Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne katosi Pirkka P. Peteliuksen ohjelmista hauskuus?

Vierailija
30.03.2017 |

Yleensä hyvät ja hauskat näyttelijät vain paranevat vanhetessaan, mutta PPP:n kohdalla menee jostain syystä toisin päin. Hauskuus happanee ja nykyisin mies on jopa rasittava.

Minne on kadonnut miehen entinen luontainen supliikki, kun sen tilalle on tullut väkinäisen oloinen tekopirteä saivartelija ja p.rseen paljastelija, jonka jutut asiassa kuin asiassa pahimmillaan muistuttavat jo silkkaa jeesustelua.

Onko sittenkin niin, että Petelius Ilman Heiskasen, Hukkasen, Mäkelän, Kallialan ym. aikalais näyttelijöidensä loistavaa vastaroolitusta, on nyt yksin pelkkää rivinäyttelijä tasoa?

Näissä uusissa TV-ohjelmissa esiintymistila jää tyhjäksi, kun siellä toikkaroi rasittavan oloinen ja hiukan härskiksi jutuissaan muuttunut vanheneva PPP yksin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou Nou ja Kaverille ei jätetä sekä Akkaa päälle.

Vierailija
22/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petelius ei itse ole kovinkaan hauska, vaan hänen hauskuuteensa vaikuttivat hyvät näyttelijät, jotka olivat oikeasti hauskoja. Peteliuksella oli aina todella huono pokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä PPP:n tapaista rasistivitsejä saamelaisista ja romaneista heittelevää käppänää. Tulee paha olo. Miksi se tuollainen edes päästetään telkkariin vielä?

Vierailija
24/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä nykyisestä Peteliuksesta enemmän. Huumori on sanoissa, eikä naamanvääntelyissä.

Vierailija
25/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla enää 80-luvulla jolloin ne upposi (uutta silloin)

Tämä. En muista 60- ja 70-luvuilta yhtäkään sketsisarjaa. Silloin telkkarista tuli uutisia, asiaohjelmia, elokuvia ja draamasarjoja. 80-luvulla sketsisarjat olivat uutta ja naurattivat. Nuori mies esittämässä karikatyylisesti vanhaa miestä oli jo itsessään hauskaa. Naurettiin aiemmin Turhapuro -elokuvillekin. Nykyisin on hyvin vaikea tehdä mitään aidosti hauskaa, koska niin monet ideat on jo vuosikymmenten varrella käytetty ja loppun naurettu.

Vierailija
26/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä PPP:n tapaista rasistivitsejä saamelaisista ja romaneista heittelevää käppänää. Tulee paha olo. Miksi se tuollainen edes päästetään telkkariin vielä?

Ne oli just parhaita nää romani ja lappalaisjutut.

Vierailija
27/27 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nykyisestä ppp paljon enemmän. On tosi hyvä luonto-ohjelmissa. Käyttää ohjelmissa asiantuntemustaan niin rennosti ja sympaattisesti.

Luulen hänen sydäntään olevan lähempänä luonto ja erityisesti linnut, kuin näytteleminen tai roolihahmot, jotka hänelle on käsikirjoitettu. Nyt hän saa hyödynnettyä asiantuntemustaan.