Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Omar-munkki. Sisällä vetistä mössöä.
Vähän kun spermaa söisi :( Päältä hyvä mutta se ällötysmömmö sisällä.. :(
Vierailija kirjoitti:
Dr. Denim -farkut. Niin ohut kangas että löystyvät hetkessä ja ratkeavatkin helposti.
Oho! Mulla on nyt kuudetta vuotta käytössä samat dr denimit eivätkä ole löystyneet tai ratkenneet. Musta väri on haalistunut mutta olenkin värjännyt ne kertaalleen. Lisäksi mulla on kolmet muutkin dr denimit vähemmällä käytöllä ja edelleenkin todella hyvät.
viv010 kirjoitti:
Pienempänä varsinkin aiheutti sietämättömiä pettymyksiä tuutit, joiden kääreessä luki "suklaatuutti".
Ja oikeasti se olikin tylsistä tylsintä vaniljaa, jonka päällä oli vain ohut suklaakuorrute.
Se pingviinin moinen oli ihan älyhyvää, mutta sitä kuorrutetta olisi saanut olla triplasti enemmän. Ah
viv010 kirjoitti:
Pienempänä varsinkin aiheutti sietämättömiä pettymyksiä tuutit, joiden kääreessä luki "suklaatuutti".
Ja oikeasti se olikin tylsistä tylsintä vaniljaa, jonka päällä oli vain ohut suklaakuorrute.
Tää on kyllä ihan käsittämätöntä, miksi noita suklaalla kuorrutettuja vaniljatuutteja saa myydä suklaatuutteina. Siis kun, eihän joku vanilja-eskimokaan ole suklaa-eskimo, vaikka siinäkin on suklaakuorrute vaniljajäätelön päällä.
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/pingviini-suklaa-tuutissa-…
Tuossa ontuva selitys asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr. Denim -farkut. Niin ohut kangas että löystyvät hetkessä ja ratkeavatkin helposti.
Oho! Mulla on nyt kuudetta vuotta käytössä samat dr denimit eivätkä ole löystyneet tai ratkenneet. Musta väri on haalistunut mutta olenkin värjännyt ne kertaalleen. Lisäksi mulla on kolmet muutkin dr denimit vähemmällä käytöllä ja edelleenkin todella hyvät.
Minusta nuo ovat tosi hyvät päällä, enkä ole huomannut löystymistä tai haalistumista. Minulla kyllä hankaavat reidet vähän yhteen ja tietty tuo kangas kuluu nopeammin puhki kuin tavallisten farkkujen, mutta se nyt on ihan omaa syytä.
Käyttäjä3895 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korianteri, hyi helkkari! Haukkaan seuraavan kerran saippuasta, jos sellaista mieli tekee. Erehdyin jokin aika sitten ostamaan yrttimaustettuja juureskuutioita, joista tein uunijuureksia. Yli puolet jäi syömättä, kun mikään muu yrtti ei edes maistunut, vaan korianteri peitti kaikki allensa.
Olen lukenut (en kyllä nyt muista mistä) että joillakin ihmisillä on semmoinen geeni"virhe" että korianteri tosiaan maistuu saippualta suussa. Omaan suuhuni se on aika mieto ja miellyttävä maku, voimakkuudeltaan lähempänä persiljaa kuin minttua.
Kyllä se geenivirhe on niillä, jotka eivät maista saippuaa korianterista. Tai no, en nyt tiedä onko sitä geenivirhettä kenelläkään. Luin tutkimuksen, jonka mukaan toiset maistavat korianterin tarkemmin kuin toiset ja aistivat siinä tietyt aineet paremmin. Eli kyllä se "saippuanmakuaine" (mikä lie hieno nimi sillä oli...) korianterissa ihan tutkitusti on, mutta vain osa aistii sen.
En jaksa lukea, onko jo mainittu, mutta muutama vuosi sitten hehkutettu Norwegianin käsivoide oli hirveintä ikinä! Jätti ihan tahmeiksi kädet, ei imeytynyt ollenkaan eikä siten todellakaan kosteuttanut. Paras on sellainen yliopiston apteekin omavalmistama, mutta senkin koostumusta on nyt menty varmana muutamaan, vaikka uudessa pakkauksessa lukee että muka vain ulkonäkö on muuttunut... :(
Kärcher höyrypesuri. Painava, jäykkä ja vesisäiliötä saa täyttää koko ajan. Kallis, pesutulos huonompi kuin moppaamalla.
Kärcher ikkunapesin. Lataus loppuu nopeasti ja jää jäljet ikkunaan.
Peugeot 3008. Surkein auto ikinä. Korjaamojen onni, ei taida autossa sellaista vikaa olla, mitä tästä ei löytynyt.
Moulinex fresh express vihannes yms raastin. Valmisteluineen ja pesuineen aikaa menee enemmän kuin käsin raastaessa. Lisäksi koko ajan tukossa...
Kyllähän näitä löytyy!
Kuparikierukka. Useimpien mielestä niin hyvä kun on hormoniton. Puolen vuoden jälkeen sain kohdunulkoisen raskauden ja meinasin heittää veivini siitä hyvästä.
Nioxin hius- ja hiuspohjan hoitopaketti.
Voimakas mentolin haju ja pään kihelmöinti tulee siitä mentolin viilentävästä vaikutuksesta, ei mistään hoitavasta vaikutuksesta. Ärsyttää tuollaiset vippaskonstit illuusion luomiseksi. No, tästä huolimatta käytin ohjeiden mukaan noin puoli vuotta: ei mitään tuuhentavaa tai muutakaan vaikutusta mitä muissakaan tuotteissa ei olisi.
Mä jo ihmettelin miksi korianteri maistuu ihan saippualla mun mielestä mutta kukaan muu ei tunnu sitä käsittävän :DD kiitos!!
pi4 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tangle Teezer -hiusharja. Hiuksia mahdoton harjata sillä, vaikka mulla on aika ohut tukka. Päänahkaa se kyllä raapi, jos ei varonut.
No tämä. Tai siis kyllähän sillä saa hiukset kammattua, mutta ei mitään eroa normaaliin harjaan. On vaan hankalampi pitää kädessä.
Tangle teezerista on olemassa kahvallinen, normaalin hiusharjan näköinen versio! Minäkin kirosin sitä miten lentää aina kädestä, mutta tämä löytö on mahtava.
Valitettavasti en muista mistä ostin, koska lennän viikoittain ja ostan kosmetiikkaa eri paikoista. Mutta muistaakseni joltain "tokmannilta", olkoon maa mikä hyvänsä....
Kaikki te höyryPESURIA haukkuneet, olisitte vain kerrankin panostaneet kodinhoitoon muutaman satasen enemmän ja hankkineet höyryIMURIN. Lapsi-ja eläinperheessä Kärscherin höyryIMURI on ollut yksi parhaista elämänlaatuun satsatuista roposista <3 Hinta ~800€ mutta silmää räpäyttämättä ostaisin uudelleen jos nyt saisi valita
Vierailija kirjoitti:
Nioxin hius- ja hiuspohjan hoitopaketti.
Voimakas mentolin haju ja pään kihelmöinti tulee siitä mentolin viilentävästä vaikutuksesta, ei mistään hoitavasta vaikutuksesta. Ärsyttää tuollaiset vippaskonstit illuusion luomiseksi. No, tästä huolimatta käytin ohjeiden mukaan noin puoli vuotta: ei mitään tuuhentavaa tai muutakaan vaikutusta mitä muissakaan tuotteissa ei olisi.
Mutta eikö kampaaja kuitenkin reippaasti myynyt paketin? ;)) Reilu 60€ meni, kun tyttö niin tärkeänä analysoi ohuen hiuslaatuni ja siihen sopivan paketin. Ei siitä tosiaankaan mitään hyötyä ole ollut, mutta olen käytelly putelit pois... ;D
Trikoinen kantoliina. Ihan saakelin vaikea sitoa nopeasti kun vauva itkee.
Ripsienpidennykset. Kun katsoin peiliin laiton jälkeen ja näin ne tuuheat karvamadot, tai toisin kuvailtuna todella epäluonnolliset barbieripset, niin meinasi itku päästä. Siitäkö maksoin lähemmäs satasen, että nämä liian tuuheat ja tummat pidennykset vain pienensivät silmiäni vaikka olin tietysti toivonut aivan päinvastaista efektiä. Olisi niitä toki varmasti luonnollisempiakin ripsienpidennystyylejä ja parempia laittajia olemassa, mutta ei enää kiitos
Itseasiassa sama tuote täällä, mut olin vaan eri syistä pettynyt! Vaikka onkin nestemäistä, niin silti jotenkin kuivaa, tai sitten se on vaan mun kuiva ihoni, vaikka sitä asianmukaisesti rasvaan ja pohjustankin.. :D Tähän vielä päälle se, et kysyin ihan Sokoksella asiantuntijalta sopivaa peitevoidetta ja kerroin mun kuivasta ihosta ja silti sanoi sen olevan mulle se täydellinen. :D
En ymmärrä miten mahdollista, mut olin kans vähän pettynyt peittävyyteen. :( Mulla on hiukan aknea, ei mitään tosi pahaa eikä näppylät ole edes koholla, mut silti tuntuu ettei tää meinaa peittää kunnolla!