On varmaan hauskaa olla nainen, kun saa koska tahansa treffiseuraa ja positiivista huomiota miehiltä
Kyllähän pieni osa miehistäkin tuohon osaan pystyy samaistumaan, mutta valtaosa miehistä voi vain haaveilla tuosta.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä me rumat naiset kyllä huomiota tai treffiseuraa saada. Älä jaksa yleistää. Tää ulina on niin väsynyttä.
Yleistäminen on ihan ok, kun se tehdään enemmistöstä. Tässä tapauksessa tarkoitetaan naisten selvää enemmistöä, ei sitä ruminta 10-20 % osuutta.
Puhut silti paskaa. Olen hoikka ja tavallisen näköinen, enkä todellakaan saa treffiseuraa. Huomiota saan.
Mitä sulle vastataan, kun ehdotat treffejä jonkin treffisivuston tai vaikka Tinderin kautta tapaamallesi miehelle?
Eikös väite ollut, että sitä seuraa ja huomiota saa pyytämättä? Sen kun odottaa vaan.
Palstamiesten tarinat elää koko ajan. Seuraavaksi käy ilmi, että naisia ovat vain 17-25 vuotiaat instamirrit.
Sinkkumiehiä on kaksi kertaa enemmän kuin sinkkunaisia ikäluokassa 18-35 vuotta. Paitsi Helsingissä ja Turussa. Asuminen em. kaupungeissa on sen verran kallista lääkärinäkin, ettei paljoa sinne huvita muuttaa.
Joo. Viimeks tänään joku creepy ukko seuras mua töistä kauppaan ja kaupasta melkein kotiovelle asti ja yritti painostaa antamaan puhelinnumeron. Hauskaa oli, olin imarreltu ja kiitollinen huomiosta.
Olen hoikka ja mielestäni ihan perus kivan näköinen ja elämäni aikana (27v) tasan kaksi _normaalia_ ihmistä on pyytänyt mua treffeille, toisen kanssa seurustelen parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehiä on kaksi kertaa enemmän kuin sinkkunaisia ikäluokassa 18-35 vuotta. Paitsi Helsingissä ja Turussa. Asuminen em. kaupungeissa on sen verran kallista lääkärinäkin, ettei paljoa sinne huvita muuttaa.
Missä päin Suomea asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on sellaisia että niiltä sitä huomiota ei kuitenkaan halua.
Tämäkin vielä. Naisena sitä olisi automaattisesti automaattisesti parempi ihminen kuin suurin osa miehistä. Ap
Et sinäkään halua huomiota keltä tahansa naiselta, älä edes väitä. Vai sulle ihan oikeasti sopii sun mielestä epäviehättävät, sun mielestä liian pyöreät, sun mielestä liian vanhat antamaan huomiota? Ja jatkamaan huomion antoa, vaikka nätisti sanot ettei kiinnosta? Anything goes?
Miksi "suurin osa miehistä on kakkapaskoja" kääntyi muotoon "jokaisen naisen on kelvattava"? Suurin osa naisista on sellaisia, että haluaisin saada heiltä huomiota. Ja tuo naisten nätisti sanominenkin on monesti "Painu vittuun siitä!"
Eli sulle olisi ihan miellyttävää se itseäsi 10-15v vanhemman tukevan naisen huomio? Koska keskimääräinen, eli ns tavallisin nainen, on se noin 45v hieman ylipainoinen lyhythiuksinen täti. Ei 20v hoikka naapurintyttö.
Kyllä. Ja myös ikäisteni, ihan tavallisten naisten huomio. Ihan tavalliset, samanikäiset miehetkin kyllä huomioivat naiset. Eivät he vasta 15 vuotta vanhempina ala lähestymään.
Miksi se tavallinen mies sitten on kauhuissaan kuin peura ajovaloissa, kun tällainen tavallinen nainen yrittää virittää keskustelua? 99% miehet EI tykkää jos nainen heille juttelee - siis tavallinen, samanikäinen nainen, ei mikään kaunotar. Ei ne saa sanaa suustaan etsiessään pakoreittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä me rumat naiset kyllä huomiota tai treffiseuraa saada. Älä jaksa yleistää. Tää ulina on niin väsynyttä.
Yleistäminen on ihan ok, kun se tehdään enemmistöstä. Tässä tapauksessa tarkoitetaan naisten selvää enemmistöä, ei sitä ruminta 10-20 % osuutta.
Puhut silti paskaa. Olen hoikka ja tavallisen näköinen, enkä todellakaan saa treffiseuraa. Huomiota saan.
Mitä sulle vastataan, kun ehdotat treffejä jonkin treffisivuston tai vaikka Tinderin kautta tapaamallesi miehelle?
En käytä treffisivustoja enkä Tinderiä. Ei ennenkään pariutumiseen tarvittu nettiä.
Miksi sitten sanot, että et muka saa treffiseuraa, jos et toimi niin, että joku sinua voisi treffeille pyytää? Olet perunakellarissa piilossa ja uliset, että et saa treffiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin vielä. Naisena sitä olisi automaattisesti automaattisesti parempi ihminen kuin suurin osa miehistä. Ap
Et sinäkään halua huomiota keltä tahansa naiselta, älä edes väitä. Vai sulle ihan oikeasti sopii sun mielestä epäviehättävät, sun mielestä liian pyöreät, sun mielestä liian vanhat antamaan huomiota? Ja jatkamaan huomion antoa, vaikka nätisti sanot ettei kiinnosta? Anything goes?
Miksi "suurin osa miehistä on kakkapaskoja" kääntyi muotoon "jokaisen naisen on kelvattava"? Suurin osa naisista on sellaisia, että haluaisin saada heiltä huomiota. Ja tuo naisten nätisti sanominenkin on monesti "Painu vittuun siitä!"
Eli sulle olisi ihan miellyttävää se itseäsi 10-15v vanhemman tukevan naisen huomio? Koska keskimääräinen, eli ns tavallisin nainen, on se noin 45v hieman ylipainoinen lyhythiuksinen täti. Ei 20v hoikka naapurintyttö.
Kyllä. Ja myös ikäisteni, ihan tavallisten naisten huomio. Ihan tavalliset, samanikäiset miehetkin kyllä huomioivat naiset. Eivät he vasta 15 vuotta vanhempina ala lähestymään.
Miksi se tavallinen mies sitten on kauhuissaan kuin peura ajovaloissa, kun tällainen tavallinen nainen yrittää virittää keskustelua? 99% miehet EI tykkää jos nainen heille juttelee - siis tavallinen, samanikäinen nainen, ei mikään kaunotar. Ei ne saa sanaa suustaan etsiessään pakoreittiä.
Ei tuohon voi vastata mitään, koska tiedät itsekin, että tuo on aivan älytön väite. "99% miehet EI tykkää jos nainen heille juttelee" - VMP. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä treffisivustoja enkä Tinderiä. Ei ennenkään pariutumiseen tarvittu nettiä.
Miksi sitten sanot, että et muka saa treffiseuraa, jos et toimi niin, että joku sinua voisi treffeille pyytää? Olet perunakellarissa piilossa ja uliset, että et saa treffiseuraa.
Vaihtoehdot ovat perunakellari ja Tinder? Ei mitään siitä välistä? Huolestuttavaa tämä nykymeno kun ihmiset eivät enää osaa tavata ilman tindereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla nuori ja kaunis nainen, noin tarkennuksena.
Niin, koska kolmekymppinen, perusnätti nainenhan ei koskaan pääse treffeille. Hän on miehille pelkkää ilmaa.
Tuskin on kolmekymppisillä, peruskomeillakaan miehillä mahdottomasti ongelmia päästä treffeille?
Paljon vaikeampaa kuin vastaavilla naisilla. Kuinka suuri osuus 30v miehistä on sinun näkemyksesi mukaan vähintään peruskomeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. On mukava epäinhimillistää miehiä jos ei ole tyytyväinen saamaansa imarteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat perunakellari ja Tinder? Ei mitään siitä välistä? Huolestuttavaa tämä nykymeno kun ihmiset eivät enää osaa tavata ilman tindereitä.
Kerroit jo saavasi huomiota, joten ymmärrät varmaan itsekin, että kiinnostusta sinuun on. Mutta sinun täytyy vain jotenkin kyetä osoittamaan, että sinäkin olisit kiinnostunut niistä treffeistä. Kaikki on täysin omissa käsissäsi, sen kuin avaat suusi tai vaikka jonkin deittisovelluksen. Miten edes kehtaat verrata omaa tilannettasi mieheen, joka ei saa seuraa vaikka kuinka yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sulle on tullut käsitys, että toisten antama huomio olisi jotenkin positiivista? Turhaan jaat sitä huomiotasi kaikille. Senkin vaistoaa ja kukapa nainen kiinnostuisi miehestä joka flirttaa kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Viimeks tänään joku creepy ukko seuras mua töistä kauppaan ja kaupasta melkein kotiovelle asti ja yritti painostaa antamaan puhelinnumeron. Hauskaa oli, olin imarreltu ja kiitollinen huomiosta.
Olen hoikka ja mielestäni ihan perus kivan näköinen ja elämäni aikana (27v) tasan kaksi _normaalia_ ihmistä on pyytänyt mua treffeille, toisen kanssa seurustelen parhaillaan.
Miten määrittelet normaalin? Toivottavasti et määrittele miehiä oudoiksi elleivät he tee jotain todella outoa. Osa naisista pitää miehiä epänormaaleina ja pelottavina ihan vain siksi, etteivät tunne mitään seksuaalista kipinää.
Muuten se, että vain kaksi on pyytänyt treffeille, ei tarkoita etteikö kiinnostuneita olisi enempää. Miehet ovat todennäköisesti tulkinneet muun keskustelun ja elekielen kautta, että et ole kiinnostunut ja sinua ei siis kannata pyytää treffeille. Toki on myös niitä miehiä, jotka siitä huolimatta pyytämättä ja ne voivat olla juuri nuo kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kuule että kuuluu siihen rumimpaan 70 %:n.
Kunpa voisit olla päivän tavisnainen, niin uskoisit. Hengaile vaikka jonkun äitisi kanssa ja katso että tuleeko jatkuvasti treffipyyntöjä :D
Yleistät nyt n. 30 % naisista, mikä on tietysti typerää.
Joskus mietin olenkohan naisena jotenkin epäonnistunut, koska en ole koskaan saanut mitenkään erityisen paljon huomiota miehiltä... en edes nuorena, vaikka olin ihan perussöpö ja normaalin painoinen. Joskus ohimennen jotkut isäni/isoisäni ikäiset miehet heittivät jotain flirttiä (ei tuntunut mitenkään imartelevalta), mutta ei koskaan ikäiseni söpöt miehet. Se harmitti minua. Nyt edelleen mennään sinkkuna/kokemattomana 34-vuoden iässä. Että se siitä, että kaikilla naisilla olisi muka valtavasti valinnanvaraa miestarjonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon voi vastata mitään, koska tiedät itsekin, että tuo on aivan älytön väite. "99% miehet EI tykkää jos nainen heille juttelee" - VMP. :'D
Ehkä tuossa tarkoitetaan tavallisella naisella ylipainoista naista? Itse ainakin hätkähdän jo siitä kun sellainen edes hymyilee minun suuntaan.
Ai saa vai? Olen saanut vaan negatiivista huomiota mutta toisaalta olen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroit jo saavasi huomiota, joten ymmärrät varmaan itsekin, että kiinnostusta sinuun on. Mutta sinun täytyy vain jotenkin kyetä osoittamaan, että sinäkin olisit kiinnostunut niistä treffeistä. Kaikki on täysin omissa käsissäsi, sen kuin avaat suusi tai vaikka jonkin deittisovelluksen. Miten edes kehtaat verrata omaa tilannettasi mieheen, joka ei saa seuraa vaikka kuinka yrittää.
Saan huomiota lähinnä varatuilta ja ulkomaalaisilta. En ole kiinnostunut kummastakaan ryhmästä. Olen ollut sinkku viimeiset kymmen vuotta enkä ole treffeilläkään käynyt, joten mielestäni voin verrata. Anteeksi jos se loukkaa.
Tässä nyt täytyy tietää, että puhumme Suomen olosuhteista. Siis siitä maasta jossa sinkut pääsääntöisesti nykyään tapaavat a) yökerhoissa ja b) nettipalstoilla/tindereissä.
Jos et näissä kummassakaan liiku, niin tottakai perusnätti nainenkin saa lähes yhtä vähän aloitteita kuin vastaava mies.
Koska joillekin miehille on selvästi vaikea sisäistää se, että epätoivottu huomio EI ole imartelevaa, niin kuvitelkaa itse tilanne, jossa enimmäkseen vanhat, lihavat, rumat ja irstaat naiset ehdottelisvat teille seksiä ja treffejä, eivätkä uskoisi edes kilttiä "ei" tä.