Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
381/2294 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lottovoitto syntyä Suomeen.

No on se. Missä muussa maassa kuin Suomessa voi kieltäytyä työstä ja saada silti rahaa tekemättä asian eteen yhtään mitään. Missä muussa maassa julkinen terveydenhuolto on kustannuksiinsa nähden lähes ilmaista? Missä muussa maassa kuin Suomessa uskallat laittaa lapsesi lähes aina yksin koulumatkalle? Missä muussa maassa lapsella on suhjektiivinen päivähoitoikeus, vaikka vanhemmat olisivat kotona? Missä muussa maassa on palkallinen, pitkä äitiysloma? Missä muussa maassa saa ilmaiseksi äitiysavustuksen? Missä muussa maassa koulutus on ilmaista ja siitä jopa maksetaan?

Kyllä, meilläkin on leipjäjonoja. Kaikissa maissa niiden organisoimiseksi ei laiteta rikkaa ristiin. Kyllä, tuet ovat laskussa. Minkäs teet, valtion rahavirrat tuppaavat ehtymään jopa tässä kultaisessa kotimaassa, kun sen sosiaalietuuksia käytetään loputtomasti väärin.

Voi teitä. Sanoisimpa, että kermaperseitä ollaan.

Miksi monet suomalaiset ovat sitten niin töykeitä ja ahdasmielisiä? Täällä ei saisi asua kuin valkoihoisia ihmisiä ja monen mielestä ei myöskään muita kuin kantasuomalaisia.

Vierailija
382/2294 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaariokaupan myyjätär: "Hiilihän on siis myrkky !"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2294 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli kerran ääneen että miten tämä anna peukku ehtii postaamaan niin paljon?

Vierailija
384/2294 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kommentoin eräästä Salkkari-videosta, että tämänkin ensiesityksestä on jo niin monta vuotta ja niin se aika rientää, kaverini näki tämän kommentin, ja sanoi, että sanon päivänselviä asioita. Onhan se totta, että aika kuluu koko ajan, mutta aivan normaalia on päivitellä, miten äkkiä se tuntuu menevän.

Vierailija
385/2294 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sokeri on terveellistä ja välttämätöntä ihmiselle"

Ja kyse nimenomaan valkoisesta lisätystä sokerista.

Vierailija
386/2294 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun heitän turhaa tavaraa roskiin, sotken ja silppuan sen ensin, ettei kukaan menisi niitä sieltä roskiksesta ottamaan"

Vierailija
387/2294 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä mitä olen kuullut, on eri variaatiot ajatuksesta "Jonkun kokemus asiasta x ei ole totta, koska Minun kokemukseni asiasta on erilainen".

Miten normaaliälyinen ihminen ei voi käsittää, että kaikilla kaikki ei mene samalla tavalla?

Samaa sarjaa on myös se, että lehdessä lukeva uutinen jostain uudesta tutkimustuloksesta on tietysti taas ihan huuhaata, koska Minun kokemukseni on eri. Viis siitä, että 20 tutkijaa on 8 vuoden tutkinut 5000:ta ihmistä, koska Minun kokemukseni on eri, niin tutkimustulos on täyttä tyhjää.

Vierailija
388/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri

Niin, se on miljardi... eli miljardööri?

Ai tätä oli kommentoitu jo tosi monesti...

Vierailija
389/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käki kukkuu venäjällä erilailla kuin suomessa

Linnut (tutkimusten mukaan) laulaa eri tavalla eri alueilla, niillä on kun ihmisillä erilaisia "murteita".

Vierailija
390/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmintä mitä olen kuullut, on eri variaatiot ajatuksesta "Jonkun kokemus asiasta x ei ole totta, koska Minun kokemukseni asiasta on erilainen".

Miten normaaliälyinen ihminen ei voi käsittää, että kaikilla kaikki ei mene samalla tavalla?

Samaa sarjaa on myös se, että lehdessä lukeva uutinen jostain uudesta tutkimustuloksesta on tietysti taas ihan huuhaata, koska Minun kokemukseni on eri. Viis siitä, että 20 tutkijaa on 8 vuoden tutkinut 5000:ta ihmistä, koska Minun kokemukseni on eri, niin tutkimustulos on täyttä tyhjää.

Tai jos minä olen asiasta eri mieltä kun toinen, ja vaikka "erimielisyys" ei vaikuttaisi kummankaan elämään mitenkään, ei ymmärretä, että joku voi ajatella toisin. (Esim tykkään jostain tv-sarjasta, toinen ei tms)

Vierailija
391/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvimaalla: Raparperi on tuottoisa. Sen kanssa täytyy muistaa vaan syödä kalsiumia.

Veljen vaimo: Ai siinäkö on kalsiumia paljo.

Vierailija
392/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi kolmosista, kaksi poikaa, ja tyttö. Ulkopuolisille kerrottaessa usein tullut kysymys että ollaanko identtisiä.

Vierailija
393/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua

Vierailija
394/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri

Fun fact: Englanninkielinen sana "billion" vastaa suomenkielen sanaa "miljardi". Siksi. Eli Suomeksi miljardi on 10 potenssiin 9, sama kuin englannin biljoona. Suomenkielinen biljoona on 10 potenssiin 12.

Vierailija
395/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei nää paikat mitään tunne." -naisgynelogi

"Eihän tämä nyt voi käydä kipeää" miesgynekologi

Vierailija
396/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Uusi-Seelanti EU:ssa?

Tämän älynväläksen esitti Ärrän myyjä, kun annoin sille kirjeen ja pyysin siihen tarvittavaa merkkiä. Itsellä piti pokka, mutta kun takana ollut mies hörähti, meinasin revetä nauruun.

Vierailija
397/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntöstä ei tarvi ikinä pestä muita osia kuin vessaharjalla sisäpuoli.

Vierailija
398/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pohjoismaissa jääkaappeja? - amerikkalainen

Luuli, että säilötään jutut ulkona lumihangessa.

Vierailija
399/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija -  saanko vielä nähdä henkilöllisyystodistuksenne.

Asiakas -  minun omaniko?

Vierailija
400/2294 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus katsomassa Arto Salmisen kirjaan perustuvaa elokuvaa Varasto, jossa näyttelee Aku Hirviniemi. Leffan jälkeen äiti kahden esiteinin kanssa oli närkästyneenä vaatimassa lippurahoja takaisin koska Hirviniemi ei heittänyt yhtään Putous-sketsiä koko leffassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän