Naisyrittäjät, oletteko palkanneet paljon parhaassa lapsentekoiässä olevia naisia yrityksiinne?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sitten täälöäkin aina syytellään naisia jotka opiskelujen aikana tekee lapset. Eikö se ole vsin fiksua?
Jep, ei tunnu sekään kelpaavan 😃
Itse sain lapsen kesken opintojen, olin yhden lukukauden kotona ja jatkoin sitten opintoja, hyvin edistyen.Vaan silti on niin väärin saada lapsi, ennenkuin on vakityö 😉
Ja sitten lopulta sekin väärin 😁
Jos haluat lapsia niin säästät rahaa niin paljon että voit hoitaa sen lapsesi kotona pelkillä säästöilläsi ja sitten eroat.
Työnantajan eikä yhteiskunnan pidä joutua maksamaan sinun lapsenteostasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäätte, jos ei synny uusia veronmaksajia? Kuka maksaa eläkkeenne? Ei, ette maksa niitä itse vaan nuoremmat sukupolvet maksavat merkittävän osan. Tai sitten pitää ottaa paljon maahanmuuttajia.
Jokainen on itsekin ollut joskus lapsi. Eikö teidän äidit käyneet töissä?
Viljellään nyt ja sato niitetään myöhemmin.
Suurta epätasapainoa väestön ikäjakaumassa tiedossa, kun lapsia ei uskalla hankkia kuin max yhden, ja mieluusti ei tietty sitäkään kun kalliit äitiyslomat. Mutta työttömänä tai opiskelijana jos lisäännyt, saat saarnoja kuinka vastuuton olet.
Hitto, että meidän vanhuus tulee olemaan syvältä.
Säästä sinne vanhuuteen.
Suomen väkiluvun pitää pienentyä jos Suomi haluaa mitenkään selviytyä mm. ympäristövelvoitteistaan. 20 vuoden kulttua käytännössä 90% töistä on kadonnut muutenkin joten emme todellakaan tarvitse yhtäkään sosiaalituilla elävää enempää.
Lllll kirjoitti:
Ihmetyttää ettei palkattaisi. Itse olen parissa vuodessa ollut tehokkaampi niin myynnillisesti, laadullisesti ja määrällisesti kuin eräs 58v saikuttaja 5 vuodessa.
Se, että olen vuoden töistä pois, ei paljoa tunnu kokonaisuuden kannalta. Työelämää kuitenkin jäljellä vielä 35 vuotta (olen 34v) ja tehokas tulen taas töihin palatessanikin olemaan.
Et sinä sen saman työnantajan palveluksessa tule olemaan koko työuraasi
Viljellään nyt ja sato niitetään myöhemmin.
Suurta epätasapainoa väestön ikäjakaumassa tiedossa, kun lapsia ei uskalla hankkia kuin max yhden, ja mieluusti ei tietty sitäkään kun kalliit äitiyslomat. Mutta työttömänä tai opiskelijana jos lisäännyt, saat saarnoja kuinka vastuuton olet.
Hitto, että meidän vanhuus tulee olemaan syvältä.