Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen uusavuttomuus on jotain niin järkyttävää että en haluaisi uskoa todeksi

Vierailija
31.03.2017 |

Kun tapasimme hän ei tiennyt miten pesukoneen rumpu avataan.

Kerran kysyin ruokaa tehdessäni häneltä onko uuni valmis, kun hän istui näköetäisyydellä. Mies katseli uunia mietteliäänä ja tokaisi "No kyllähän tuo varmasti olisi?" Katsoin häntä ja kysyin "eli on vai ei?" Jonka jälkeen mies ärähti: "No mistäs minä sitä tiedän!?" Kerroin sitten hänelle: " Sen näkee siitä, että toinen uunissa oleva silmä on sammunut". Hän ei ollut asiasta ollenkaan tietoinen.

Laitoin hänet kerran tiskaamaan. Kolina kävi ja hetken kuluttua se loppui. Huusin ja kysyin "Olet ilmeisesti jo tiskannut?" Mies vastasi myöntävästi. Kävin katsomassa ja tiskit lepäsi tiskialtaassa pestyinä ja huuhdeltuina. Kysyin häneltä miksi ovat tiskialtaassa. Mies vastasi "No millä mä ne kuivaan!?" Minä siihen että kuivauskaappi on sitä varten keksitty ja se löytyy melko varmasti jokaisesta suomalaisesta kodista, niin myös miehen kodista.

Mies ei siis ymmärrä kodinhoidosta mitään. Lattiat täynnä kenkien mukana tulleita kiviä koska kulkee kengät jalassa sisällä, käyttää samoja likaisia boksereita,sukkia ja vaatteita koska ei vaivaudu opettelemaan pyykinpesua ja pesemään pyykkinsä itse.

Hän ei myöskään koskaan ole tehnyt itselleen edes salaattia tai pizzaa jotka ovat helppoja tehdä. Hän ostaa nekin valmiina kaupasta.

Emme asu yhdessä, mies asuu yksin.

Millaisen analyysin tekisitte miehestä tämän kertomuksen perusteella?

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
222/226 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paske tilanne. Selvästi paapottu pilalle. Ympäristöllä on iso vaikutus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Ei voi muuta sanoa :/ mutta jos miehessä on muut ominaisuudet hyviä ehkä jopa parempia kuin monilla niin kannattaa miettiä onko järkevää erota kuitenkaan. Ihmiset voivat muuttua. Ehkä sinun mies vielä jonan päivänä oppii.

Vierailija
224/226 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep...vaikuttaa lupaavalta.....noooh ehkä aika näyttää....tai sittenej...itselläni kokemusta eräästä miehestä joka oli tälläinen oman elämänsä gary grandy...no erohan siinä tuli....vieläkin mietin,oliko vorhe erota. Mutta kaikella on hintansa.mistäs tietää olisiko mies muuttunut. ehkä nyt joku toinen nauttii niistä antimista jotka minulle olisi kuulunut.....

Vierailija
225/226 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vaan joku islam-mies, niin pääsette haluamattanne palvelijan rooliin. Siinä se elämänura sitten olikin. Onnekkaamat säästyvät hakkaamiselta.

Suomessa on aika iso ongelma perheväkivallan kanssa... vaikka on jo laitonta niin useat vanhemmat edelleen lyövät lapsiaan "kasvatuksena". Suomessa ei todellakaan ole mikään erityisen naisystävällinen kulttuuri.

Islamissa on monta haaraa joista YKSI on Saudi Arabiassa harjoitettava wahhabismi. Tätä halveksuu monet muut islam uskoiset maat. Lyöminen (lasten ja lasten ja naisten, huom lasten lyöminen on hyväksyttävämpää maailmassa myös Aasiassa).

Terv. kantasuomalainen nainen kristinuskoisesta "kunnon" perheestä, jossa isä töissä seurakunnalla ja hakkasi meitä lapsia ja äitiä. Mieheni on irakilainen kurdi (kyllä, muslimi), joka on vähiten seksistinen, itsenäisin ja tekee eniten verrattuna aikaisem

Jakorasia😂

Vierailija
226/226 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaisia on kunnolla rikkaiden lapset.  esim. aasian maissa. Siellä on aina joku palvelija (orja jolta passi otettu pois)tekemässä kaiken ,sillonku haluaa,vaikka keskellä yötä kokataan lapselle potut.