Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Maalistoiveet viikolla28+++

07.07.2008 |

Otta viikko ketjua mihin passaa kirjuutella.

T:Vacsuli

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti kun viesti lähti niin bongasin kirjoitus virheen. Mä olen toivoton.

Perjantai tai torstai olsi testi päivä. Ja on myös vika viikko töissä enne kolmen viikon lomaa. Yritän ehngitellä. Onneksi koira kaverit auttavat ajan tapossa.

T:Vacsuli (en muista nyt kp enkä)dpo ehkä 10

Vierailija
2/49 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Täällä ei kummosia, kovin on toiveet korkeella vaikka onkin eka yrityskierros ja petyn kyllä kovasti jos en ole raskautunut. Nyt on kp 25/30 ja tekis jo hirveesti mieli testata :D voisko näkyä jo?

Musta tuntuu että ovis oli kuitenkin jo melkeen kaks viikkoa sitten...joskus kp14 tietämillä eli olis siitä jo 11päivää aikaa.

Hmh, ehkä pitää vaan odottaa. Lähdetään lomareissulle viikonloppuna, niin sillon pitää ainakin testata ettei tuu sitte mitään hirveetä pettymystä reissussa jos menkat alkaa.

Lootuska 25/30 yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta viikkoa täältäkin!

Sairastin viikonloppuna jonkun ihme vatsataudein (oksensin), lauantaina siis ja eilen illallakin oli vielä yököttävä olo. :-/ Ja tänä aamuna vähän. Eilis illan olo oli samanlaista kun alkuraskauden pahoinvointi. No ,mistäs sitä tietää mitä oli. Nyt vasta kp 20/26-30 menossa, joten ei kai vielä voi olla oireita? Ja hajuaisti on herkkä ja lisäksi esim. leivän päälle laitettava kinkku ei mene alas. Ihmeellisiä... Tässä nyt kuitenkin n. 8 päivää pitäisi vielä odotella että voisi edes testata.

Lootuska: En usko, että näkyy vielä edes herkällä testillä. Voithan sinä testata parin päivän päästä jos haluat. Tiedän, odottavan aika on pitkä. :)

Vierailija
4/49 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole enää ollenkaan niin varma raskautumisesta. En tiedä miksi. Siteenkin laitoin varuilta, kun lähdettiin kaupoille.

Rinnat on kyllä olleet kipeät. Toissa yönä kipu tuli uneenkin. Näin unta, että olin tullut juuri silikonileikkauksesta ja rinnat oli tosi kipeät ja piukeat. Aamulla hiukan nauratti tuo uni :D

Viime yönä näin unen, että tein raskaustestin. Sen tulos oli tosi omituinen. Siihen testiviivan kohdalle piirtyi samanlainen aurinko kuin meidän 3,5 v. piirtää.

Edellisessä kierrossa sain plussan testiin seuraavana päivänä, kun olin nähnyt unen plussaamisesta.

Muutoin oireet on ihan ennallaan, mutta jotenkin se tunne raskautumisesta on vaihtunut siihen, että kohta ne menkat alkaa. Menkkatuntemuksia ei kylläkään vielä ole, mutta ei mun tapauksessa niitä tarvitse odotella kuin ehkä puolisen tuntia ennen vuodon alkamista.

- Joie kp 26/27?

Vierailija
5/49 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en oo raskaana ni itken oikeesti ja KOVIN! Ihan vaan sen takia, että sitte oon ihan ilman järkevää syytä lihonnu 2kiloa kahden päivän aikana ja turvonnu mahasta niin että näytän ku olisin viidennellä kuulla raskaana :S En käsitä mistä tää turvotus on tullu. Viikonloppuna tietty tuli syötyy herkkuja, mutten mä ikinä ennenkään oo viikonloppuherkuttelusta lihonnu kahta kiloa... Meinasin että jos hakis kaupasta testin (niissä ilmeisesti on kaks testiä) ja tekis huomenna jo huviks toisen. :P

Vierailija
6/49 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin plussaviikolla alkuviikosta unen että synnytin terveen tyttövauvan 53 cm ja 3700g. Sanoin äidilleni että se taisi olla enneuni siitä että olen raskaana. Ja niinhän se oli että loppuviikosta plussasin. Oon viimeks nähny raskausunia silloin ku kuopusta odottelin.

Plussatuulia teille!!

kuvotuksesta kärsivä kolmekamua rv 6+1

Vierailija
7/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tullut lisää plussia pinoon vissiin, onnea!!

Oon ollut taas laiska kirjoittelemaan, tänään tyttö heräs vaan niin aikasin, että ehtii tähän koneellekin istahtaa...

Oviksen bongaus tuottaa ongelmia... kp11 lähtien oon tikutellu, kuten ohjeissa neuvottiin. Mutta kp14 sain vain haalean viivan, muuten tuskin havaittavia viivoja... Nyt stressaakin sitten, että tapahtuuko sitä ollenkaan, vaan enkö vaan saa sitä näkyviin... Ja nimenomaan stressata ei sais yhtään...=/ Mieliala ei siis ole kovin korkealla tai luotto siihen, että tästä kierrosta tärppäis...

Onnea kaikille loppukuisille, monella taas jännät paikat lähellä.... Ainakin Joielle ja Lootuskalle plussaonnea! Ja Vasculilla taisi olla piinailut myös edessä!

Sofi kp16/28-30 yk3

Vierailija
8/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oon ollu raskaana, synnyttämään en oo vielä unissani päässy. Toivotaan että olis enneuni, paitti että mun unessa vauva oli vammanen, sen silmät oli eri kokoset kun pääsin jollaan ihme konstilla kurkkimaan sitä masusta :D

Hätähousuna sitten testasin tänään negan tietty. Oon ollu niiin varma että nyt on tärpänny, niin nyt sitten tuli ekaa kertaa olo että mitäs jos ei sittenkään.. Mut eihän sen toki edes pitäis vielä testissä näkyä. Eilen aamulla oli tosiaan tullu päivässä 2kiloa lisää painoa, tänään olin jo normaalissa painossani, onneks. Ja eilen illalla mun vatsa turvotti hurjasti ja äsken oli hirvee nälkä ja sain vaivoin syötyy yhen leivän sit kuitenkin ku tuli maha kipeeks.. kummallista, ehkä kuvittelen kaiken ja teetän itelleni mitä kummallisempia oireita :S Nooh, lauantaina testaan sitte seuraavaks ennen lomareissun alkamista, toivotaan että sillon tulis jo plussa! Pääsisi sitte reissussa hypistelee niitä äippävaatteita... ;o)

Lootuska kp26/30 yk 1

Vierailija
9/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synntysunia, mutta eipä ole koskaan tullut plussaa silloin.

ON: Kamala olo... oksettaa. Ja vatsa sekaisin.. :-/ Örk . Mikähän tauti nyt vaivaa?

Kp 21/26-30

Ei muuta tällä kertaa. En ehdi.

Hyvää päivän jatkoa! :)

Vierailija
10/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nukutti. Heräsin vasta ysiltä. Poika oli herännyt jo seiskalta katsomaan lastenohjelmia ja leikkimään :S

Oli vain laittanut perässään oven kiinni, että äiti saa nukkua (nukkui siis meidän sängyssä, kuten melkein aina).

Nukuinkin jotenkin tosi levottomasti koko yön. Ikävä kyllä, tämmöinen levoton nukkuminen on tyypillistä juuri ennen tätiä. Josko huomenna alkaa? Tänään ei vielä alkanut, ja mulla alkaa vuoto yleensä aina aamusta.

Hiiva on sitten tosiaankin tainnut iskeä. Jo viikon ajan on ollut lieviä hiivatuntemuksia, mutta nyt on alkanut jo kutisemaan. Ei vaan millään huvittaisi raahautua apteekkiin, kun tästä on sinne aika paljon matkaa. Olo ei ole mitenkään sietämätön, joten ihan kotikonstein voisi vielä selvitä.

Rinnat aristaa edelleen. Iltaisin enemmän kuin aamusta. Ja tuntuu kuin ne olisivat vähän turvoksissa/kasvaneet. Aamulla ainakin oli vaikeuksia mahtua liiveihin.

Lootuska: Esikoista odottaessa näin tosi paljon tuon tyylisiä unia kuin sinä olit nähnyt. Painajaisiahan ne suoraan sanottuna olivat. Muistan muutaman kerran itkeneeni herättyäni. Aika yleinen aihe unessa oli se, että vauva inhosi minua ja haistatteli kuin pahinkin murkkuikäinen.

- Joie kp 27/27?

(?-merkki sen takia, että saattaahan kierto venyä, kun on km takana)

Vierailija
11/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maaliskuisista tipuin, kp1 tänään. Ja tähän päättyi meidän odotuksen odotus. En enää jaksa miehen kyllä-ei-kyllä-ei-päättämättömyyttä. Ratkaisin ongelman hakemalla aamulla ehkäiyrenkaat apteekista. Eihän toista voi pakottaa lapsentekoon, jos ei oikeasti tiedä haluaako. Koville ottaa, olen kuitenkin kuumeillut jo lokakuusta eli lyhyillä kierroilla 12 kiertoa... Välillä mies on samaa mieltä, sitten kuitenkin perääntyy tosi paikan tullen. Todella raskasta on pettyä ja odottaa joka kuukausi, että josko sittenkin... Olin aikaisemmin päättänyt että mitään hormoniehkäisyä en aloita ennen kuin lapset on varmasti tehty. Neljää lasta olen haaveillut, mutta taitaa meillä nyt sitten jäädä kolmeen. Ikä ei ihan vielä tule vastaan (nyt 33) mutta oma terveys asettaa pienen kysymysmerkin.

Olo on aika surkea ja toki muutaman kyyneleenkin piti tirauttaa. Jospa se tästä. Rengasta en vielä asentanut, tänään pitäisi se tehdä, tai sitten annan miehelle vielä yhden tilaisuuden sanoa lopullinen kantansa ja laitan vasta huomenna.

Toivon teille jäljelle jääville todella paljon plussia! Ja jaksamista, jos tulosta ei heti synny.

Peräännyt nyt takavasemmalle ja yritän pysyä pois näiltä sivuilta. Miksi suotta kääntää puukkoa haavassa...

Elise kp 1/27

Vierailija
12/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sinulle Elise! :( Kurja tilanne sinulla. Samaa oli täälläkin jossain vaiheessa, että mies oli melkein joka kuukausi eri mietlä, eli tuota ei-juu-ei-juu-... Voimia sinulle eteenpäin!! :)

Joie: Peukutuksia! bd bd bd bd! :)

Vielä sen verran, että ei tullut kirjoiteltua tuossa aaamulla paljon, kun ol ikiire lasten kanssa ulos, mutta tärkeimmät kuitenkin.

Aurinkoista päivää!!

Vierailija
13/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitikin mennä kokeilemaan nipukkaa....se tuntuu jo aika pehmeälle, vaikka korkealla vielä onkin. Täti siis tulossa piakkoin.

- Joie, joka pakkaa jo laukkuaan, sillä kohta käy matka huhtikuisiin.

Vierailija
14/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unista vielä, että edellisissä raskauksissa näin paljon unia, että pääsin kurkkimaan vatsaan että miltä se vauva näyttää :D Sitte lähempänä laskettua aikaa vakiouni oli se, että kävin synnyttämässä eikä mulla ollu hajuakaan tuliko tyttö vai poika vai vauvaa ollenkaan, esittelin vaan kaikille että "kattokaa, mä olen laiha taas!!" ;o)

"oireita" ei tällä hetkellä oo muita kun että pissattaa jatkuvasti ja on kummallista painontunnetta vatsassa. En enää yhtään muista millasia oireita edellisistä oli, vaikka ovatkin vasta 3,5v ja 2v.

Vierailija
15/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSASIN TÄNÄÄN TK:SSA <3

la näillä näkymin 11.03.2009 :)

Vierailija
16/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, täällä taas tauon päästä! Olen tässä välissä muuttanut ja odotettiin netin kiinnittymistäkin kaksi kuukautta.. Hoh hoh.

Ei VIELÄKÄÄN mitään vauvoja ole, ja viimekuussa olin jo valmis pakkaamaan suorilta tein johonkin yksinäisten mummojen vanhainkotiin, kun ei kerta perhettä tule KOSKAAN! siltä se tuntui. :) Ja tuntuu kyllä välillä nytkin jos alkaa miettimään, pelottaa oikeastaan kyllä aika paljon. Ollaan siis yritetty jo.. hmm kymmenen kuukautta. Kiertoja ei ole ollu yhtä montaa. Onko täällä muita ekan lapsen yrittäjiä, jotka olis jo olleet niin kauan? Täällä jutteleminen nääs masentaa, kun tuntuu että kaikki muut on jo kaikonneet. Olis mukava saada vaikka kirjekaveriksi joku/jotain samantilanteisia.

Virva

Vierailija
17/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut pudonneille ja onnea plussille! Ei vaan taida kovin montaa tässä nyt pyöriä..

Omasta olosta: ei minkäänlaista tuntemusta suuntaan tai toiseen, molemmat aiemmat olen vaan tienny jo ennen testiä.. kuitenkin jo kp 28, luulis joltain tuntuvan, tai sit kierto vaan venyy ja venyy.. vasta kolmas luomukierto niin aika paha sanoa. Pistää taas miettimään että jos tulee pitempi kierto niin onko oviskin sitten myöhemmin, eli vieläkö kannattaa yrittää..eli onko ovis jos on niin aina sitten vasta noin pari viikkoa ennen menkkoja..aika tyhmiä kysymyksiä ehkä kahden äidiltä, mutta mietityttää kuitenkin..

Käytiin kattomassa tänään kaverilla n. kuukauden ikäistä vauvaa ja oli vaan suloinen ja ne pikku pikku vaatteet vasta olikin.. :-D

No haaveilua jatkaen..

tanja kp 28/30

Vierailija
18/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppis: Ihanaa! Tuhannesti onnea plussasta! :)

Sofi: Jatka vain vielä tikuttelua, jospa se ovis sieltä tulisi. :) Minulla on kierto melkein tasan 30 aina ja ovisplussa tullut noin kp 15 tai 16, mutta tässä kierrossa olikin vasta kp 17.

Virva: Minä olen ollut täällä jo pitkään, vaikken enää ihan joka päivä tänne kirjoittelekaan. Tämä kierto on jo 27. eli yli kaksi vuotta olemme jo yrittäneet esikoista. Tulin raskaaksi 5/07, mutta se meni heti parin viikon päästä kesken. Heti sen jälkeen pääsimme lapsettomuustutkimuksiin, jossa olemme vieläkin. Clomeja olen syönyt 6 kkk ja nyt niistä on kuukauden tauko. Viime kierrossa kokeiltiin myös inseminaatiota ja ensi kuussa todennäköisesti uudestaan. Odottelen jo todella malttamattomana vauvaa! :)

Joielle, Vacsulille, Lootuskalle ja Tanjalle plussaonnea! Ja tietysti kaikille muillekin pian piinaileville! :) Toivottavasti saamme oikein paljon plussia tähän pinoon!

Rizza kp 26/30, dpo 9, yk 27

Vierailija
19/49 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppikselle onnea. Joku sentään plussaa ettei me olla ihan toivottomia.

Viime aikoina en ole nähnyt vauva unia, mutta nukkunut tosi levottomasti.

Hiiva on kyllä ihan kamala tauti. Onneksi ei ole ollut pitkään aikaan kun olen noita maitohappoja popsinut.

Jeps piinailu jatkuu vahvana. Testako huomenna vai yli huomenna kas. siinä pulma. Yritän sinnitellä torstaihin asti.

Kurkku on kipeä ties kuinka monetta päivää. Menis jo pois. En halua aloittaa lomaa kipeänä.

T:Vacsuli 36/28-43, dpo 11, yk8,

Vierailija
20/49 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli elämäni ensimmäinen hiiva tuossa toukokuussa ja oli kyllä inhottava :o(

Itellä ei yön aikana oo ehtiny kummosia tapahtumaan eli ei uutta raportoitavaa ;o)

Seuraavaksi testaan siis lauantaina kp 30/30 ellei oo punaset alkanu. Meinasin kyllä et pystyiskö sitä olee testaamatta ja kattoo myöhästyykö menkat. Mut sit ku ollaan reissussa ni olis se kiva vähän tietää että osaa varautua pettymykseen.. Tuskin maltan olla testaamatta :D

Plussaonnea kaikille, erityisesti Rizzan olis jo aika plussata!!

Lootuska kp 27/30 kp1