Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
"Ethän sä voi tietää, mitä synnyttäminen oikeesti on, kun et ole sitä itse kokenut."
Sanoi luomusynnyttäjä-fanaatikko nainen minulle, kun keskustelimme eräillä synttäreillä synnyttämisestä. Ironista että sylissäni nukkui tuolla hetkellä kuopukseni, 2 kk.
Synnytin siis alakautta mutta epiduraalipuudutusta käyttäen..
Hän oli oikeati sitä mieltä, että vain luomusynnyttäjä on 'oikea synnyttäjä'.
Opiskelukaverini väitti kivenkovaan että tuote jossa on viiden vuoden takuu on heikkolaatuisempi kuin tuote jossa ei ole takuuta ollenkaan, koska "se hajoaa niin valmistajan on pakko antaa takuu". Yritin selittää että valmistaja luotaa tuotteeseensa niin paljon että TAKAA et tuote EI hajoa viiden vuoden aikana, ja jos näin kävisi, saisi uuden tilalle. Ei mennyt jakeluun millään. Kaveri ei suostunut ostamaan mitään kodinkoneita tms missä oli pitkä takuuaika.
"Onko Markku oikea nimi vai joku lempinimi esim. Markosta?"
Rakas mieheni pohti erästä heidän perhetuttavansa nimeä. Aika söötti aivopieru kyllä, mutta oli kyllä naurussa pitelemistä. Melko tavallinen Suomalainen nimi kuitenkin ja mieskin tuntee aika monta Markkua. :)
Varusmiespalvelus rajoittaa sen suorittavan vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri oli tosissaan sitä mieltä että ratikkalinjojen reitit kuuluu suomalaisilla yleissivistykseen, vaikkei asuisikaan Helsingissä. Sanoi näin ihan suoraan. Ihmetteli kun tuttunsa oli hypännyt väärään ratikkaan.
Eipä taida olla selvillä raitioliikenteen linjamuutoksista. Jos ajelen ajatuksissani saatan vieläkin eksyä vanhoille reiteille.
Hemmetin vaikeeta myös neuvoa ihmisiä tolkun reiteille vieläkin.
T:tuuraava rv-kuljettaja
Kävin äitiyslomalla työpaikallani saattamassa loppuun muutaman projektin viikkoa ennen laskettua aikaa. Mukana oli 5-vuotias, joka ilmoitti iloisesti sihteerilleni, että ensi viikolla hän ei ole enää perheen kuopus, johon sihteeri vastasi iloisesti ”Ai, täytätkö vuosia! Onneksi olkoon!”
"Mä etin tuolla parkkipaikalla autopaikkaa vaikka kuinka kauan. Sit huomasin tyhjän ruudun, johon oli yks toinen auto menossa. Mä menin siihen ruutuun, nii siis se toisen auton kuski pui mulle nyrkkiä! Aika törkeää!"
Niin olikin törkeää. Sun käytös nimittäin.
"Nuorelle ei voi tulla huumeongelmaa, jos hän on hyvästä perheestä." Ja tämä kommentti tuli siis kasvatustieteilijältä.
Eräs viheraktiivi tuttu haukkui minut pystyyn kun en selviä työstäni ilman autoa ja tässä taannoin ostin katumaasturin joka sopii huonolle selälleni paremmin. Tämä tuttu haukkui minut pystyyn, olin mm. ympäristörikollinen, vastuuton idiootti kun kehtasinkin tehdä jotain sellaista enkä kantanut huolta ympäristöstä.
Silti itse oli juuri palannut kaukolomalta rusketuksen kera eikä nähnyt siinä mitään ongelmaa. Suorastaan hehkutti miten halvalla sai taas toisen kaukomatkan Afrikkaan ja miten oli taas menossa Lappiin matkailuauton kanssa hiihtolomalle. Tämä tyyppi elää muutenkin todella pinnallista elämää mistä on ekologisuus kaukana. Itse taas elän hyvin vaatimatonta elämää, ostan harvoin mitään mutta tämä kyseinen välttämätön auto on ainoa paheeni ja tiedän sen. Tämä oli mielestäni yksi tyhmimmistä kommenteista mitä olen kuullut ja osoitti totaallisen puutteen hahmottaa kokonaiskuvaa tuttavalta.
Aktiivimalli lisää työpaikkoja
”Mun keho on liian hapan joten syön emäksisiä ruokia päästäkseni optimaaliseen pH-tasapainoon.”
Vierailija kirjoitti:
Että ihmisen päälle saa ajaa autolla jos hän kävelee punaisia päin. Logiikka oli että kun vihreät palaa, saa aina ajaa. Kiitän luojaa että tällä ihmisellä ei ole autoa.
Ja mä kun luulin, ettei Suomessa ole kuolemaantuomio käytössä. Ilmeisesti jotkut meistä autoilijoista ovat laillisen oikeuskäytännön yläpuolella.
Että ajatteleekin englanniksi, kun on ollut vähän aikaa englanninkielisessä maassa. Siis suomalaisen sanomana. Olen itse englannin fil kandi, joten hohhoijaa.
Että maailmaan ei enää voi tulla sotia vain koska nyt eletään 2000-lukua.
-Kyllä se sinunkin mieli muuttuu.
-Sun on pakko tehdä lapsia koska muutkin tekee
-sulla on niin paljon vapaa-aikaa kun ei oo lapsia (joo o koska työt, harrastus, mies ja ystävät ei koskaan vie mun aikaani :D)
- kyl hän sä voit tehdä ylitöitä koska sulla ei oo lapsia (ei näköjään oo omaa elämääkään)
-olen epäonnistunut ihmisenä koska en halua lapsia
Näitä idoottisia lauseita joutui kuuntelemaan
Kaikki ihmiset ovat yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Että ajatteleekin englanniksi, kun on ollut vähän aikaa englanninkielisessä maassa. Siis suomalaisen sanomana. Olen itse englannin fil kandi, joten hohhoijaa.
En kyllä epäile tota väittämää yhtään.
Ihminen yhteyttää.