Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä sairausloma?

Kyskys
30.03.2017 |

Minulla todettiin keskiviikkona keuhkokuume. Sitä ennen olin ehtinyt jo olla viikon saikulla kuumeen ja huonon kunnon takia. Nyt on uusi antibiootti ja tää ehkä alkaa tepsiä. Nyt arvon soitanko huomenna vielä lääkäriin vai pidänkö vain peukkuja ja menen maanantaina töihin? Inha tilanne. Pomo ihan kyrsiintynyt kun on tullu näin pitkä saikku.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis viikon saikulla ilman lääkärintodistusta? Soita huomenna lääkärille.

Vierailija
2/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... kai sen toisenki antibiootin määräsi lääkäri jatkoiko hän saikkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sait saikkua lisää? Poikani oli kaksi viikkoa kuumeen toteamisesta kotona. Mieheni oli kaksi viikkoa sairaalahoidossa keuhkokuumeen vuoksi, ja sitten vielä kolme viikkoa sairauslomalla sairaalasta pääsyn jälkeen.

Vierailija
4/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viikon saikulla keuhkoputkentulehdus diagnoosilla ja kun ei parantunut menin uudelleen lääkäriin ja diagnosoitiin keuhkokuume. Sain uuden ab-kuurin ja 2 viikkoa saikkua lisää. 

Vierailija
5/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis alkuun olin omalla ilmoituksella kaksi päivää ja sitten lääkäriin. Lääkäri arveli keuhkoputkentulehdukseksi, määräsi ab kuurin ja pari päivää saikkua. Maanantaina menin uudelleen lääkäriin, otti keuhkokuvat ja kirjoitti 5 pv saikkua. Eilen lääkäri soitti että kuvasta ilmeni keuhkokuume ja vaihtoi antibiootin toiseen, kun olo oli edelleen huono. Huomisen jälkeen siis loppuisi saikku ja uutta antibioottia olen nyt 2 x ottanut. Olo ehkä hieman parempi. Ehkäpä koitan huomenna soittaa tälle lääkärille ja kysyä hänen mielipidettä.

Ap

Vierailija
6/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin keuhkokuumeesta kaksi viikkoa sairauslomalla, josta yli puolet aika lailla poissa pelistä. Ei tarvinnut miettiä töihin menemistä kun pelkkä vessaan menokin oli jo haastavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi