemasi asiat.
voirähmä kirjoitti:
kaveri juhannuksena pani likkaa teltassa ja veti h hetkellä ulos ja ruikki mällit sen mahalle niin teltasta kuului kiljaisu että kusitsä mun päälle
Sukupuolitaudit eivät tartu jos on tarpeeksi nopea.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoluuloinen suomalainen taannoin lidlin hedelmäosastolla: Nää banaanit ei kyllä oo kotimaisia! (kun ei ollut chiguita-tarraa kyljessä)
Jaa, no... Hänhän oli ihan oikeassa...
Kaksi teinipissistä K-kaupan mehuhyllyllä: " ei v.... en mä voi ottaa tätäkään näis kaikis on jotain ihme askorbiinihappoo...!"
( ja tämä siis tapahtui ihan tosielämässä)
"Onko piri ja amfetamiini sama asia?"
"Luulin että Metallica on suomalainen" (ihan oikeasti eräs totesi näin)
Esim.
Kaikilla ihmisillä on tasavertaiset lähtökohdat. Sanojana eräs tuttavapiirin kultalusikka suussa syntynyt nainen.
Ystävättäreni ihmetteli, kun kerroin käyttäväni mobiililompakkoa:
"Miten se raha voi mennä pankista sinne puhelimeen?!"
Risikko
Tavoite on se, että lakipaketti viedään eduskunnassa eteenpäin laatukylki edellä ja aikataulussa pysytään.
Työkaveri sanoi, ettei hän tarvitse käsivoimia. Oli ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on tasavertaiset lähtökohdat. Sanojana eräs tuttavapiirin kultalusikka suussa syntynyt nainen.
Niinpä! Hänelle tekisi mieli esittää erilaisia skenaarioita, esim.: entäpä jos olisit syntynyt pahasti vammaisena? Entäpä jos olisit syntynyt kehitysmaassa poikkeuksellisen köyhään perheeseen, vieläpä nälänhädän aikana? Entäpä jos olisit syntynyt narkomaanivanhempien lapsena ihan koto-Suomessa? Niinpä... No, kaikki eivät ymmärrä vaikka miten selittäisi.
Mike Tyson on kaikkien aikojen paras nyrkkeilijä.
Se että mä olen natsi.
Mä olen valkoinen jolla romani sukutaustaa ja ite sanoja oli valkoinen, jonka kanssa mä en ole ollut ikinä missään tekemisissä.
Tästä foorumista löytyy niin paljon, etten pysty mitenkään näitä rankkaamaan paremmuusjärjestykseen. Puhumattakaan kommenttiosioista!