Muistutus kaikille ensi lauantain palstatapaamisesta.
Aiemmat tapaamiset Nastolan Kelalla ja Porvoossa onnistuivat erinomaisesti joten nyt sitten nähdään Helsingissä. Tapaaminen Tallinnan aukiolla klo 17:00 ja siitä jatketaan saunomaan. Omat sidukat ja pefletit matkaan. Jatko paikka päätetään sitten illan aikana.
Kommentit (76)
eikö tehtäis tapahtumareissu joensuuhun :D
Vierailija kirjoitti:
Tilataanko muutama bussi, joka keräisi mammat ympäri Suomen kohti Hesaa. Sitten otetaan matkalla pari sidukkaa ja jutellaan isommat tulvat pois. Onko Suomessa bilebusseja, jossa olisi kestävä tanssitanko? Kuljettajille pitää hommat kyllä kuulosuojaimet. Ja ehkä Buranaa.
Lainataan sitä kouvolan päiväkoti linja-autoo. Siellähän on sänkyjäkin jos alkaa matkajuomat väsyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilataanko muutama bussi, joka keräisi mammat ympäri Suomen kohti Hesaa. Sitten otetaan matkalla pari sidukkaa ja jutellaan isommat tulvat pois. Onko Suomessa bilebusseja, jossa olisi kestävä tanssitanko? Kuljettajille pitää hommat kyllä kuulosuojaimet. Ja ehkä Buranaa.
Lainataan sitä kouvolan päiväkoti linja-autoo. Siellähän on sänkyjäkin jos alkaa matkajuomat väsyttään.
Loistava idea. Bussi voi seistä yön yli ap:n pihalla, niin osa voi kömpiä sinne aamuyöllä nukkumaan ellei kaikki mahduta ap:n sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina voisi yksi bussi lähteä Hesasta täysi lasti mammoja kohti Joensuuta. Matkalla voi ottaa loiventavan skumpan ja vähän lepuutella luomiakin. Mitä Joensuussa olisi mammoille? Vai riittääkö bussillinen mammoja luomaan tapahtumaan sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiks sinne tulla anonyyminä, huppu päässä, vähän niin kuin Ku Klux Klaanissa? Pelkään AV-mammain raivoa, eräs kilttimies ...
Tottakai voit laittaa hupun päähäsi, tarkenet saunassakin. Ajattelitko olla koko illan ja yön hiljaa parin siiderin jälkeen?
Voiko huppu päässä olla saunassa mutta muu kroppa ja kikkeli paljaana?
Voit olla, mutta silloin kyllä kaikki av-mammat tunnistaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina voisi yksi bussi lähteä Hesasta täysi lasti mammoja kohti Joensuuta. Matkalla voi ottaa loiventavan skumpan ja vähän lepuutella luomiakin. Mitä Joensuussa olisi mammoille? Vai riittääkö bussillinen mammoja luomaan tapahtumaan sinne?
Tehdään dokumentti H:n elämästä, seurataan vuorokausija lopuksi mennään saunakaveriksi ja yöksi sen luo, niinhän se haluaa uusia"ystäviä"! Eiköse osoitteenkin laittanut korttiinsa, joku naisten päivä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään dokumentti H:n elämästä, seurataan vuorokausija lopuksi mennään saunakaveriksi ja yöksi sen luo, niinhän se haluaa uusia"ystäviä"! Eiköse osoitteenkin laittanut korttiinsa, joku naisten päivä tms.
^^
Huippuvieraina lätkäperhe Jaxxin kanssa, Jutta Gustafsberg, IhanaKoti valkoinen -blogisti, Mungo, Tauski&Henna ja moni muu joista AV:lla on niin kauniisti kommentoitu.
En tule, koska AV-mammat söisivät minut elävältä.
M28
mä tuun ja halin teidät ruttuun <3
t.henzulover
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi liian pitkä kiertue, jos mammojen asiat käytäisiin paikan päällä selvittämässä. Kiitos tästä luottamuksesta. Toki otetaan matkaan mukaan kaikki mammat, heiluta vain kättä ja ota mammalook bösäpysäkillä. Sitten bussissa päästään avautumaan kera sidukan, epäiletkö että on hiljaista?
Saunassa voisi pitää kyykkyvatkauskisat. Lähdettekö mukaan?
Joko tää miitti on ohi? Tuliko sinne ketään? Nyt kun on niin ihanan sateinen kevätsääkin, mutta ei oo uutisissa ollut mitään AV-mammain joukkokokoontumisesta ....
Täällä mä olen päivystänyt koko päivän Tallinnanaukiolla, eikä kukaan AV-lainen ole vielä tullut paikalle. Johtuuko sateesta? Välillä käynyt lämmittelemässä Itiksen sisätiloissa.
Mulla on jauhenlihasta tehty vettynyt makarooniloota mukana.
Tulis ny joku. Ehkä illemmalla?
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä olen päivystänyt koko päivän Tallinnanaukiolla, eikä kukaan AV-lainen ole vielä tullut paikalle. Johtuuko sateesta? Välillä käynyt lämmittelemässä Itiksen sisätiloissa.
Mulla on jauhenlihasta tehty vettynyt makarooniloota mukana.
Tulis ny joku. Ehkä illemmalla?
Oon tosi pahoillani, en ehtinytkään mukaan, piti siivota ja desinfioida, hirvee homma. Voi paska jos jouduit yksin odotteleen, ilmakin oli karsea. Av-mammat on arkoja tulemaan pois koloistaan, pitäis pystyä järjestämään tosi salainen miitti, naamioiden kera. Joku äänenmuunnin ois kans hyvä.
Taidat olla se tumma, plösö itsensäpaljastaja, joka tasaisin väliajoin postaa itsestään aijaa-kuvia palstalle saatesanoin "arvostele mun sivuprofiili" tms. Sulle on sitten ihan oma privaattisauna varattu.