Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Olen iso mies enkä voi sietää pieniä miehiä. Ne pilaavat meidän oikeiden miesten maineen.
Miehen kuuluu olla iso ja miehekäs eikä mikään säälittävä kääpiö.
Ei voi pienikokoinen mies olla esim. pätevä juristi. Lopeta tämä helvetin jankutus! Pienet miehet on surkeita kääpiöitä ja se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siviilipalveluksen käyvät ovat raukkoja.
Neiti-ihmisiä nyt ainakin.
Miten miehen mitta sitten otetaan niissä maissa, joissa ei ole asevelvollisuutta?
Miten se otettaisiin Suomessa, jos Suomessa ei olisi asevelvollisuutta?
best juttu kuulin tänään kirjoitti:
Jopa 100% tupakoitsijoista kuolee
Jopa 100 % tupakoimattomistakin kuolee.
Taidekoulussa elävän mallin piirustuksen tunnilla luokkalaisten kesken tuli puheeksi alastonmallina oleminen, johon tämä melkoinen tapaus totesi ettei hän ainakaan sellaista tekisi kun "mä olen elänyt ihan siveellistä elämää tähän asti". Siinä sen mallin kuullen. Kiusallinen hiljaisuus. Tästä on varmaan jo 8-6 vuotta, mutta vieläkin herää hirveä myötähäpeä. Toivottavasti on oppinut pitämään sammakot itsellään, ihan jo oman "kunniallisen elämänsä" vuoksi.
Maantiedonopettaja oppilaalle: -Sano jokin maanosa. -Venäjä. -Ei, kun jokin maanosa. -Viro.
Menin näyttämään parin viikon ikäistä esikoistamme työpaikassamme, halusin käydä kiittämässä työkavereita saamastamme vauvalahjasta. Yksi työkaveri ihasteli vauvaa ja kysyi että paljonko hän syntyessään painoi. Vastasin että 3800. Tähän toinen työkaveri huudahti että "kiloa vai"??!! Huoneessa tuli täysin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Maantiedonopettaja oppilaalle: -Sano jokin maanosa. -Venäjä. -Ei, kun jokin maanosa. -Viro.
En kyllä ole enää aivan satavarma, menikö se noin päin, vai oliko niin, että sanoi ensin Viron ja sitten Venäjän. No, joka tapauksessa.
Kaveri kysyi "Jos syö niin paljon, että hikoiluttaa, niin laihtuuko siinä?". Meinasi kyllä mennä pizzapala väärään kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole enää aivan satavarma, menikö se noin päin, vai oliko niin, että sanoi ensin Viron ja sitten Venäjän. No, joka tapauksessa.
Venäjä on kyllä maanosamainen, koska on paljon laajempi kuin esim. Eurooppa.
Vierailija kirjoitti:
"Kånken on oikeasti ihan hieno reppu ja hyvä selälle"
Tämä :D Karmeampaa reppua saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivaltiossa valtaosan väestöstä tulisi voida hyvin.
Niin tulisikin.
Meidän työpaikalle tuli Saksasta vaihtari. Mukava ja reipas nuori ihminen. Kertoi että hänen vanhempansa luulevat että Suomessa on jääkarhuja, eivät usko kun heille kerrotaan ettei ole. Ymmärrän jos tämä luulo on jenkeillä, mutta saksalaisillakin...?
Kerroin äidilleni kaverini saaneen kaksoset, tyttö ja poika. Äitini iloisena tiedusteli, ovatko identtiset? Äitini on hiukan yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
Voisihan siellä rappusten yläpäässä olla ovi, jonka saa auki vain tullessa. Onhan näitä lukkoja, jotka aukeavat ilman avainta vain toiselta puolelta. Varmaan kotonasikin on sellainen.
Ilmeisesti oli hissikammoinen. Aika yleinenkin vaiva itse asiassa.
Tuota, ovi voi kyllä olla sisään mennessä lukossa, mutta ulos pääsee yleensä aina, se on ihan turvallisuuskysymys. Kokonaan lukitut ovet kyllä avataan tarvittaessa asioinnin päätteksi. Ja tässä oli kyse siitä, ovatko raput mahdollisesti yksisuuntaiset :) Jaan tunteesi ap. T. Infossa myös
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kysyi "Jos syö niin paljon, että hikoiluttaa, niin laihtuuko siinä?". Meinasi kyllä mennä pizzapala väärään kurkkuun.
Ei helvetti. Oliko vitsi? :D Mummoni tapaa sanoa "laiskan hiki syödessä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivaltiossa valtaosan väestöstä tulisi voida hyvin.
Niin tulisikin.
Miten ihmeessä valtio voisi taata sen, että suurin osa väestöstä voi hyvin?
Kysyin eräältä henkilöltä, mitä tämän tekisi mieli sanoa Paavo Väyryselle, jos näkisi hänet. Vastaus oli: Lähdetäänkö kolmella Saabilla ikuiseen Neuvostoliittoon?
Aivan totta. Ei voi vihata kaikkia jonkin ryhmän edustajia, jos joku heistä on sattunut olemaan epämiellyttäviä. Itse asiassa Asperger-henkilöitä ei pitäisi edes ajatella vähemmistönä.