Työkaveri toi töihin X-tra kahvia :DD
Meillä on töissä sääntö, että jokainen ostaa sinne vuorollaan kahvipaketin, jota sitten tauoilla juodaan porukassa. Kahvin tulee olla joko Juhlamokkaa tai Presidenttiä. Oli työkaverin vuoro ostaa kahvia ja hän sitten päätti ostaa X-tra kahvipaketin kaikkien juotavaksi :DDD Ei sitä enää kerran jälkeen kukaan suostu juomaan. Sanoi syyksi, että oli edullinen ja, että ei itse juo kahvia niin ei haluaisi 4 euroa siihen sijoittaa. Tuo oli kuulemma maksanut jotain 1,5 euroa S-marketissa. Maistuu ihan kauheelle!
Kommentit (12)
Miks pitäis mitään ostaa, jos ei itse juo kahvia?
Miksi hänen edes pitäisi olla mukana maksamassa, jos ei osallistu kahvinjuontiin?
Miks pitää tuoda kahvia jos ei itse juo??
Kahviporukkaan kuuluvat vain sitä juovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työkaveri, joka ei juo kahvia tuo sinne ylipäänsä kahvia?
Kirjoitin vähän väärin tuon. Siis hän kyllä töissä kahvitauoilla ja ruokatauolla juo kahvia, mutta ei sitä koskaan kotiinsa osta tai siellä keittele. -ap
X-tran kahvi on kyllä kunnon paloöljyä ja toisin itsekin sitä duuniin, jos siellä olisi niin naurettava sääntö, että kahvia juomattomien pitää maksaa muiden ryystämiset.
Hän siis juo töissä kahvia, mutta ei kotonaan. Juo sitä kahvia, jota muut ovat tuoneet. -ap
No nyt teillä sitten on pitkäkestoinen paketillinen kahvia. Valmistakaa kahvinne pressopannulla niin halvempikin kahvi maistuu pehmeämmältä.
Ok, no en minäkään tietäisi mikä on pahaa/hyvää kahvia. En todellakaan ole käynyt läpi kaikkia kaupan vaihtoehtoja. Ja se yksi paketti ei varmaan kauaa kestä isossa porukassa, joten ei haittaa jos jouskus juo pahaa kahvia pari päivää. Kuvittele jotkut käy joskus jopa huoltoasemalla kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin vähän väärin tuon. Siis hän kyllä töissä kahvitauoilla ja ruokatauolla juo kahvia, mutta ei sitä koskaan kotiinsa osta tai siellä keittele. -ap
Niin varmaan. Ääliömamman tarinat muuttuvat aina, kun kukaan ei olekaan sen puolella.