Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan exäni takaisin? Kertokaa naiset.

31.03.2017 |

Hei! Olen 25-vuotias mies ja täysin hajalla, sillä olen päästänyt menemään elämäni rakkauden. Ensin vähän taustaa.

Meillä oli yli kolmen vuoden on/off suhde, joka varsinkin naiselle taisi olla todella raastavaa. Olin silloin vielä tyhmä sokea nuorimies, joka ei rakkaudesta tiennyt mitään. Kuitenkin yli puoli vuotta sitten nainen lopetti suhteen yhtäkkiä ja kertoi haluavansa tilaa ja aikaa. Aluksi en oikein ymmärtänyt, mutta sitten annoin hänelle sitä tilaa ja aikaa siinä toivossa, että saisin hänet vielä takaisin. Tässä vaiheessa tajusin, että haluan oikeasti sitoutua ja rakastaa häntä täysillä ja aloittaa vihdoin terve parisuhde. Kuitenkin pitkän "haluan aikaa" -ajan jälkeen nainen yhtäkkiä ilmoitti tapaavansa uutta miestä. Hän oli pimittänyt sitä muutaman kuukauden, eikä halunut satuttaa minua. Voisin tehdä mitä vain, että saisin hänet takaisin. Olen nyt todella masentunut ja päässäni ei pyöri mikään muu kuin kyseinen nainen ja kaikki mahdolliset mitä jos -tilanteet ja mielikuvat hänestä ja hänen uudesta parisuhteestaan. Toivon, että kyseessä olisi vain laastari, ja että minulla olisi vielä mahdollisuuksia. Hän rakasti minua todella paljon tuon pitkän ajan kun olimme tässä on/off suhteessa. Olin ehkä se huolettomampi ja dominoivampi osapuoli.

En usko, että rakkaus on mennyt ohi, vaan, että hän pelkää palata minun kanssa yhteen, koska satutin häntä monta kertaa, eikä hän ehkä pysty luottamaan minuun. Olen aidosti kuitenkin kasvanut ja oppinut näistä asioista ja toivon, että hän tulisi joskus huomaamaan sen. Hän silti sanoi, että välittää minusta ja toivoo minulle kaikkea hyvää nykyään katsoo aina minun instagram-stoorit. Selvästi olen hänen mielessään, mutta keskustelun naiset, mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa kun en haluasi ketään muuta kuin häntä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, älä vaadi, että saisit keskustella hänen kanssaan. Kerro että olet anteeksipyynnön velkaa.

Ennen kuin pyydät häneltä yhtään mitään, niin kuin uutta mahdollisuutta vaikkapa, pyydä anteeksi. Listaa joka ikinen väärä asia jonka teit suhteen aikana - niin pienet kuin suuret mokat - ja kerro, mitä olisi pitänyt tehdä jotta asiat olisivat nyt mallillaan.

Painota, että asiat jotka menivät väärin omalta osalta eivät olleet hänen syytään.

Tiedosta mikä meni vikaan. On tärkeää myös keskustella asioista, esim. kuinka hän koki asiat. Keskustelu ei saa olla yksipuolista.

Ok? Ok. Tässä vaiheessa jos hän ei ole pistänyt loppua keskustelulle/tapaamiselle (mikä on hänen oikeutensa, ihan vaan tiedoksi) voit kertoa tunteistasi ja mitä haluat mahdolliselta suhteelta. Mitä olet valmis tekemään että suhde onnistuu, jne. Kysy (älä missään tapauksessa anele tai painosta), voisiko hän edes kuvitella että palaisi yhteen kanssasi. Pyydä samalla anteeksi että tunkeudut hänen elämäänsä hetkenä, kun hän seurustelee toisen kanssa.

Mikä tärkeintä, anna hänelle aikaa jos hän ei pysty heti antamaan vastausta.

Loppu onkin sitten kummastakin kiinni.

Vierailija
2/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rakkaus nyt on mitä sattuu.

Mene eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä alkaisi kuuntella kenenkään listoja menneistä (monta vuotta sitten tehdyistä) mokista ja miten ne olisi pitänyt tehdä toisin. Kuka niitä rehellisesti sanottuna enää muistaisikaan. Muutenkin luulen, että tämän nuoren miehen kohdalla tuo nuori nainen on nyt menetetty tilaisuus, tämähän tapailee toista. Ei ole kertonut asiasta miehelle, koska se ei kuulu hänelle. Suhde on loppunut jo puoli vuotta sitten. 

Vierailija
4/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Joo näin on, etenkin miehen vakaaseen rakkauteen verrattuna. ;)

Vierailija
5/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
6/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa joskus ikävällä tavalla. Mistä tiedät, että olet muuttunu? Miten vakuutat naiselle muuttuneesi?

Vierailija
7/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samantyylisessä tilanteessa kuin exäsi. Jouduin katkaisemaan välit kokonaan päästäkseni "muuttuneesta" miehestä eroon. Ensinnäkin hänellä oli tarpeeksi tilaisuuksia muuttaa käytöstään suhteen aikana, joten uskottavuus muutokselle on nolla. Toiseksi, jos hän ei ole enää itsekäs p*, miksi ei kunnioita uutta parisuhdettani? Edelleenkin se mietti vain itseään. Muutenkin homma oli jo ohi, miehelle ei ilmeisesti juolahtanut lainkaan mieleen, että olisin rakastunut uuteen mieheen. Ei tietenkään kun maailma pyörii oman navan ympäri. Helppohan muutoksesta on puhua, mutta teot osoittivat muuta.

Vierailija
8/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on enemmän valinnan varaa, joten exäs ajatteli antaa jollekin toiselle mahdollisuuden, eikä tuhlata vuosia pelkästään sinun kanssa nyhjätessä.

Vierailija
9/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luulet että olet muuttunut, mutta oikeasti sinua harmittaa se, että leikkikalusi ei enää kaipaa sinua. Se kaipaus kun hiveli sun olematonta itsetuntoa.

Et olisi tälläkään kertaa naiselle eri ihminen. Kun nainen olisi taas koukussa, kohtelisit häntä kuin koiraa joka ulisee jaloissa anovasti.

Olet liian nuori ja itsekeskeinen suhteeseen. 25-vuotias nainen on valmis jo vaikka äidiksi. Sulla kestää vuosia ymmärtää, että käytöksesi raastaa ja riuduttaa tyttöystävääsi. Lopputulos: et osaa asettua toisen asemaan, empatiakykysi on heikko, olet epäkypsä. Kehity ja yritä 30-v uudelleen.

Vierailija
10/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi mies on tasapainoinen ja vakaa, mahdollisuutesi ovat nolla. Jos on toinen jännämies, voit ehkä saada hänet takaisin. Luultavasti hän on prosessoinut itsensä irti sinusta.

Vierailija
11/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että naisella on edelleen tunteita, mutta jos olet satuttanut tosi pahasti, hän saattaa olla niin viisas ettei anna sulle uutta tilaisuutta satuttaa.

Vierailija
12/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi saattaa olla oikeassa: Minä olin parikymppisenä (naisena kylläkin) just sellainen kus*pää, joka pyöritti miehiä, miten halusi. Sitten kun toinen kyllästyi ja laittoi pelin poikki, aloitin epätoivoisen saalistamisen.

Vierailija
13/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sun juna mennyt jo tämän naisen kohdalla. Ota opiksi ja katse tulevaisuuteen.

Vierailija
14/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

:-D justiisa. Täytyy olla sarkasmia.

Miehet haikailee vanhoja panojaan, ja sitten kun nainen ei enää jaksa sitä niin huomaavat että menettivät sen ainoan oikean

Vierailija
15/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa, olet surkea ruikuttaja.

Vierailija
16/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että sitten se nainen alkaa kelpaamaan kun ei roikukaan vain yhtenä monista panoista... :D Tuosta on rakkaus kaukana!

Vierailija
17/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Miesten rakkaus on kun vakaa kallio ja naisten kuin heiluva tuuliviiri.

Vierailija
18/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa nainen ottaa takaisin vain vääristä syistä. Se löysi nyt paremman, kärvistele.

Vierailija
19/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Miesten rakkaus on kun vakaa kallio ja naisten kuin heiluva tuuliviiri.

Siltähän se vaikuttaa avauksenkin perusteella.

Vierailija
20/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mitenkään jos ei hän sinun kanssasi halua olla. Olet tilaisuutesi menettänyt. Voihan tietenkin olla, että hän olisi valmis yrittämään. Et sä nyt kuitenkaan epätoivoiseksi voi heittäytyä ja alkaa pommittaa häntä viesteillä, varsinkin jos on jo uusi mies kuvioissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi