Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

axl Smith bannattiin jazz cafesta

Vierailija
30.03.2017 |

Roskalehdet aiheuttivat axlin bannaamusen, ei enää asiaa jazz cafeseen Lontoossa.

Nyt alkaa mennä vainoaminen liian pitkälle. Aikovat kertoa axlin palkanneille artisteillekin rikoksesta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/201703302200094665_vi.shtml?ref=juurinyt_m…

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat siellä on varmaan taas asialla. Sairasta, mutta mitä muutakaan näiltä voisi odottaa.

Vierailija
2/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänen pitäisi saada töitä Suomesta. Juontamaan ohjelmiin takaisin. En tajua tätä lynkkaamista. Sääliksi käy jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama-aikana toiselta viedään duunit. Röyhkeää. 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
4/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänen pitäisi saada töitä Suomesta. Juontamaan ohjelmiin takaisin. En tajua tätä lynkkaamista. Sääliksi käy jo.

Pitäisikö minun maksaa Yle-verorahoistani rikollisen korvauksia?

Vierailija
5/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan käy sääliksi, mutta tietysti joku kohtuus siinä pitää olla, jos maksaa korvaukset ja kärsii tuomionsa.

Nykyisin some-aikana kannattaa elää aika ihmisiksi.

Vierailija
6/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah. Axl ansaitsee rauhan sitten kun ihan vilpittömästi ja uhriutumatta myöntää tekonsa ja pyytää aidosti anteeksi. Siihen asti tämä juttu saa seurata sitä minne tahansa meneekin.

Vierailija
7/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä, joku turisti bongaa axlin, on seiskaan yhteydessä rahan kiikto silmissä.

Ja sitten joku Iltalehti alkaa soittelemaan Lontooseen.

Joku moraali tulisi lehdistölläkin olla.

Vierailija
8/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos tämä nyt se mesta, mistä se juuri sai töitä kuvaajana?

Vierailija
9/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa minulle, että miten se on kenenkään etu, jos Axlilta viedään mahdollisuudet tehdä töitä ja yrittää saada vahingonkorvauksensa jotenkin maksetuksi?

Vierailija
10/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa aika moni toimittaja on ihan muualla töissä kuin Ylellä.

Vierailija
11/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa aika moni toimittaja on ihan muualla töissä kuin Ylellä.

Niin?

Vierailija
12/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Axl mitään ole sanonut. Varmaan pahansuopasesti kerrottu jazziin olevan rikollinen kuvauksesta.

Vierailija
13/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän toi nyt jo vähän liian pitkälle. Ei se sentään raiskannut, kuvasi vaan. Kyllä mun mielestä sen voisi antaa töitä kumminkin tehdä.

Vierailija
14/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa minulle, että miten se on kenenkään etu, jos Axlilta viedään mahdollisuudet tehdä töitä ja yrittää saada vahingonkorvauksensa jotenkin maksetuksi?

Hyvä kysymys. Nyt mennään perse edellä puuhun ja pää edellä alas sieltä.

Vierailija
15/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän toi nyt jo vähän liian pitkälle. Ei se sentään raiskannut, kuvasi vaan. Kyllä mun mielestä sen voisi antaa töitä kumminkin tehdä.

Ilmeisesti ko. ravintolassa oltiin eri mieltä asiasta.

Vierailija
16/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiassa ei ole mitään outoa minusta, yksikään ravintola tai firma ei halua mainettaan lokaan ja ovat tarkkoja imagostaan. Työsuhteessa ei ole ollut ravintolan kanssa missään vaiheessa. Yrittäkää tajuta kuinka paskaa mainosta on kameran kanssa hilluva mies joka on tuomittu salakuvaamisesta.

M

Vierailija
17/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä hyväksy Axlin tekoja, mutta on tuo nyt jo naurettavaa, että Iltalehti (tai joku muu Suomen roskalehden toimittaja ennen Iltalehteä) soittelee Lontooseen ja juoruilee miehen rikostuomiosta.

Millä kuvittelette, että Axl voi maksaa korvaukset, jos häneltä viedään kaikki työpaikat? Eihän tyyppi enää edes asu Suomessa, joten miksi suomalaisia niin harmittaa Axlin työnteko. Ei ole vienyt suomalaisilta sitä työpaikkaa. Miksi uhrien korvausten saamista halutaan vaikeuttaa estämällä Axlin työnteko?

Aikooko Suomen media ja Axlia vihaavat somettajat tästä eteenpäin ottaa yhteyttä kaikkiin Axlin työnantajiin ja uusiin kontakteihin ja juoruta miehen historiasta? Siinäpä jollekin varmaan antoisa elämäntehtävä. Huh huh.

Vierailija
18/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niittää sitä satoa, mitä kylvi. Ei Suomessa kohdella naisia noin. Ihan oikein. Muuttakoot muualle, jos töitä haluaa. Naisten muisti on pitkä tällaisissa asioissa.

Vierailija
19/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti boikottiin. Todellinen pohjanoteeraus lähteä soittelemaan ja lavertelemaan.

Vierailija
20/199 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta jokaiselle tulee suht pervo ja creepy fiilis kun kuulee miehen historian kameran kanssa. Itse on maineensa pilannut ihan omilla teoilla eikä ole tervetullut mihinkään kameran kanssa.

Arska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän