Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli kännätä?

M41v
30.03.2017 |

Miksi aina parin kaljan jälkeen tekisi mieli lähteä ryyppäämään?
Juomatonta viinaakin olisi vaikka kuinka paljon,kotona ei voi juoda lasten takia.
kaverit eivät ole aikoihin pyytääneet mihinkään juhlimaan/kännäämään,ei harrastekaverit eivätkä muutkaan?
Tuntuu että kaikki kaveritkin ovat hävinneet jonnekin?
Viimeeksi olen humalassa ollut juhannuksena,silloinkin vähän puoliväkisin tungin kaverin mökille,tosin vein mukana riittävästi tarjottavaa muillekin,ei pitäisi olla siitä kiinni?
Pilluakin tekisi mieli,kotona sitä ei ainakaan saa,ehkä mussa on nyt sitten jotain perustavaa laatua olevaa vikaa kun seura ei kelpaa?
Ei oikein huvita yksin autotallissakaan juoda.
Vai onko tämä nyt vaan sitä että alkaa olemaan ikäloppu ja parhaat päivät nähnyt??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tuota, mutta olen raskaana😕

On viimeaikoina tullut muutama sellainen asia elämään, että päätä kiristää jo melkoisesti! Noh vielä täytyy odotella että pääsee nollaamaan.

Vierailija
2/2 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tuota, mutta olen raskaana😕

On viimeaikoina tullut muutama sellainen asia elämään, että päätä kiristää jo melkoisesti! Noh vielä täytyy odotella että pääsee nollaamaan.

Elä vaan juo raskaana,lapsi on viaton ja raskaan? Vauva arjen jälkeen lapsesta voi olla hyvin paljon iloakin kun seuraat sen elämää ja pohjatonta tiedon janoa ja elämäniloa.

Tai sitten ei, mistä sitä tietää? Lapsihan voi olla ihan saatanan rasittava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla