Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt olla koskematta mieheeni millään tavalla (paitsi jos se pyytää) kunnes se onnistuu kohtelemaan minua edes viikon vähättelemättä tms.

Vierailija
28.03.2017 |

Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, itsenne todellakaan vähättele miestä, joka päivittäin sanoo minusta jonkun vähättelevän kommentin. Niin ja olen sanonut asiasta. Siitä en ole, ettei mua huvita koskea siihen enää mutta ehkä on huomannut, vaan ei siltikään lopettanut vähättelemistäni.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos pyytää...

Mitä, jos kasvaisit aikuiseksi ja ottaisit itse siitä vastuun miten sinua kohdellaan?

Tämä "jos pyytää" siksi, etten halua olla torjuva kuten mies on ollut enimmäkseen jo vuosia, enkä haastaa riitaa. En vain halua nöyryyttää itseäni enää olemalla millään tavalla aloitteellinen missään fyysisessä. Ap

Luot miehelle aivan ihannetilanteen - hän saa kunhan vaan pyytää mutta "kasvatat" häntä siten, ettet itse enää koske vaikka haluaisit ??? Eikö tämä nyt kuulosta hieman 'koomiselta'?

Vierailija
42/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi vastentahtoisesti koskea ihmistä joka vähättelee minua? En tule enää asettamaan itseäni niin nöyryyttävään asemaan. Ap

Mikä juttu tuo (paitsi jos se pyytää) on?? Jos se pyytää koskemaan niin sitten se vähättely on Ok? Mikä 'kasvatusmenetelmä' tuo nyt on? "Meidän lapset saa mädästä vain ja ainoastaan silloin kun ne pyytää" ???

Huoh - siis lapset saa mässyä vain jos ne pyytää? H*vetin autoincorrect...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi