Muistutus kaikille ensi lauantain palstatapaamisesta.
Aiemmat tapaamiset Nastolan Kelalla ja Porvoossa onnistuivat erinomaisesti joten nyt sitten nähdään Helsingissä. Tapaaminen Tallinnan aukiolla klo 17:00 ja siitä jatketaan saunomaan. Omat sidukat ja pefletit matkaan. Jatko paikka päätetään sitten illan aikana.
Kommentit (76)
Tulin vaan ilmoittamaan, Sorry, mä en pääse. Mulla on lauantain vakiotreffin tämän palstan kanssa. Olen silloin av:lla palstailemassa. Että pitikin sattua just tuo päivä....! Noh, jonkunhan on täällä pidettävä mainetta yllä ja lippua korkealla.
Älyttömän nastaa iltaa teille menijöille. Tulkaa laittaman väliaika-raporttia palstalle, ettei tarvii täällä yksin nököttää. :))
Tää tuli niin äkkiä. Mitä mä laitan päälle? Mull ei oo mitään kivaa hepenettä.
Mä voisin laittaa jotain ruokaa meille kaikille jauhenlihasta!
Ja miksi se Jani valitsi sen Pepsin ja pihvin? Oi miksi, oi miksi? Ikuinen kysymys, johon emme saa vastausta. Tässä on takana varmasti Illuminati.
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli niin äkkiä. Mitä mä laitan päälle? Mull ei oo mitään kivaa hepenettä.
Mun vaatteet on kutistunut palstaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin laittaa jotain ruokaa meille kaikille jauhenlihasta!
Kunhan peset sen ensin. Makaronilaatikko olisi riittoisaa, riittäisiköhän 200 grammaa per henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan palstan pildenkipeät sinkkumiehetkin sinne?
Jos saa pillua?
Ai hitsi, vieläköhän ehtis käydä shoppailemassa uuden tamponikorun saunailtaa varten?
Mammat ei ehkä muista, mutta kun edellisen kerran joku oli oikeasti järjestämässä tapahtumaa, niin YKSIKÄÄN ilmoittautuneista ei tullut paikalle. Jopa teidän paljon parjaaman ulilaudan miitteihin ne hikikomerossa elävät nörtit uskaltavat tulla.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei ehkä muista, mutta kun edellisen kerran joku oli oikeasti järjestämässä tapahtumaa, niin YKSIKÄÄN ilmoittautuneista ei tullut paikalle. Jopa teidän paljon parjaaman ulilaudan miitteihin ne hikikomerossa elävät nörtit uskaltavat tulla.
Mutta tämä tuntuisi kyllä olevan hiukan paremmin organisoitu tapahtuma. Kyllä minä tulen ainakin!
Tilataanko muutama bussi, joka keräisi mammat ympäri Suomen kohti Hesaa. Sitten otetaan matkalla pari sidukkaa ja jutellaan isommat tulvat pois. Onko Suomessa bilebusseja, jossa olisi kestävä tanssitanko? Kuljettajille pitää hommat kyllä kuulosuojaimet. Ja ehkä Buranaa.
Sitten tilataan "Olen iloinen av-mamma" teemapaidat. Miehetkin saa sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan palstan pildenkipeät sinkkumiehetkin sinne?
Tulevat. Heidän tunnistaa peseytymättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tilataan "Olen iloinen av-mamma" teemapaidat. Miehetkin saa sellaisen.
Miehet saavat nuhraantuneet paidat, joiden rinnassa on suuri teksti ULIMAMMA.
Toivottavasti kukaan ei tuo hankalaa anoppia mukanaan. Kieroileva käly voisi juuri ja juuri sopia sakkiin.
Voisin harrastaa pestyn (jauhen)lihanpiilotusta jonkun mamman kanssa, jos sopii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä tuntuisi kyllä olevan hiukan paremmin organisoitu tapahtuma. Kyllä minä tulen ainakin!
Tallinanaukio on mitä viehkein oleskelupaikka tähän aikaan vuodesta, kun varhainen spurgusato kypsyy.
Mä en tuu. En uskalla.
Mä oon se rasisti, fasisti, natsi, punaniska, sovinisti jne.
Pelkään että multa revitään silmät päästä.
Muuten tulisin kyllä mielelläni.
Hei, siellähän voisi pitää kirppistä samalla! Oikein hinnoitellut, nypyttömät ja siistit tuotteet esille. Samalla tulisi kätevästi hoidettua ne välikausivaatteet. Ajansäästöä ja rahan.