Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin pettynyt :( Saan 2016 äitiyspakkauksen.

Vierailija
31.03.2017 |

Jakavat sitä vielä huhtikuun loppuun ja sitten aletaan jakamaan 2017 äitiyspakkausta, jossa mun mielestä on paljon kivempia värejä vaatteissa ja muutama tarpeellinen tuote, jotka toivoisin omallekin vauvalle. :/ 2017 pakkauksessa ne väritkin on niin sopivan neutraaleja ja ne raidat on niin kivoja niissä bodeissa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 2017 vaatteet on ihanan värikkäitä mutta en tykkää raitakuosista, joten ottaisin mieluummin 2016 pakkauksen, siellä oli joitain tosi söpöjä juttuja.

Vierailija
42/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa miltä tuntuu kun saa sen pakkauksen ja niille vaatteille ei koskaan käyttäjää tulekaan? Niin kävi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka vtun idiootti kehtaa myydä pakkauksen? Tämän takia koko äitiyspakkaus, samoin kuin lapsilisät pitäisi poistaa.

Täällä ollaan selvästi totuttu liian hyvään kun on varaa valittaa ilmaiseksi saadun äitiyspakkauksen väreistä. Teille varmaan se vauvakin on mukava asuste mamman vaatetukseen.

Ette te kyllä mitään lapsia ansaitse kun järkeäkin on noin vähän.

Vierailija
44/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkionsuhteellista kirjoitti:

Me toivotaan miehen kanssa vauvaa jo toista vuotta. Ei tule ja joka kerta menkat alkaa ja itku ja masennus valtaa mielen. Miksi juuri meille käy näin kun kaikki muut ympärillä tulevat helposti raskaaksi?:/ Ole onnellinen ja unohda noin tyhmästä asiasta valitus jestas sentään!!!!! Mä antaisin oikwasti mitä vaan että tulisin raskaaksi .

Niin! Muistakaa kaikki te jotka kehtaattekin tulla normaalisti raskaaksi, että siihen loppuu teidän oikeus harmistua yhtään mistään. Älkää nyt varsinkaan vertailko mitään äitiyspakkausten sisältöjä, vaan muistakaa vain niitä ihmisiä joilla on sellaisia ongelmia joita teillä ei ole!

Vierailija
45/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla konmarittaja?

Vierailija
46/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka vtun idiootti kehtaa myydä pakkauksen? Tämän takia koko äitiyspakkaus, samoin kuin lapsilisät pitäisi poistaa.

Täällä ollaan selvästi totuttu liian hyvään kun on varaa valittaa ilmaiseksi saadun äitiyspakkauksen väreistä. Teille varmaan se vauvakin on mukava asuste mamman vaatetukseen.

Ensinäkin se pakkaus EI ole ilmainen! Se kustannetaan verorahoilla, ja ainakin itse olen sen verran elämäni aikan veroja maksanut, että on tullu muutamatki paketit maksettua.

Samaa mieltä olen kanssasi noista lapsilisistä että niille pitäisi jotain tehdä (ei nyt ehkä poistaa mutta joku tuloraja esim. Mutta se nyt ei taas liittynyt tähän keskusteluun mitenkään)

Toiseksi edelleenkin siitä pakkauksesta maksetaan joten siitä on oikeus olla mielipide! kukaan ei tässäkään ketjussa ole valittanut mutta kaikkien silmää ei miellytä kaikki kuosit, ja nimen omaan ASIAKASPALAUTTEIDEN perustella noita pakkauksia kootaan!! Eli palautetta saa ja kuuluukin antaa ;)

Kolmanneksi miksi sitä pakkausta ei saisi myydä? Kun kysyntää niille kuitenkin on, (esim. Ulkomailla asuville) ja mistään muualta sitä ei voi ostaa kuin niiltä jotka siihen ovat oikeutettuja.

47/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toivotaan miehen kanssa vauvaa jo toista vuotta. Ei tule ja joka kerta menkat alkaa ja itku ja masennus valtaa mielen. Miksi juuri meille käy näin kun kaikki muut ympärillä tulevat helposti raskaaksi?:/ Ole onnellinen ja unohda noin tyhmästä asiasta valitus jestas sentään!!!!! Mä antaisin oikwasti mitä vaan että tulisin raskaaksi .

Meillä meni miehen kanssa 7 vuotta yrittäessä mun jatkuvien kystien takia sekä todella epäsäännöllisen kierron takia ja nyt ihmeen kaupalla raskauduinkin. Ja mun isä kuoli 2 kuukautta sitten, joten on tässä ongelmaa ollut enemmän kuin yhden äitiyspakkauksen verran.

Joten olen onnellinen, että ainut valituksen aiheeni on äitiyspakkaus. Harmi, että teillä ei ole vielä tärpännyt :) ap

Vierailija
48/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei äitiyspakkauksessa vois kaikki vaatteet olla valkoisia? Ei tarttis aina vinkua, että värit ei miellytä, kun kaikki ois vaan valkoista, ei olis sitten poika-/tyttövärejä vaan tasapuolisen neutraalia. Ne makuupussit sun muut tulis sitten yllärinä sen mukaan mitä pakkauksen tekijä sattuu laatikkoon sujauttamaan.

Vierailija
49/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanilja___ kirjoitti:

Meillä meni miehen kanssa 7 vuotta yrittäessä mun jatkuvien kystien takia sekä todella epäsäännöllisen kierron takia ja nyt ihmeen kaupalla raskauduinkin. Ja mun isä kuoli 2 kuukautta sitten, joten on tässä ongelmaa ollut enemmän kuin yhden äitiyspakkauksen verran.

Joten olen onnellinen, että ainut valituksen aiheeni on äitiyspakkaus. Harmi, että teillä ei ole vielä tärpännyt :) ap

Ainahan joku tulee kertomaan miten vaikeaa on ja mistään pienestä asiasta ei saisi valittaa. Itselläkin pari vakavaa sairastumista takana ja keskenmenoja ennen tätä raskautta. Siitäkin huolimatta mielestäni olen oikeutettu harmistumaan myös pienistä asioista. Kuten itsekin totesit, minäkin olen onnellinen että murheet ovat NYT tätä luokkaa. Aina näin ei ole ollut.

Vierailija
50/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinäkin se pakkaus EI ole ilmainen! Se kustannetaan verorahoilla, ja ainakin itse olen sen verran elämäni aikan veroja maksanut, että on tullu muutamatki paketit maksettua.

Samaa mieltä olen kanssasi noista lapsilisistä että niille pitäisi jotain tehdä (ei nyt ehkä poistaa mutta joku tuloraja esim. Mutta se nyt ei taas liittynyt tähän keskusteluun mitenkään)

Toiseksi edelleenkin siitä pakkauksesta maksetaan joten siitä on oikeus olla mielipide! kukaan ei tässäkään ketjussa ole valittanut mutta kaikkien silmää ei miellytä kaikki kuosit, ja nimen omaan ASIAKASPALAUTTEIDEN perustella noita pakkauksia kootaan!! Eli palautetta saa ja kuuluukin antaa ;)

Kolmanneksi miksi sitä pakkausta ei saisi myydä? Kun kysyntää niille kuitenkin on, (esim. Ulkomailla asuville) ja mistään muualta sitä ei voi ostaa kuin niiltä jotka siihen ovat oikeutettuja.

Niitä pakkauksia myyvät juurikin nämä värivinkujat kirppareilla. Kun ei miellytä silmää, yhyy.

Vierailija
51/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin ottanut mieluummin sen 2017 pakkauksen, ihan koska olisi kiva saada lapselle oman syntymävuoden pakkaus ja muutenkin se oli kivin vuosiin. Outoa, että pakkauksia ei voida vaihtaa edes suunnilleen vuodenvaihteessa, vaan puolivälissä vuotta syntyvät lapset saavat vielä edellisvuoden pakkauksen. (Ei IHAN kaikkeen keskusteluun tarvitse vetää mukaan lapsettomuutta jne...)

Vierailija
52/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuosit on makuasia, joten en puutu siihen, mutta itse oli niin pettynyt koko pakkaukseen pari vuotta sitten, että harmittaa vieläkin, etten ottanut rahana. Kuten täällä on jo sanottu, ne vaatteet oli ihmeellisen mallisia ja laatu täysin luokatonta. "Villa"haalari nukkaantui aivan kaameaksi ensimmäisessä pesussa ym. Kaikki paitsi toppahaalari jäi käyttämättä. Olisin saanut aikamoisen toppahaalarin sillä 140 eurolla... sinänsä jännä, että pakkaus on niin suosittu, mutta en muista niitä vaatteita juurikaan koskaan kenelläkään käytössä nähneeni (paitsi makuupussia). Se pakkaus ei ole ilmainen. valtio maksaa niistä paljon rahaa vuosittain, joten aiheellinen kritiikki on todellakin sallittua.

Vierailija
53/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, että pakkausten sisältö vaihtelee tosi paljon ja se on kohtalon käsissä millaisen saa. Vähän kuin vauvan sukupuoli. Kannattaa ottaa asiaan vähän fatalistinen asenne, niin ei tule niin isoja pettymyksiä. Tai sitten varautua asiaan etukäteen ja ottaa ne rahat.

Vierailija
54/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti kans, olisin paljon mieluummin halunnut 2017 pakkauksen.

Naurattaa kyllä nämä kommentoijat joiden mielestä tästä ei saa olla harmissaan. Mistään ei saa olla mitään mieltä kun tärkeintä on vain ja ainoastaan että vauva on terve 😂

Vierailija
55/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahevosen suuhun ei pidä katsoa. Vain kiittämätön juntti marisee maksuttomasta tavarasta.

Vierailija
56/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä pakkauksia myyvät juurikin nämä värivinkujat kirppareilla. Kun ei miellytä silmää, yhyy.[/quote

Ja mikäs tässä sitten sun nenääs niin kutittaa? Roskiinko ne pitäis heittää jos ei tule itse käytettyä! Osta tai ole ostamatta jos ei kuosit miellytä ;)

Vierailija
57/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeast niin saatanan outo kuvio koko äitiyspakkaus.

Käsittämätöntä, että tää on kuin jokin suurikin innovaatio ja mukavientituote.

Ei helevetti. Kuinka avuttomia ovat ihmiset?

Luulis, että kun sen lapsen odottaminen kestää sen 9 kuukautta niin se ei tule kenellekään yllätyksenä, kun se lopulta syntyy. Ehtiihän uusavuttominkin käydä lastenvaate- ja tavarakaupasta hakemassa kaiken mitä vastasyntynyt tarvii. Onko lasta pakko nukkuttaa siinä pahvilaatikossa, kuin jossain kolmannen maailman slummissa, miksei se voi nukkua pinnasängyssä, jonka vanhemmat kasaa ennen synnärille lähtöä?

Ymmärrän, että jollekin lievästi kehitysvammaiselle yh-äidille tuo paketti voi olla pelastus, mutta miksi ihmeessä jokaista suomalaista äitiä pitää kohdella kuin uusavutonta kerjäläistä? En vaan käsitä.

Sitten mongutaan kun on väärän värisiä kuoseja ja vittu ku en saanut vuoden 2017 mallistoa vaan näitä 2016 rytkyjä ja nyt mun lapsi syrjäytyy kun on pallokuviot potkuhuosuissa eikä raitoja niin kuin menestyjillä.

Menkää kauppaan ja ostakaa mitä haluatte! Jos ei ole varaa, ota se boxin sisältö rahana ja osta niillä. Vai onko molemmat vanhemmat niin uupuneita lapsen syntymän takia, että kumpikaan ei jaksa käydä lastenvaate ja tuttipullo-ostoksilla? Eikö lapsilla ole tosiaan se isäkin? Ainakin pääasiassa.

Tää äitiyspakkaus on vaan osoitus siitä, että ei viitsitä itse tehdä. Jokainen voi käydä kirjastosta lainaamassa kirjan, jossa kerrotaan mihin pitää varautua, kun lapsi tulee. Sen pakkauksen listan voi katsoa netistä ja ostaa samat tavarat vaikka kirpputorilta sen 9 kuukauden aikana kun suunnittelee kaikkea muutakin.

Jos elämä menee pilalle äitiyspakkauksen vuoksi, niin ei ole varmaankaan järkevää hommata lasta yleensäkään. Ja se, että jokainen lapsi saa sen Suomessa on muka jokin suuri hyvinvointivaltion tunnusmerkki. Joka kuukausi sinne 17 ikävuoteen asti tulee äitiyspakkauksen verran rahaa tilille muutenkin, joten miten tämä yksi vitun pahvilaatikollinen tavaraa on muka niin mahtavaa?

Kuten sanoin, en ymmärrä.

Vierailija
58/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin 2016 ja 2017 pakkaukset Kelan sivuilta. Minusta molemmat ovat kauniita, kumpikin kävsi, jos nyt olisi vauva tulossa :)

Vierailija
59/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuosit on makuasia, joten en puutu siihen, mutta itse oli niin pettynyt koko pakkaukseen pari vuotta sitten, että harmittaa vieläkin, etten ottanut rahana. Kuten täällä on jo sanottu, ne vaatteet oli ihmeellisen mallisia ja laatu täysin luokatonta. "Villa"haalari nukkaantui aivan kaameaksi ensimmäisessä pesussa ym. Kaikki paitsi toppahaalari jäi käyttämättä. Olisin saanut aikamoisen toppahaalarin sillä 140 eurolla... sinänsä jännä, että pakkaus on niin suosittu, mutta en muista niitä vaatteita juurikaan koskaan kenelläkään käytössä nähneeni (paitsi makuupussia). Se pakkaus ei ole ilmainen. valtio maksaa niistä paljon rahaa vuosittain, joten aiheellinen kritiikki on todellakin sallittua.

Minä taas olen nähnyt niitä vaatteita todella paljon lasten päällä. Niin keskustassa, perhekahviloissa kuin ystävillänikin. Ja siis myös sisävaatteita, ei pelkästään toppaa.

Vierailija
60/61 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ikinä rahana, se on ihan olematon summa äitiyspakkauksen arvoon verrattuna. Ole kiitollinen vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän