Tuote, joka on yllättänyt sinut positiivisesti
Eli vähän kuin vastakohtana tuolle "Hehkutettu tuote, johon petyit"-keskustelulle.
Mikä tuote on ollut sinulle positiivinen yllätys? Sellainen, josta odotukset ei olleet korkealla, mutta saikin yllättyä positiivisesti.
Itselläni:
- Kone Helsinki-kynsilakat, joita myydään ainakin Tokmannilla. Hinta alle 2 euroa, riittoisia ja parhaiten kestäviä kynsilakkoja, mitä olen käyttänyt
- Tigerin nukanpoistaja. Maksoi vain 3e ja ihan samaa jälkeä tekee, kuin monta kertaa kalliimmat "merkki"nukanpoistajat
Kommentit (150)
Neutrogenan 2 in 1 naamio/kasvoputsari, sopii todella hyvin iholleni päivittäiseen käyttöön ja ei ole kalliskaan.
Asoksen verkkokauppa, sieltä löytyy aina jotain kivaa ja Asoksen omatkin vaatteet ovat yllättävän laadukkaita.
Pirkan feikki beauty blender!
Maksoi muistaakseni n. 5-6 euroa ja on ollut aivan super hyvä ja kestävä. Kun sen kastelee se laajenee samalla tavalla isommaksi kuin aito beauty blender, toisin kuin monet muut feikit joita olen kokeillut. Todellakin vilpittömästi suosittelen kokeilemaan, koska mulla se ainakin toimi yli odotusten!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tein 3+1 päivillä löytöjä.
Isadora Build-up mascara, siis aivan parasta ripsiväriä! Peittoaa lumenen ripsarit 6-0!
Tein myös uuden tuttavuuden, misellivesi. Poistaa todella hyvin meikin ja ainetta ei tarvitse edes paljon! Garnier micellar cleansing water, maksoi vaan 6€ ja oli 400ml puteli :)
Schwarzkopf Gliss Total Repair 200 ml hoitosuihke. Maksaa vain 3€ ja meökein yhtä hyvää kuin bonacuren hoitosuihke (bonacurea ei kyllä voita mikään😆)
Tiger kaupasta sheiverit. 5kpl maksaa 1€ :) ovat todella hyviä hintaansa nähden!
Garnierin öljy-misellivesi on vielä parempaa, sopii erityisesti mun kuivalle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä olen löytänytlöytäny hintaansa nähden erittäin hyviä tuotteita:
-Cien kasvojenpuhdistusliinat ovat parhaimpia kokeilemiani. Olen käyttänyt näitä jo vuosia. Puhdistaa hyvin, tuoksu ei häiritse ja todella edullinen hinta.
-Lidl urheiluliivit, hintaansa nähden erittäin toimivat ja kestävät.
-Lidlin legginssit ja sukkahousut. Todella edullisia ja hintaansa nähden mainioita.
-Matkakokoinen vartalovoide ja käsivoide. Käsivoide kosteuttaa hyvin ja kirsikankukan tuoksu on miellyttävä. Vartalovoidetta käytän kasvoille ennen meikin levittämistä, kevyt hieman geelimäinen koostumus, jonka myötä imeytyy todella nopeasti.
-Lidlin jalka-/kantapäävoide. Imeytyy hyvin ja ensimmäistä kertaa takana on talvi, jonka aikana kantapäät eivät halkeilleet. Kiitos kuuluu tälle voiteelle. Olen aiemmin kokeillut kalliimpia voiteita, jotka eivät ole olleet lähellekään näin hyviä.
-Tangle teezer -hiusharja. Ainut harja, joka toimii onnettoman hennolle ja erittäin herkästi takkuuntuvalle tukalleni. Aiemmin jouduin jopa leikkaamaan takkuuntuneita kohtia pois, koska mikään ei auttanut. Tangle teezerillä saa yleensä takutkin oiottua, joten tukkaa on säästynyt paljon tässä muutaman vuoden aikana.
-Pari päivää sitten ostettu Essencen ripsiväri osoittautui käytössä varsin toimivaksi vaihtoehdoksi. Hintaansa (3€) nähden laadukas tuote.
Samaa mieltä kaikista tuotteista, paitsi Essencea en ole vielä kokeillut. Myös Lidlin alushousut on superhyviä.
X-tra ja Rainbow terveyssiteet. Mulla oli vanhastaan muistikuva, että halpissiteet on hirveitä paksuja vaippoja, jotka pullottaa housuissa, mutta niissähän on tapahtunut kehitystä!
mies osti minulle työautoksi hondan. olen ollut tosi tyytyväinen, ei ole jättänyt tien päälle eikä ole vikoja ollut. kiva ajaa ja helppo huonolla selällä nousta ylöskin.
Ebaystä tilasin jostain Aasiasta Beauty blendereitä, eli ihan saman näköisiä kuin Suomessa myydään mutta hinta n 2-3 €/ kpl. Voin todellakin suositella. Osaan saa vielä sen solid-saippuan kaupan päälle samaan hintaan. Eipä huvita kotimaisia hintoja näistä pulittaa.
Beauty blender on täysin ylivoimainen meikkivoiteen levittämisessä! Tosi luonnollinen lopputulos.
Cienin kasvo-, vartalo- ja silmänympärysvoiteet. Halpoja ja käyvät herkälle iholleni.
Lorealin Telescopic-ripsari ja True Match -meikkivoide. Tosin kalliita merkkejä en ole käyttänytkään, mutta esim. Lumeneen verrattuna on ero kuin yöllä ja päivällä.
Avonin Pore Penetration kasvojenhoitotuotteet (paitsi kasvovesi on liian tujua). Joskus saa tosi edullisesti tilattua, ja mielestäni paljon parempia ja hellävaraisempia mitä kokeilemani kaupan tuotteet.
Doven stick-deodorantti. Hyvä tuoksu eikä tarvi odotella kuivumista. Hyvä myös matkalla jos lähtee pelkillä käsimatkatavaroilla, ei tarvi sulloa siihen muutenkin ahtaaseen pussiin.
Ehrmann-rahka. Halvin ja paras.
Kookosöljy liukkarina! Paras. :D
Bio oil ei tullit raskausarpia.
Ostin Biltemasta kahden paistinpannun setin hintaa noin 10e ajatuksella "kyllä näillä muutamat munakkaat paistaa". 3v myöhemmin edelleen käytössä, eikä mitään vikaa.
Väkiviinaetikan käyttö huuhteluaineena. Etenkin liinapyykki tuoksuu raikkaalta ja pyyhkeiden imuteho tuntuu parantuneen.
Lidlin Crivit merkkiset lenkkitossut. Ne oli halvat ja ensin kuvittelin niiden olevan pelkkää roskaa, mutta kerran kokeiltuani yllätyin. Parhaat lenkkarit mitä minulla on koskaan ollut.
Itsetehty karvojenpoisto vaha, Lushin palashappoo (honey i washer my hair), kuukuppi, ja n-dedin halpis rakennekynsisetti.
Lidlin pikanuudelit :D tosi hyviä eivätkä sisällä arominvahventeita tms.
Cubuksen Jegging Janet!! Hinta oli niin halpa, että epäilytti. Ostin yhden parin 1,5 vuotta sitten, nyt omistan jo viidet eri väriset. Näyttävät ihan farkuilta, etutaskut vain puuttuvat. Joustavat, mutta eivät menetä muotoaan, ja tosi mukavat sekä hyvännäköiset päällä.
Lumenen uusi hehku sarja. Tykkään kypällä
Tokmannin Saimaa -keraaminen paistinpannu. Ostin tarjouksesta kympillä.
Lidlin jauhelliha. Parasta.