Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutettu tuote, johon petyit?

Vierailija
29.03.2017 |

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Kommentit (482)

221/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korianteri, hyi helkkari! Haukkaan seuraavan kerran saippuasta, jos sellaista mieli tekee. Erehdyin jokin aika sitten ostamaan yrttimaustettuja juureskuutioita, joista tein uunijuureksia. Yli puolet jäi syömättä, kun mikään muu yrtti ei edes maistunut, vaan korianteri peitti kaikki allensa.

Olen lukenut (en kyllä nyt muista mistä) että joillakin ihmisillä on semmoinen geeni"virhe" että korianteri tosiaan maistuu saippualta suussa. Omaan suuhuni se on aika mieto ja miellyttävä maku, voimakkuudeltaan lähempänä persiljaa kuin minttua.

Vierailija
222/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tangle teezer täälläkin. Mulla on niin paksu tukka, ettei ne lyhyet piikit yltäneet edes alimpiin, lähinnä päänahkaa oleviin hiuksiin asti.

Minä olen ainakin ratkaissut tämän niin, että harjaan hiukset ylä- ja alapuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Mulla sama kokemus. Ostin kun hehkutettiin, ja tätä saa tunkea monta kerrosta, eikä siltikään kestä iholla. Ihoni ei ole erityisen rasvainen, eivätkä silmänaluseni ole tavallista tummemmat, mutta tämä tökötti vaan ei pysy. Olen kosmetologi/meikkaaja itse, eli levitystekniikassakaan ei ole ongelmaa. Uskon, että tämän tuotteen kohdalla on plasebovaikutustakin, eli ihmiset kehuu tätä, koska kaikki muutkin kehuu..Todellisuudessa tässä peitevoiteessa ei ole riittävästi peittopigmenttejä, ja koostumus on liian nestemäinen pysyäkseen paikoillaan. Kirvelee muuten silmiäkin, jos höyrystyy tai kostuu kasvoilla..

Sä oot ensimmäinen ihminen itseni lisäksi, joka sanoo jonkun poikkipuolisen sanan tuosta tuotteesta! Koko netti on täynnä pelkkää ylistystä, ja ehdinkin miettiä, eikö tuo peitevoide vain toimi yhdessä mun meikkivoiteen ja lohenvärisen "korjausvärin" kanssa. Itselläni on siis aika tummat silmänaluset. Pitkään käytin Maybelinen Fit me -peitevoidetta, mutta siinäkin vaalein sävy saisi olla vähemmän oranssi... Onko sinulla vinkata hyviä peitevoiteita? Todella vaaleaihoisena on vaikea löytää peiteainetta, joka olisi tarpeeksi nestemäistä eikä oranssia. Lorealin Lumi magique -valokynä oli todella hyvä, mutta sen valmistus lopetettiin. Tarte on myös ainakin Youtubessa hehkutettu merkki, mutta kyseinen tuote + postitus maksaa aika paljon...

ap

Mulla on käytössä Anastasia Beverly Hilssin creme contour-paletti, siitä se keskimmäinen sävypaletti, eli medium. Sinulle, jos olet vaalea, suosittelen sitä ykkössävyistä. Sitä saa Kicksistä, hintaa on reilu 70 euroa, mutta itsellä se on ollut nyt kaksi vuotta käytössä, eli riittoisaa on, eikä härskiinny kun otat spaattelilla sitä väriä, etkä suoraan sienellä jonka viet kasvoille.

Toinen käytössä oleva on Clarsinsin Instant concealer nestemäinen peitevoide tuubissa. Sitä tarvitsee tosi vähän annostella ja peittää hyvin.Sen hinta on noin 32e.

Oman kokemukseni mukaan huonoja peitevoiteita ovat juurikin tämä Urban Decayn sekä Nyxin. Jälkimmäinen oli ihan vitsi, haihtuu kasvoilta päivän mittaan. Anastasialla saat muuten vedenkestävän meikin aikaiseksi, se ei valu vaikka mikä tulisi.

Muutenkin suosittelisin, että ihmiset satsaisivat niihin meikkeihin jotka ovat suorassa kosketuksessa ihoon, eli meikkivoiteisiin ja puutereihin, peitevoiteisiin jne. Eron huomaa ainakin meikin kestossa heti.Ripsarin saa marketista ihan hyvän (itsellä Loreal false lash) ja samoin huulipunat ja huulikiillot.

Hyvä silmämeikinpohjustusaine on Artdecolla, maksaa reilun kympin vaan. Urban Decayn silmämeikinpohjustusaine oli joskus hyvä, mutta ovat muuttaneet koostumusta varmaan, kun ei tahdo enää pysyä silmämeikki. Kyseisen merkin laatu muutenkin on mainettaan huonompi.

Vierailija
224/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H20-mop.

Lattianpesuliina meni mustaksi ekasta pesusta ja sitä ei saanut enää puhtaaksi. Höyry ok toimi jotenkuten, mutta tuntui että sillä vain levitti paskaa ympäriinsä.

Vaatteidensilityssuulake oli vitsi. Sama kuin olisin pitänyt vedenkeitintä vaatteiden edessä.

Muita härpäkkeitä en edes kokeillut, koska tärkeimmät eivät toimineet.

.. Ja ostin muuten Anttilasta.

Vierailija
225/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusöljyt, oon yrittänyt monella eri merkillä saada omista hiuksista paremmat, mutta ei. Aina jää ällöttävä lopputulos, vaikka miten vähän oon yrittäny laittaa ja netistä katsonut ohjeita. Ehkä ne ei sovi mun hiustyypille?

Ei ne varmastikaan kaikille sovi. Mulle ei esim. sovi kookosöljy, mutta jojobaa käytän niin että sekoitan hoitoaineeseen ja levitän koko päähän kuiviin hiuksiin, annan olla puolisen tuntia ja pesen shampoolla. Pesun jälkeen en enää käytä hoitoainetta. Jojobaa laitan välillä myös ihan hiusten latvoihin kun tuppaavat kuivumana, mutta määrä on tosi pieni, tyyliin puoli teelusikallista.

Vierailija
226/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tällaisiin keskusteluihin aina listataan tuotteita mitä tyypit ei selvästi edes osaa käyttää tai tiedä miten ne toimii ja sitten ne heti tuomitaan täysiksi flopeiksi :D Suolasaippuat, shampoopalat, konjac-sienet.. jne.

Vierailija
227/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans koira rakastaa Tangle teaseria :D piti ostaa sille oma, kun se nautti aina niin paljon sillä harjauksesta :D Itsellä se ei tosiaan oo toiminut niin hyvin.

Vierailija
228/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus. Ostin kun hehkutettiin, ja tätä saa tunkea monta kerrosta, eikä siltikään kestä iholla. Ihoni ei ole erityisen rasvainen, eivätkä silmänaluseni ole tavallista tummemmat, mutta tämä tökötti vaan ei pysy. Olen kosmetologi/meikkaaja itse, eli levitystekniikassakaan ei ole ongelmaa. Uskon, että tämän tuotteen kohdalla on plasebovaikutustakin, eli ihmiset kehuu tätä, koska kaikki muutkin kehuu..Todellisuudessa tässä peitevoiteessa ei ole riittävästi peittopigmenttejä, ja koostumus on liian nestemäinen pysyäkseen paikoillaan. Kirvelee muuten silmiäkin, jos höyrystyy tai kostuu kasvoilla..

Sä oot ensimmäinen ihminen itseni lisäksi, joka sanoo jonkun poikkipuolisen sanan tuosta tuotteesta! Koko netti on täynnä pelkkää ylistystä, ja ehdinkin miettiä, eikö tuo peitevoide vain toimi yhdessä mun meikkivoiteen ja lohenvärisen "korjausvärin" kanssa. Itselläni on siis aika tummat silmänaluset. Pitkään käytin Maybelinen Fit me -peitevoidetta, mutta siinäkin vaalein sävy saisi olla vähemmän oranssi... Onko sinulla vinkata hyviä peitevoiteita? Todella vaaleaihoisena on vaikea löytää peiteainetta, joka olisi tarpeeksi nestemäistä eikä oranssia. Lorealin Lumi magique -valokynä oli todella hyvä, mutta sen valmistus lopetettiin. Tarte on myös ainakin Youtubessa hehkutettu merkki, mutta kyseinen tuote + postitus maksaa aika paljon...

ap

Mulla on käytössä Anastasia Beverly Hilssin creme contour-paletti, siitä se keskimmäinen sävypaletti, eli medium. Sinulle, jos olet vaalea, suosittelen sitä ykkössävyistä. Sitä saa Kicksistä, hintaa on reilu 70 euroa, mutta itsellä se on ollut nyt kaksi vuotta käytössä, eli riittoisaa on, eikä härskiinny kun otat spaattelilla sitä väriä, etkä suoraan sienellä jonka viet kasvoille.

Toinen käytössä oleva on Clarsinsin Instant concealer nestemäinen peitevoide tuubissa. Sitä tarvitsee tosi vähän annostella ja peittää hyvin.Sen hinta on noin 32e.

Oman kokemukseni mukaan huonoja peitevoiteita ovat juurikin tämä Urban Decayn sekä Nyxin. Jälkimmäinen oli ihan vitsi, haihtuu kasvoilta päivän mittaan. Anastasialla saat muuten vedenkestävän meikin aikaiseksi, se ei valu vaikka mikä tulisi.

Muutenkin suosittelisin, että ihmiset satsaisivat niihin meikkeihin jotka ovat suorassa kosketuksessa ihoon, eli meikkivoiteisiin ja puutereihin, peitevoiteisiin jne. Eron huomaa ainakin meikin kestossa heti.Ripsarin saa marketista ihan hyvän (itsellä Loreal false lash) ja samoin huulipunat ja huulikiillot.

Hyvä silmämeikinpohjustusaine on Artdecolla, maksaa reilun kympin vaan. Urban Decayn silmämeikinpohjustusaine oli joskus hyvä, mutta ovat muuttaneet koostumusta varmaan, kun ei tahdo enää pysyä silmämeikki. Kyseisen merkin laatu muutenkin on mainettaan huonompi.

Kiitos vinkeistä! Harmi, että hyvä tuote kuuluu tuohon isompaan palettiin, kun contour-sävyille tulee itselläni niin vähän käyttöä... Voisin kuitenkin käydä jossain katsomassa ja kokeilemassa tuota Clarsinsin tuotetta! :)

Vierailija
229/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson imuri. Hyi hitto mikä liankerääjä. Sitä töhkää jää imuriin kun tyhjentää säiliön. Säiliön voi pestä, mutta onpas työlästä. Lisäksi se kerää karvaa ja pölyä staattisesti imurin päällekin. On niin korkea että kaatuilee nurin kun sitä huolimattomasti vetää eteenpäin. Rakosuutin oli toiseen suuntaan vino, tyhmää. Oon tykännyt imuroida sohvatyynyjen välit yms. pelkällä putkella, mutta Dysonissa siinä on paksu muovinen kaulus, jolloin ei voi. Johtokin on lyhyt. Onneksi oli niin huono, että meni myös rikki alle 10 v käytön jälkeen niin pääsin eroon. Ei enää ikinä Dysonia.

Vierailija
230/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostamani silmänympärysvoiteet ovat olleet yhtä tyhjän kanssa. Paras ehkä apteekista ostettu Louis Vidmerin voide, joka maksoi vajaat 30 euroa. Käytin sitä myös kasvonaamiona.

Vierailija
231/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ultraääni-ihonpuhdistus. Ei puhdistanut mitään, kaikki epäpuhtaudet jäivät kasvoihin. Käytännössä ihan uskomushoitoa.

Minulla on pintakuiva iho joka pukka säännöllisesti miliumeja. Näihin ultraääni-ihonpuhdistus auttaa tosi hyvin. Käyn pari kertaa vuodessa ja kosmetologi ottaa muutaman ison miliumin käsin, mutta kyllä iho on sileä ja puhdas hoidon jälkeen. Ultraääni-ihonpuhdistus ei olekaan suora apu rasvaiselle finni-iholla, sillä finnihän ei katoa tuosta vaan sillä se kehittyy monessa vaiheessa.

Vierailija
232/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän vähän pettymystuotteita. Johtuu siitä, että netistä voi katsoa melkein minkä tahansa käyttäjäkokemuksia.

Vierailija
233/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spelttijauhot. Missään ei lukenut että ne ei sido nestettä, siinäpä sitten syntyykin dieettiruokaa kun joutuu lisäämään puoli kiloa tavallisia vehnäjauhoja että saa taikinan irti sormista ja kulhosta.

Vierailija
234/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kulli

Vierailija
235/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revitalash-ripsiseerumi. Ryöstöhintainen tuote, jonka luvattiin kasvattavan ripsistä tuuheat ja pitkät räpsyttimet. Ei sopinut mulle, olen ilmeisesti herkkä jollekin tuotteen ainesosalle, sillä silmieni ympärille kehittyi kamala ihottuma kyseisestä tuotteesta.

Jos olet herkkä jollekin ainesosalle niin ei se poissulje sitä etteikö kyseinen tuote olisi silti hyvä ja toimiva omassa käyttötarkoituksessaan.

Usein näkee esim. netissä asiakaspalautteissa, että annetaan huonoja pisteitä siitä, että tuotteen väri ei miellytä, vaikka kyseessä olisi Fiskarssin sakset joiden ensisijainen tarkoitus on leikata.

Ei mulla muuta.

Vierailija
236/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut kritisoi BB- ja CC-voiteita siitä että eivät ole peittäviä. Näin ohiksena vaan, mutta Aasiassa, ja aivan erityisesti Koreassa mistä nämä on lähteneet leviämään, ihonhoito on ihan eri tasolla kuin meillä lännessä (vaikka kiinni yritetään selvästi jo kuroa, mikä on hienoa). Siellä päin uskotaan että tärkeintä on pohjan, eli kasvojen ihon, pitäminen parhaassa mahdollisessa kunnossa, jotta itse meikkejä ei tarvitse peittämään ihon virheitä (ja yleensä lisäämään ihon huonoa kuntoa...). Heillä ruokavaliolla, nukkumisella, veden juomisella, ja sen miljoonalla eri ihonhoitotuotteella mahdollistetaan tervein ja hehkuvin mahdollinen iho.

Anteeksi nyt vaan, mutta meillä Suomessa homma menee vähän niin, että ryypätään yömyöhään, syödään kaikkea p*skaa jne ja laiminlyödään ihonhoito, ja sitten ihmetellään kun mikään meikkivoide ei peitä kunnolla...

Unohdit mainita, että E-Korea on myös kauneusleikkausten luvattu maa.

Vierailija
237/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadopasta! Ei minkään makuista, ihmetyttää hypetys.

Vierailija
238/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mifu. Tuntuu suussa kulmilta. Ei maistu miltään.

Vierailija
239/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis että Mifu tuntuu suussa KUMILTA, eikä maistu miltään.

Vierailija
240/482 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mifu. Oli vielä sellanen maustettu, muttei maistunut miltään ja suussa tuntui kuin olis kuminpurua syönyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi