Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On varmaan hauskaa olla nainen, kun saa koska tahansa treffiseuraa ja positiivista huomiota miehiltä

Vierailija
29.03.2017 |

Kyllähän pieni osa miehistäkin tuohon osaan pystyy samaistumaan, mutta valtaosa miehistä voi vain haaveilla tuosta.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla nuori ja kaunis nainen, noin tarkennuksena.

Niin, koska kolmekymppinen, perusnätti nainenhan ei koskaan pääse treffeille. Hän on miehille pelkkää ilmaa.

Lue se otsikko uudestaan: koska tahansa. Se on eri asia kuin ei koskaan. Hölmö.

Vierailija
22/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska kolmekymppinen, perusnätti nainenhan ei koskaan pääse treffeille. Hän on miehille pelkkää ilmaa.

höpsis... olen melkein 50, ylipainoinen ja naamaltani tavallinen. Treffipyyntöjä tulee silti.  Luulen että se johtuu minun omasta asenteestani. Ei miehet tykkää naisista jotka kulkee naama norsunpimpillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on sellaisia että niiltä sitä huomiota ei kuitenkaan halua.

Tämäkin vielä. Naisena sitä olisi automaattisesti automaattisesti parempi ihminen kuin suurin osa miehistä. Ap

Et sinäkään halua huomiota keltä tahansa naiselta, älä edes väitä. Vai sulle ihan oikeasti sopii sun mielestä epäviehättävät, sun mielestä liian pyöreät, sun mielestä liian vanhat antamaan huomiota? Ja jatkamaan huomion antoa, vaikka nätisti sanot ettei kiinnosta? Anything goes?

Vierailija
24/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat kyllä huomiota, tavallisennäköiset tai rumat ei. Nyt kun itse olen nettideittaillut ja ollut netissä kuvilla, josta näkyy hyvä vartaloni, niin jälleen joo, seksikäs nainen saa huomiota, mutta vain koska kaikki huomionantajat haluaa pöksyihin. Se ei imartele minua. Tai en tiedä, imartelisiko sinua sellainen huomio, jota saat vain siksi, että joku haluaa sinusta jotain, eikä halua seuraasi siitä syystä, mitä itse koet olevasi.

Vierailija
25/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä me rumat naiset kyllä huomiota tai treffiseuraa saada. Älä jaksa yleistää. Tää ulina on niin väsynyttä.

Yleistäminen on ihan ok, kun se tehdään enemmistöstä. Tässä tapauksessa tarkoitetaan naisten selvää enemmistöä, ei sitä ruminta 10-20 % osuutta. 

Puhut silti paskaa. Olen hoikka ja tavallisen näköinen, enkä todellakaan saa treffiseuraa. Huomiota saan.

Mitä sulle vastataan, kun ehdotat treffejä jonkin treffisivuston tai vaikka Tinderin kautta tapaamallesi miehelle?

Vierailija
26/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis KAUNIS/perusnätti nainen.

Ei meillä rumilla ole tuollaista :D

Minulla on ainakin, mutta käynkin salilla ja olen aina iloinen. :) Olen suorastaan miehen näköinen kasvoiltani.

Vierailija
27/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kolmekymppisillä, peruskomeillakaan miehillä mahdottomasti ongelmia päästä treffeille?

Vierailija
28/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on ruma nainen, kuten minä. Huomiota ei saa kuin känniläisiltä, jotka viinan estoja poistoja vaikutuksen seurauksena nälvivät ulkonäköäni avoimesti päin naamaa. Selvät ihmiset sentään osaavat pitää ajatuksensa ulkonäöstäni omana tietonaan. 

ja se seuran saanti... Minä pääsin neitsyydestäni vasta kolmekymppisenä ja sittenkin vain niin, että kelpaisi erittäin humalainen tuntematon mies baarista. Vakiparisuhdetta en ole koskaan saanut.

Vierailija
29/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin vielä. Naisena sitä olisi automaattisesti automaattisesti parempi ihminen kuin suurin osa miehistä. Ap

Et sinäkään halua huomiota keltä tahansa naiselta, älä edes väitä. Vai sulle ihan oikeasti sopii sun mielestä epäviehättävät, sun mielestä liian pyöreät, sun mielestä liian vanhat antamaan huomiota? Ja jatkamaan huomion antoa, vaikka nätisti sanot ettei kiinnosta? Anything goes?

Miksi "suurin osa miehistä on kakkapaskoja" kääntyi muotoon "jokaisen naisen on kelvattava"? Suurin osa naisista on sellaisia, että haluaisin saada heiltä huomiota. Ja tuo naisten nätisti sanominenkin on monesti "Painu vittuun siitä!"

Vierailija
30/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä me rumat naiset kyllä huomiota tai treffiseuraa saada. Älä jaksa yleistää. Tää ulina on niin väsynyttä.

Yleistäminen on ihan ok, kun se tehdään enemmistöstä. Tässä tapauksessa tarkoitetaan naisten selvää enemmistöä, ei sitä ruminta 10-20 % osuutta. 

Puhut silti paskaa. Olen hoikka ja tavallisen näköinen, enkä todellakaan saa treffiseuraa. Huomiota saan.

Mitä sulle vastataan, kun ehdotat treffejä jonkin treffisivuston tai vaikka Tinderin kautta tapaamallesi miehelle?

Eikös väite ollut, että sitä seuraa ja huomiota saa pyytämättä? Sen kun odottaa vaan.

Vierailija
31/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ihanaa on! t. 48-vuotias ylipainoinen nainen, jolla on likinäköä, ikänäköä, finnejä ja hiusyen ohentumista.

Vierailija
32/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue se otsikko uudestaan: koska tahansa. Se on eri asia kuin ei koskaan. Hölmö.

Pääsee koska tahansa. Tinder auki, ja matcheja pukkaa ovista ja ikkunoista.

Vierailija
33/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän AP:llekkin joku läski yh-äiti löydy jos vaan huolii. AP tässä nyt olettaa että naiset lähtee kenen tahansa kanssa treffeille = aina treffiseuraa, vaikka ap itse huolisi treffiseuraksi vain tietynlaisia naisia = yhyy kukaan ei huoli mua. Valikoivuus on yleensä se ongelma näillä, jotka valittaa, etteivät "kelpaa kellekkään".

Vierailija
34/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "suurin osa miehistä on kakkapaskoja" kääntyi muotoon "jokaisen naisen on kelvattava"? Suurin osa naisista on sellaisia, että haluaisin saada heiltä huomiota. Ja tuo naisten nätisti sanominenkin on monesti "Painu vittuun siitä!"

Eli sulle olisi ihan miellyttävää se itseäsi 10-15v vanhemman tukevan naisen huomio? Koska keskimääräinen, eli ns tavallisin nainen, on se noin 45v hieman ylipainoinen lyhythiuksinen täti. Ei 20v hoikka naapurintyttö.

Vierailija
35/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihanaa on! t. 48-vuotias ylipainoinen nainen, jolla on likinäköä, ikänäköä, finnejä ja hiusyen ohentumista.

Aina löytyy poikkeuksia. Aika paljon työtä olet saanut tehdä saadaksesi itsesi noin epäviehättävään kuntoon, ja silti moni mies nussisi sinuakin.

Vierailija
36/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu myös asuinpaikasta. Esimerkiksi Venäjällä nätitkin naiset joutuu kilpailemaan ties minkä spurgujen huomiosta. Eikä ole mitenkään varmaa että Suomen tilanne tulee säilymään tällaisena. Sen verran erikoisia aikoja elämme.

Vierailija
37/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle olisi ihan miellyttävää se itseäsi 10-15v vanhemman tukevan naisen huomio? Koska keskimääräinen, eli ns tavallisin nainen, on se noin 45v hieman ylipainoinen lyhythiuksinen täti. Ei 20v hoikka naapurintyttö.

Kyllä. Ja myös ikäisteni, ihan tavallisten naisten huomio. Ihan tavalliset, samanikäiset miehetkin kyllä huomioivat naiset. Eivät he vasta 15 vuotta vanhempina ala lähestymään.

Vierailija
38/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa, jossa miehistä on ylitarjontaa, heidän laatunsa hieman yllättäen laskee. Tämä johtuu siitä, että ilman naisen huomiota miehen itsetunto romahtaa ja se tekee hänestä epäseksikkään.

Vierailija
39/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ilmeisesti sitten ole nainen kun pääsin ensimmäistä kertaa treffeille vasta 27 vuotiaana.

En tiedä itkisinkö vai nauraisinko näille miehille joilla on niin vääristynyt kuva naisten treffimahdollisuuksista.

No niille nainen = kaunis nuori hoikka nainen. Ei me muut olla naisia ollenkaan, joten harha pysyy yllä. Sama kuin joku väittäisi että autot on kivoja kun niillä voi ajaa 250km/h, ja laskisi autoiksi vain ne, jotka tosiaan noin lujaa kulkevat. Me muut ollaan sitten vain mopoja. Paitsi että meitä epänaisia ei edes poljeta :'''D!

Tämähän se juuri on. Tuossa toisessa keskustelussa taannoin joku mies väitti, että suurimmalla osalla naisista on ulkonäkönsä takia vientiä. Kun sitten tarkemmin alkoi kyselemään, kävi ilmi, että naisilla hän tarkoitti ainoastaan nuoria naisia, ja heistäkin niitä, joilla on kauneutensa takia vientiä...

Pettämätön logiikka, kieltämättä. 😂😂😂

Vierailija
40/80 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä treffisivustoja enkä Tinderiä. Ei ennenkään pariutumiseen tarvittu nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi