Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mikä myötähäpeä aina kirppiksillä

Vierailija
30.03.2017 |

Kuka maksaa kulahtaneesta ja nyppyisestä ohuesta neuletakista 4€ ? Oikeampi hinta olisi 1€. Ja kuka hemmetti vie rikkinäistä krääsää kirppikselle? Oikeasti ihmiset, mitä teidän päässä liikkuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silimät liikkuvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvittelevat että kirppiksellä on tarkoitus tienata satasia, ihan sama mitä myy.

Vierailija
4/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut itsepalvelukirppareilla asioimisen ja käyn nykyään vain Fidassa. Spr:n Konttikin myy ylihintaista paskaa ja nettikirppishommaan tajusin olla sekaantumatta alun pitäenkään.

Vierailija
5/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se että lasten kurahousut maksaa 8 e vaikka se lidlissäki on 7 euroa. Helposti ostokset kirpparilla tulee olemaan samaa hintaluokkaa kuin kaupoissa, ostos reissun jälkeen mietin, että oliko järkeä.

Vierailija
6/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäistä Arabiaa - ja hintaa on enemmän kuin ehjällä antiikkiliikkeessä. Kaiken lisäksi hintalappuun on kehdattu kirjoittaa, että "kunto on huomioitu hinnassa"...

Vierailija
7/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ihmettelen myös tori.fitä, miten joku myy jotain yhtä euron paitaa. Siis halpahan se on mutta kuka lähtee hakemaan jostain osoitteesta yhtä euron paitaa??? Ja sitten se vaiva mielestäni siinä on hommaa kun kuvaat tuotetta ja laitat ilmoitista.kauhea vaiva yhden euron vuoksi. Miksi ei voisi myydä pakettina vaatteita. ...

Vierailija
8/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon kirppariaiheisia keskusteluita

Vierailija
9/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä katsomassa " Paskimmat kirppislöydöt" - blogi :D

Vierailija
10/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihmisillä ei ole kyllä mitään järkeä hinnoittelussa. Kaivarin Kanuunassa näin Guccin pienen laukun, siis aivan säälittävän kokoisen aivan puhkikuluneen ja nahka halkeili, mureni paloja yms. Eikun vaan pyydettiin ihan pokkana joku 50 euroa! Sallikaa minun nauraa. Eikös siellä muutenkin vähän parempi väki myy tavaroitaan, niin ei pitäisi köyhyydestä olla kiinni että pidetään riistohinnat...

Vierailija
11/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihmisillä ei ole kyllä mitään järkeä hinnoittelussa. Kaivarin Kanuunassa näin Guccin pienen laukun, siis aivan säälittävän kokoisen aivan puhkikuluneen ja nahka halkeili, mureni paloja yms. Eikun vaan pyydettiin ihan pokkana joku 50 euroa! Sallikaa minun nauraa. Eikös siellä muutenkin vähän parempi väki myy tavaroitaan, niin ei pitäisi köyhyydestä olla kiinni että pidetään riistohinnat...

Siellä Kaivarin kanuunassa oli viimeks ku kävin h&m:n tuiki tavallisia mekkoja kalliimmalla kuin uutena. Mitä ihmettä, Helsinki? Muuttuuko ne jotenki arvokkaammiksi kierrätettynä? Älkää nyt sanoko, että niilläkin on oma keräilijäkuntansa...

Vierailija
12/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi myydä pakettina vaatteita. ...

Mitä väliä sinulle on, jos joku myy yksittäin? Minä en ainakaan halua ostaa viittä paitaa, jos vain yksi kiinnostaa, vaikka olisi kuinka halpaa. Pakettina myymisellä vain siirretään romua omasta nurkasta toisille, ts. laitetaan yhteen yksi hyvä paita ja loput jotain roskaa.

Oletko niitä, jotka ostaa aina kolme kahden hinnalla, vaikkei olisi tarve niin monelle vaatteelle? Tuolla tavallahan just ihmisten kodit täyttyy turhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän