Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutettu tuote, johon petyit?

Vierailija
29.03.2017 |

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Kommentit (482)

Vierailija
241/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Microbading kulmat.

Mä oon hankkinu ja tykänny! Tosin mun kulmakarvat kasvaa harvakseltaan loppuosasta ja molemmissa on semmoset kolot, mitkä jossain vaiheessa oli muotia että semmoset nypittiin. Itse en kylläkään oo nyppiny vaan ei kasva karvaa enää. Ei auta värjääminen ja kulmakynä lähtee niin herkästi pois. Jos on tuuheat ja hyvänmalliset kulmat tai muuten vaan tyytyväinen ni sitten on ihan turha hankkia. Näitäkin tekee moni että kannataa perehtyä tekijöiden ammattitaitoon. :)

Vierailija
242/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen uusin MacBook-malli. Siinä ole tavallisia USB-portteja, joten joutuu ostamaan myös adapterin, jos haluaa ostaa koneen. Lisäksi kone on liian kallis tekniikkaansa nähden. Kannettavan Windows-PC:n saa paremmilla ominaisuuksilla halvemmalla.

Lisäksi Touch bar on turha ominaisuus. Varsinainen kosketusnäyttö, kuten osassa Windows-koneita jo on, olisi ollut parempi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Benefit They're real -ripsiväri: tönköt ja lyhyet ripset

- Se puhelinjohtohiuslenkki: voihan tällä ponnarin tai nutturan tehdä, mutta miten tämän hiuslenkin saa pois hiuksista ilman älytöntä repimistä ja tuskaa

...

Puhelinjohtohiuslenkki irroitetaan venyttämällä johto suoraksi. Simple as that.

Olisikin! Mulla on kans sellainen hius, johon noi ei sovi yhtään. Sen lenksun ympärille muodostuu parissa tunnissa valtava sykerö hiuksia, jotka repeilee heti, kun lenksua vähän venyttää tai yrittää liu'uttaa alas. Ei kiitos mulle.

Vierailija
244/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tuo tangle teezer on toiminut hyvin, mutta tukkani on ohut luonnonkihara ( vaikka yksittäisiä hiuksia onkin paljon), sellainen todella ongelmallinen selvitettävä. Himalajan suola saippua sen sijaan oli aivan kauhea. Jossain lehdessä oli miten se kuorii ihoa ja puhdistaa hellävaraisesti. Pesin sillä selkääni antaumuksella, kunnes satuin vilkaisemaan peilistä ja apua. Selkä oli sen näköinen kuin se olisi joutunut villikissojen raatelemaksi, täynnä verinaarmuja. Ajattelin että olin jotenkin ymmärtänyt väärin ja yritin vaahdottaa saippuaa käsissä, mutta eihän se vaahtoa, naarmuttaa ainoastaan myös kädet.

Siis eihän sitä suolasaippuaa pidäkään missään nimessä suoraan siitä palasta hieroa iholle. Eikä sitä ole myöskään tarkotettu meikkien puhdistukseen, vaan vasta sitten, kun on ensin puhdistanut ne meikinpoistoaineella. Itse käytän sitä kasvoihin meikin poiston jälkeen niin, että kastelen haalealla vedellä saippuan ja käden ja kevyesti taputtelen kasvoihin, annan kuivua ja sitten pesen pois.

Vierailija
245/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun meikin ystäviä paikalla ja haetaan hyviä tuotteita: joe blasco meikkivoide ja silmien alle laitettava peite/heijastevoide. Löytyy uskomattoman vaaleita sävyjä ja tuote on riittoisa. Hinta meikv 50-60e ja peitevoide 40e . Kirpaisee joo mutta tuote kestää vuoden tai useamman lähes jokapäiväisessä käytössä. Tavallisilla meikkivoiteilla ja mouseilla sai varastoa täytellä puolen vuoden välein ellei useammin.

Mä tykkään kanssa tästä, mutta mulla se kesti vain puoli vuotta käytössä. Ostin silti uuden, koska sopii mun iholle hyvin.

Petyin kovasti Moroccanoiliin. Tuntuu että hiukset tuli vain entistä huonokuntoisimmiksi kun olin sitä käyttänyt jonkin aikaa, vaikka sen pitäisi hoitaa latvoja. 

Vierailija
246/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voide..näytti ihan hirveeltä naamassa, vaikka oli oikeaa sävyä! CC-voiteet parempia.

Vierailija
247/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macaroon -keksit

Noita näkyi joitain vuosia sitten paljon somen kuvissa jne. Sitten kun maistoin niin meinasi jäädä kesken ne pari kappaletta, vaikka eivät ole edes isoja. Myöhemmin kokeilin vielä uudelleen toisessa paikassa ja ihan yhtä pahoja olivat.

Vierailija
248/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyxin huulipunat, ei pysynyt ollenkaan ja paakkuuntui jo lyhyessä ajassa. Ostin myös sen huulipunan pohjustusvoiteen, mutta se vaan pahensi asiaa.

MIkä niistä? Itsellä sellainen huulikiiltoimainen, 10 e maksanut, kuivatti huulet hetkessä eikä pysynyt mutta vitosen huulipuna pysyi ja tuntui hyvältä!

Vierailija
249/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 7 plus

Vierailija
250/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolasaippua. Raapii kasvot/kädet haavoille eikä puhdista.

Mitä ihmettä, eihän sitä suoraan naamaan hinkuteta? :D Minä kastelen sen, painelen kämmeniin ja taputtelen suolan kämmenillä kasvoihin. Täysi toope pitää kyllä olla, jos sillä alkaa naamaa raapimaan.

Eikä sen edes ole tarkoitus toimia saippua lailla, vaan sillä puhdistetaan JO puhtailta kasvoilta ne viimeisimmätkin epäpuhtaudet. Suola näet desinfioi ihoa. Voi elämä :D

Vierailija
251/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyxin huulipunat, ei pysynyt ollenkaan ja paakkuuntui jo lyhyessä ajassa. Ostin myös sen huulipunan pohjustusvoiteen, mutta se vaan pahensi asiaa.

MIkä niistä? Itsellä sellainen huulikiiltoimainen, 10 e maksanut, kuivatti huulet hetkessä eikä pysynyt mutta vitosen huulipuna pysyi ja tuntui hyvältä!

Mulla on NYXin Matte Lipstick, aivan kamalaa kuraa. Ei levity tasaisesti ja kuoriutuu huulista, jos laittaa vähänkin paksumman kerroksen (2 kerrosta). Ja kuten tuo edellinen kirjoittikin, niin pohjustaminen pahentaa tilannetta. Plus ne NYXin huultenrajayskynät leviää todella helposti. 

40€:n MUS:n huulipunasetti kuulostaa taas NYXin jälkeen ihan fiksulta ostokselta.

Vierailija
252/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun meikin ystäviä paikalla ja haetaan hyviä tuotteita: joe blasco meikkivoide ja silmien alle laitettava peite/heijastevoide. Löytyy uskomattoman vaaleita sävyjä ja tuote on riittoisa. Hinta meikv 50-60e ja peitevoide 40e . Kirpaisee joo mutta tuote kestää vuoden tai useamman lähes jokapäiväisessä käytössä. Tavallisilla meikkivoiteilla ja mouseilla sai varastoa täytellä puolen vuoden välein ellei useammin.

Hyvä vitsi, vaaleita sävyjä... Olen itse kokeillut käyttänyt Blascoa sekä omalla että muiden naamoilla. Ensinnäkin, vaalein sävy on suurimmalle osalle vaaleita suomalaisia liian tumma ja keltainen. Lisäksi meikkivoide on oikeasti vaikea levittää kauniisti, ettei tule "vahanaamio"-ilmettä. Nämä kerron maskeeraajan koulutuksella.

Suosittelen ennemmin Kryolania, koska se on huomattavasti halvempi ja toimivampi merkki suuremmalla sävyvalikoimalla.

Vierailija
253/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan Ergo Rapido-haukkujia, paska imuri ja akku menee noin vuodessa. Olipa kiva maksaa 150€ magentan värisestä imurista, josta tulee vuodessa elektroniikkajätettä!!

Konmariin kommentoin sen verran, että japskit uskovat kaikessa asuvan jumaluus, "kami". Shintolaisuuden ja buddhalaisuuden yhdistelmäuskonto tekee sen, että konmari ei kirjana välttämättä avaudu niille, jotka eivät tiedä kys. maan kulttuurista yhtään mitään. Näin harrastajalle kirjat olivat helppolukuisia, mutta en silti "marittanut" kämppääni. ;)

Vierailija
254/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molly-farkut. Liian pehmeä kangas meni rumasti kupruille ja jopa mulle liian korkea vyötärö.

Mollyt ovat mulle täydellisesti sopivat

Vierailija
255/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urban Decayn silmämeikinpohjustaja. Ei nyt varsinaisesti huonokaan ollut, mutta toimivampiakin löytyy monta kertaa halvemmalla. En vaan tajua mikä tekee siitä mukamas niin ihmeellisen.

Itse olen tykännyt tuosta silmämeikinpohjustajasta ihan älyttömästä, mutta jos sinulla on vinkata yhtä hyviä, mutta edullisempia pohjustajia niin anna kuulua! :)

Tästä tulikin mieleeni Beauty Blender, eli se kyyneleen muotoinen meikkisieni, joka on kyllä todella hyvä tuote, mutta mielestäni  aika ylihintainen. We care iconin vastaava sieni on aivan yhtä hyvä, mutta maksaa tarjouksessa noin 3e...

ap

https://www.dermoshop.com/fi/products/3743-silmameikin-pohjustusvoide

Suosittelen! Levittyy helposti ja tasaisesti, pitää koko päivän luomivärin ja linerin paikallaan. :)

Vierailija
256/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Suomaliaiset. Kerran äänestin toiste en. Toinen toistaan hullumpia ukkoja ja akkoja joilla ei pienintäkää käsitystä asioiden hoidosta josko muustakaan.

Vierailija
257/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beauty blender, se nyt on kuitenkin vaan meikkisieni eikä mitään elämää suurempaa.

Nutella, ei ollu edes hyvää.

Nyhtis, ihan ok mutmut...

Vierailija
258/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoriskiihotin

Vierailija
259/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tangle teezer on huippu! Mulla tosi paksut pitkät hiukset ja ikinä en millään muilla harjoilla ole saanut selvitettyä mun hiuksia kuin tuolla. Mun hiukset on pesun jälkeen kuivuttuaan kunnon takkukasa ja tuolla teezerillä saan hiuksista helposti selvitetyt. Ei myöskään revi hiuksia, eikä käy kipeää harjatessa toisin kuin monilla muilla hiusharjoilla. 

Mä nostan osan hiuksista ylemmäs ja harjaan sieltä alta eka ja sitten lasken loput hiukset vapaaksi ja harjaan ne. Eikai tuota oo tarkotettukaan että sillä heti harjataan koko hiukset, etenkin jos on paksut!

Itselläni on paksut, pitkät ja kihartuvat hiukset. Muilla harjoilla ihan hirveää harjata. Kestää kauemmin ja hiukset katkeilevat. Tangledia käyttänyt jo 3v (ei lähde piikkejäkään) eikä kisko hiuksia ja hieroo mukavasti päänahkaa. Tosiaan osissa täytyy harjata jos ei muuten ylety. En aio vaihtaa harjaa ikinä ja ärsyttää jos jää kotiin (kerran hotellissa piti kammalla yrittää saada auki, ihan hirveää).

Vierailija
260/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tangle Teezer -hiusharja. Hiuksia mahdoton harjata sillä, vaikka mulla on aika ohut tukka. Päänahkaa se kyllä raapi, jos ei varonut.

No tämä. Tai siis kyllähän sillä saa hiukset kammattua, mutta ei mitään eroa normaaliin harjaan. On vaan hankalampi pitää kädessä.