Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt olla koskematta mieheeni millään tavalla (paitsi jos se pyytää) kunnes se onnistuu kohtelemaan minua edes viikon vähättelemättä tms.

Vierailija
28.03.2017 |

Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, itsenne todellakaan vähättele miestä, joka päivittäin sanoo minusta jonkun vähättelevän kommentin. Niin ja olen sanonut asiasta. Siitä en ole, ettei mua huvita koskea siihen enää mutta ehkä on huomannut, vaan ei siltikään lopettanut vähättelemistäni.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, jos pyytää...

Mitä, jos kasvaisit aikuiseksi ja ottaisit itse siitä vastuun miten sinua kohdellaan?

Vierailija
22/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Modernin suomalaisnaisen suosituimmat tavat hoitaa parisuhteen ongelmia ja haasteita:

-Kosto

-Vertaistuen hakeminen anonyymeiltä, uusfeminismiä ja miesvihaa huokuvilta nettifoorumeilta

Ei ole mikään ihme, että erotilastot ovat aivan saatanan synkät. Good job, ladies.

Onko mielestäsi miehellä oikeus vähätellä vaimoaan vuosikausia ilman mitään seuraamuksia? Ap

Mikä saa sinut jakamaan elämäsi tuollaisen vähättelevän miehen kanssa?

No, kun on ne lapset, yhteinen asuntovelka, jne. pirun huonot tekosyyt typistää itsensä lapsen asemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelet, että kun et koske mieheen, hän taikaiskusta lopettaa vähättelemisen? Okei.

Vierailija
24/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.

Vierailija
25/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet ihan oikeasti, että mies huomaa tämän? Kestääkö itsetuntosi ettei meistä kiinnosta miten käyttäydyt häntä kohtaan?

Vierailija
26/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos pyytää...

Mitä, jos kasvaisit aikuiseksi ja ottaisit itse siitä vastuun miten sinua kohdellaan?

Tämä "jos pyytää" siksi, etten halua olla torjuva kuten mies on ollut enimmäkseen jo vuosia, enkä haastaa riitaa. En vain halua nöyryyttää itseäni enää olemalla millään tavalla aloitteellinen missään fyysisessä. Ap

Vierailija
27/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu. Puhu. Mököttäminen vie teidät vaan kauemmas ja suhteen jumiin.

Olen puhunut, viimeksi eilen enkä mökötä. Mutta vittu en enää halua koskea (ennen kuin se vähättely yms. loppuu)! Ap

No, mutta voithan mennä sitten samantien kauemmaksi. Jos olet päättänyt, että ei... niin miksi siinä saman katon alla mököttää? Ei se ukko näköjään tajua. Kuinka kauan meinaat jurpottaa ja kiukutella kylmää sotaa?

Kenelle osoitat ja mitä?

Jos ukko vähättelee...eikö hän arvosta sinua? Jos ei arvosta, noin miksi edes odotat mitään tai näytät mitään mieltäsi ? Miksi et vaan päätä, että tämä oli tässä. Minä etsin sellaisen paikan ja ihmisen, että minua arvostetaan.

Arvostatko sinä itse itseäsi? Miksi jäät vähättelevän ihmisen kanssa suhteeseen? Että saat osoittaa mieltäsi? Luota itseesi. Muuualkakin on elämää ja arvostusta saat ihan vapaaehtoisesti. Ei kai se väkisin tule, se arvostus.

EN mökötä! Tarkkailen mielenkiinnolla miehen puheita, josko sanoo taas jotain vähättelevää! Eikä se eroaminen ihan oikeasti ole kovin helppoa, etenkin jos pieniä lapsia perheessä jne.. ap

Esimerkilliset vanhemmat...

Vierailija
28/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet ihan oikeasti, että mies huomaa tämän? Kestääkö itsetuntosi ettei meistä kiinnosta miten käyttäydyt häntä kohtaan?

Kestää varmasti. Mitä itse tekisit tilanteessa? Ap

Vierailija
29/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos pyytää...

Tämä "jos pyytää" siksi, etten halua olla torjuva kuten mies on ollut enimmäkseen jo vuosia, enkä haastaa riitaa. En vain halua nöyryyttää itseäni enää olemalla millään tavalla aloitteellinen missään fyysisessä. Ap

Myötähäpeä.

Vierailija
30/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän täysin, että koskeminen tuntuu vaikealta ja toinen sanojensa jälkeen vastenmieliseltä. Silti sitä toivoo, että toinen voisi muuttua takaisin normaaliksi. Siinä vaiheessa, kun toivo toisen muuttumisesta on mennyt, on ero ainoa tie. Sen toivon hengissäpitämisen kanssa kannattaa olla realisti eikä optimisti.

Vierailija
31/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestää varmasti. Mitä itse tekisit tilanteessa? Ap

Olisin eronnut jo vuosia sitten.

Vierailija
32/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos pyytää...

Hetkinen nyt. Olet nöyryttänyt itseäsi jo vuosia ja teillä pieniä lapsia?!

Vierailija
33/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna puhuisin suoraan. Sanoisit, ettet kestä vähättelyä. Tuommoinen pelailu ja tarkkailu kuulostaa vastenmieliseltä.

Vierailija
34/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos pyytää...

Myötähäpeä.

Sivusta: myötähäpeä vaan itsellesi.

Vierailija
35/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna puhuisin suoraan. Sanoisit, ettet kestä vähättelyä. Tuommoinen pelailu ja tarkkailu kuulostaa vastenmieliseltä.

Olen sanonut ja olen puhunut. Mies ei omasta mielestään vähättele normaalisti ja riidassa sanonut asiat ovat kuulemma eri asia. Ap

Vierailija
36/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä on mielenterveysongelmia jotka vaikuttavat käytökseen välillä, mikä on yksi syy siihen että olen tätä jaksanut mutta alun perin tilanne johtui siitä, että minulla on ollut niin huono itsetunto ja ehkä olen jollain tavalla henkisesti masokisti. Ap

Vierailija
37/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aikuisena olet itse vastuussa itsestäsi ja siitä miten annat itseäsi kohdella. Vastenmielistä tuollainen marttyyriys ja miehen syyttely kaikesta, kun itse olet siinä vapaaehtoisesti ja tuollaisella lapsellisella uhmalla ja kiukuttelulla vaan tahallasi pahennat asioita. Aloittaja on kuin lapsi, joka odottaa että muut aikuiset ottavat vastuun asioista. Ei tuokaan ole ihan tervettä, että jatkuvasti palstalla kyselee tätä samaa asiaa ja aina saa samat vastaukset, eikä siltikään omissa aivoissa tunnu olevan kykyä ajatella itse.

Vierailija
39/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ap joutuu odottelemaan loppuelämänsä. Eiköhän ero olisi helpompi ratkaisu jos toinen vähättelee ja itse ei halua enää koskeakaan?

Vierailija
40/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi vastentahtoisesti koskea ihmistä joka vähättelee minua? En tule enää asettamaan itseäni niin nöyryyttävään asemaan. Ap

Mikä juttu tuo (paitsi jos se pyytää) on?? Jos se pyytää koskemaan niin sitten se vähättely on Ok? Mikä 'kasvatusmenetelmä' tuo nyt on? "Meidän lapset saa mädästä vain ja ainoastaan silloin kun ne pyytää" ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi