Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle seksuaalirikoksen tehnyt mieshenkilö yrittää päästä lähipiiriini

Vierailija
30.03.2017 |

Siis lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö kyseessä, on ollut yhteydessä moniin ystäviini ja mieheni ystäviin vaikka hän asuu toisella puolella Suomea eikä mitään syytä ystävystyä näiden kanssa. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?Ahdistaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka ohjeistaa ystäviäsi, että sanovat tälle suorat sanat jos ottaa yhteyttä heihin, tai että eivät vastaa ollenkaan. Toki vaikeaa perustella tätä jos et halua kertoa kaikille tuosta hyväksikäytöstä. Mutta kai sen voisi kertoa vaikka niin, että hän on käyttäytynyt väkivaltaisesti sua kohtaan (ja tottahan se on, seksuaalinen väkivalta). Ystäväsi ja miehesi ystävät kyllä ymmärtävät toimia oikein, kun kerrot että tyyppi on vähän pipi päästään ja vaarallinen.

Ja tee rikosilmoitus jos et oo jo tehnyt, jos vaan rikos ei ole vielä vanhentunut.

Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehestä on tehty rikosilmoitus ja hän on saanut ja lusinut jo tuomionsa. Nyt noin 5 vuoden jälkeen tullut taas kuvioihin. Olen itse siis 21v ja tämä mies päälle kolmekymppinen, olin 14v kun mies päätti minua satuttaa, tuomion sai vasta pari vuotta tapahtuneen jälkeen. Minulle miehe on turha kostaa koska minä en rikosilmoitusta tehnyt, vaan sivullinen.

Vierailija
4/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto?

Suomessa lähärin hankkiminen on vähän vaikeampaa kun jossain jenkkirikos sarjoissa.

Vierailija
5/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehestä on tehty rikosilmoitus ja hän on saanut ja lusinut jo tuomionsa. Nyt noin 5 vuoden jälkeen tullut taas kuvioihin. Olen itse siis 21v ja tämä mies päälle kolmekymppinen, olin 14v kun mies päätti minua satuttaa, tuomion sai vasta pari vuotta tapahtuneen jälkeen. Minulle miehe on turha kostaa koska minä en rikosilmoitusta tehnyt, vaan sivullinen.

Mies siis nussi sinua yhteisymmärryksessä ja joku muu teki rikosilmoituksen? Kannattiko jakaa itseäsi?

Joo öö ei? Jos osaat yhtään laskea niin mies oli tuolloin 24v ja se itsenään riittäisi Suomessa jo rikokseksi. Tässä tapauksessa kuitenkaan ei niin ollut vaan mies käytti väkivaltaa kun ilmoitin etten häntä ole panemassa ja pakotti siihen. Ei siitä että panee alaikäistä joudu Suomessa linnaan vaan alaikäisen raiskauksesta.

Vierailija
6/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö nämä ihmiset tämän ihmiskakan historian? Jos ei niin kerro. Asia on selkeä kun tuomiotkin on annettu.

Itse laittaisin sellaisen säännön, että vain toisen kanssa mahtuu samaan filmiin. Joko raiskarin tai sinun. Valinta vapaa.

Olen kerran aivan erityisen huumemulkeron kanssa ilmoittanut muutamalle tuttavalle, että joko olette tekemissä tämän tyypin tai minun kanssani, mutta molemmat ei onnistu. Joskus elämässä joutuu tekemään valintoja. Kolmesta yksi valitsi tämän tapauksen silleen ettei suostunut valitsemaan ja se oli mulle ihan OK. Sitten ei vaan enää oltu tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan