axl Smith bannattiin jazz cafesta
Roskalehdet aiheuttivat axlin bannaamusen, ei enää asiaa jazz cafeseen Lontoossa.
Nyt alkaa mennä vainoaminen liian pitkälle. Aikovat kertoa axlin palkanneille artisteillekin rikoksesta.
http://m.iltalehti.fi/viihde/201703302200094665_vi.shtml?ref=juurinyt_m…
Kommentit (199)
Noin suunnitelmallisen p*skamaisen tempun jälkeen saa minun puolesta olla loppuikänsä häpeäpaalussa. Jos joku muu ottaisi mallia, että jättää tekemättä?
Axl suhtautuu intohimoisesti työhönsä.
Siltä pitäisi ensimmäisenä kieltää kaikenlainen kuvaaminen ja kameran käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Noin suunnitelmallisen p*skamaisen tempun jälkeen saa minun puolesta olla loppuikänsä häpeäpaalussa. Jos joku muu ottaisi mallia, että jättää tekemättä?
Mun mielestä sen temppu ei ole kovin paskamainen kun vertaa mitä kaikkia rikoksia ihmiset on kuitenkin tehneet.
Ai ei ole kovin vakavaa, että ilman lupaa kuvataan intiimeitä hetkiäsi? Sinusta en tiedä, mutta minua todellakin haittaisi. Lisäksi se on onneksi laitonta. Meni tekemään silti, pervo.
Eikö tuo urpo muuta keksi, kun jatketaan kuvaamista. Ukkohan kuvaa salaa omia kavereitaankin jossain piilossa harrastamassa seksiä. Kuka helvetti tekee tuollaista, jos ei päässä viiraa ja ole ongelmia. Axl ja kamera ei oikein kuulosta hyvältä.
M
Ei kai se muuta osaa, kun ei ole opiskellut muutakaan. "Siistii."
Eikö enää edes Peter palkkaa Axlia?
Siinähän oppi arabi kovemman kautta, että tässä maassa teoilla on seurauksensa.
Toivottavasti muutama muu oppisi myös. Tulijoita kun riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt niittää sitä satoa, mitä kylvi. Ei Suomessa kohdella naisia noin. Ihan oikein. Muuttakoot muualle, jos töitä haluaa. Naisten muisti on pitkä tällaisissa asioissa.
Eli et halua, että uhrina olleet naiset saa Axlilta korvauksia? Nimittäin jos Axl ei tee töitä, vaikea on maksaa korvauksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole kovin vakavaa, että ilman lupaa kuvataan intiimeitä hetkiäsi? Sinusta en tiedä, mutta minua todellakin haittaisi. Lisäksi se on onneksi laitonta. Meni tekemään silti, pervo.
Niin? On siitä jo tuomionsa saanut. Mutta teille fundamentalistimiesvihaajille mikään ei riitä.
Olisi kyllä reilua Akselia kohtaan, että saisi aloitettua puhtaalta pöydältä Briteissä. Me kaikki teemme virheitä.
Sitä ei lasketa enää virheeksi, että salakuvaa panojaan. Oli suunnitelmallista toimintaa. Nähty vielä vaivaa sen eteen.
Henkilö joka puolustelee samanlaista toimintaa on itse perverssi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt niittää sitä satoa, mitä kylvi. Ei Suomessa kohdella naisia noin. Ihan oikein. Muuttakoot muualle, jos töitä haluaa. Naisten muisti on pitkä tällaisissa asioissa.
Eli et halua, että uhrina olleet naiset saa Axlilta korvauksia? Nimittäin jos Axl ei tee töitä, vaikea on maksaa korvauksiakaan.
Mä en alkuunkaan usko, ettei Axulla olisi rahaa maksaa uhreille vaikka heti jos niin haluaisi. Ei se nyt mikään köyhä poika ole.
Ei vaan oikeasti tajua tehneensä mitään väärää, hänhän se tässä uhri on jos hänen juttujaan kuuntelee.
Ihan oikein hälle tuo kielto! Niin makaa kuin petaa. Ei säälitä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se muuta osaa, kun ei ole opiskellut muutakaan. "Siistii."
Aika loukkaavaa meitä ammattikuvaajia kohtaan vähätellä tätä duunia. Mikä tekee tästä ammattikunnasta muita huonomman?
Vierailija kirjoitti:
Millä kuvittelette, että Axl voi maksaa korvaukset, jos häneltä viedään kaikki työpaikat?.
Miten olisi sellainen radikaali ajatus, että se on hänen oma ongelmansa? Jos hän ei saa enää alansa töitä, niin lienee parasta kouluttautua jollekin muulle alalle?
Nythän olemme kaikki valistettuja, että yhdeb illan juttuja harrastaessa voi joutua seksivideolle. Samalla tavoin voisimme valistua siitä, että jos tekee inhottavia rikoksia, niin maine menee ja se saattaa vaikuttaa työelämään jatkossa. Se on vaan maailman toimintaan liittyvä fakta, ei mitään kosmista kostoa.
Vierailija kirjoitti:
No sehän muutti jo viime keväänä muualle, toiseen maahan. Mutta kun ei sekään kelpaa palstamammalle..?
Kukapa perverssiä seksuaalirikollista nurkkiinsa haluaa pyörimään..
Axlin kannattaisi ihan ensiksi ottaa muutaman päivän aikan valtavasti erilaisia selfieitä ja muita kuvia itsestään eri paikoissa ja eri vaatteissa ns. "varastoon" ja sitten lisäillä niitä sosiaalisen median tileille vaikka pari viikossa hämäyksen vuoksi.
Kuvien ottamisen jälkeen hän voisi muokata ulkonäkönsä tunnistamattomaksi, esim. ajaa parran pois ja kasvattaa pitkän tukan sekä alkaa käyttää silmälaseja. Axlin näköisiä miehiä on Lontoo täynnä joten ei pitäisi olla vaikeaa.
Ja nimi kannattaisi vaihtaa.