Oon niin pettynyt :( Saan 2016 äitiyspakkauksen.
Jakavat sitä vielä huhtikuun loppuun ja sitten aletaan jakamaan 2017 äitiyspakkausta, jossa mun mielestä on paljon kivempia värejä vaatteissa ja muutama tarpeellinen tuote, jotka toivoisin omallekin vauvalle. :/ 2017 pakkauksessa ne väritkin on niin sopivan neutraaleja ja ne raidat on niin kivoja niissä bodeissa.
Kommentit (61)
Voit ottaa rahana ja ostaa itse just sellaista kuin haluat.
Ilmeisesti on kuitenkin terveeltä vaikuttava vauva tulossa? Vauva ei ole nirso vaatteiden väreistä.
Voithan kokeilla säästää pakkauksen sellaisenaan, ja kysellä parin kuukauden päästä, olisiko joku halukas vaihtamaan.
"Muutama tarpeellinen tuote vauvalle", tarkentaisitko tätä? Eikös ainoot uudet tuotteet uudessa pakkauksessa ollut unipussi ja liukuvoide? Ikeasta saa unipussin alle kympillä, ja liukkari, ööh, vauvalle?
Mä haen pakkausta vasta toukokuun alussa, luulisi saavan uuden pakkauksen. Lapsi syntyy heinäkuun puolessa välissä niin ehtii vielä odotella sinne saakka. Ei mikään maailman isoin juttu mutta ymmärrän harmituksesi :)
Sama täällä, vähän tympäisi. Täytyy olla kiitollinen kuitenkin,oli siellä kaameiden rytkyjen seassa nättejäkin.
No toivotaan et saat kivan vauvan joka vastaa sun toiveita. Lohdutukseksi. Onhan toi ihan kamalaa ja maailmanloppu jos vauvakin on pettymys, väärän värinen tms. Pyydä päästä kela-korvattavaan terapiaan
Muista, että teille on tulossa vauva, se on se pääasia, ei äitiyspakkaus. Ymmärrän kyllä, että harmittaa, mutta kannattaa miettiä sitä tärkeintä, eli sitä pientä nyyttiä, joka on tulossa. Ole kiitollinen, että olet raskaana, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
Mun mielestä äitiyspakkauksen voisi lopettaa. Ei sille selkeästi ole ollut tarvetta vuosiin, kun kehdataan valittaa ilmaisesta ja hyvästä paketista. Hävettää teidän vinkujien puolesta.
Nyt järki käteen hyvä ihminen! 60-luvulla äitiyspakkauksessa oli vain muutama valkoinen vaate, harsoja ja emaliastia, jossa oli kätevä pestä vauvan rievut. Sinä kehtaat valittaa kun värit ei miellytä!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on kuitenkin terveeltä vaikuttava vauva tulossa? Vauva ei ole nirso vaatteiden väreistä.
Voithan kokeilla säästää pakkauksen sellaisenaan, ja kysellä parin kuukauden päästä, olisiko joku halukas vaihtamaan.
Vauva on ihan terve :D kumma ettei saa harmittaa tällainen asia. Pitääkö suunnilleen pää olla irtoamassa, että on oikeus tuntea harmia? Kumma juttu.
Koittakaas jos joku haluaa vaihtaa. Face tms.
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa rahana ja ostaa itse just sellaista kuin haluat.
Näin minäkin olen tehnyt. Kuopuksen kohdalla esim. toppahaalari olisi jäänyt käyttämättä koska syntyi "väärään" vuodenaikaan.
Sitä paitsi, sillä 140 eurolla saa ihan tajuttoman määrän tavaraa kun kiertää kirppiksiä.
Ymmärrän. Mä saan onneksi kesäkuussa tämän vuoden pakkauksen, ja huokaisin helpotuksesta. Muussa tapauksessa olisin varmaan ottanut viime vuoden paketin ja ostanut tämän vuoden pakkauksen, jos se vain on mahdollista. Onhan niissä kuitenkin isoja eroja.
Edellinen jatkaa: siis olisin ottanut viime vuoden paketin RAHANA ja ostanut tämän vuoden paketin.
En ymmärrä näitä ilkeitä kommentteja. Onhan niissä pakkauksissa isoja eroja, eniten väreissä ja kuvioissa.
Oikeusjakohtuus kirjoitti:
Edellinen jatkaa: siis olisin ottanut viime vuoden paketin RAHANA ja ostanut tämän vuoden paketin.
En ymmärrä näitä ilkeitä kommentteja. Onhan niissä pakkauksissa isoja eroja, eniten väreissä ja kuvioissa.
Jos haluaa ottaa varman päälle, kannattaa valita se raha. Niin minäkin olen tehnyt enkä pelkästään sen takia että osa vaatteista olisi jäänyt käyttämättä (toppahaalari olisi ollut iso/pieni kun sitä olisi tarvittu).
140 euroa on suht iso summa ja sillä saa paljon vaatetta ja muuta tarviketta jos vain ostaa ne käytettynä (mikä on myöskin ekologista). Saa ainakin juuri sellaista vaatetta joka miellyttää omaa silmää jos se on tärkeää.
Sain kanssa tuon 2016 vuoden paketin. Olihan tuossa vaikka ja mitä enkä valita värimaailmasta (oli tosin kyllä poikaväreihin vahvasti kallistuva, sain tytön) mutta vaatteiden koot on aivan kummallisia eikä mikään tunnu istuvan vauvalle sitten millään. Kummallisesti ommeltu tai jotain, siis omasta mielestäni :D Näin jälkeenpäin voisin sanoa että olis pitänyt ottaa vaan rahana ja ostaa kirpparilta kaikki tarpeellinen. Pakkauksesta käyttöön on päässyt oikeastaan vain hygieniatuotteet ja makuupussi välillä ollut lattialla alustana kun leikkamatto ollut pesussa..
FirstWorldProblems