Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaanako?

30.03.2017 |

Ai että kun ahdistaa... Menkat on viikon myöhässä(usein ollut epäsäännölliset, nyt on tullut 4 tai 5kk ajoissa) ja hirveet mahakivut. Rakossa tuntuu outoa painetta, yleensä menkkojen aikana pissattaa mutta ei nyt ihan näin paljoa. Lisäksi eilen ja toissapäivänä tuli vaaleanruskeaa tuhruista limaa, nyt ei ole kohta 24 tuntiin tullut mitään....

Ehkäisyä on käytetty. Käytössä ollut AINA kumi ja varmat päivät (siis niin, että kun aika hyvin olen tunnistanut oviksen, niin silloin ei ole harrastettu minkäänlaista seksiä). tässä kuussa en kyllä mielestäni varsinaista ovista tunnistanut. Sehän voi kai siirtää menkkoja mutta mitenkäs toi vuoto...Elättelen kyl vielä toiveita, et se jatkuis vielä ja voimistuis..

Stressaan älyttömästi nyt niin että hyvä kun en itke ääneen. :C Testin teen lauantaina
Mies ei jaksa enää keskustella mun kanssa aiheesta, kun pelkään tätä aika usein...

Kommentit (3)

1/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja muita mulle normaaleita menkkaoireita on kipeä kysta oikeassa rinnassa ja finnit suun ympärillä...

2/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up... Älkääkä kysykö mikä on keskustelun pointti. En tiedä, haluan vain rauhoittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä tahdot keskustella sun miehen kanssa jostain hiton tuhruvuodoista joka kuukausi? No joo, ei meilläkään kovin syvällisiä keskustella, mutta toi menee jo yli :'D