Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pääsee klo14 eikä millään saa lapsia ulos!

Vierailija
27.03.2017 |

Lähden välillä illaksi tekemään keikkatyötä ja mies on kotona töiden jälkeen 1v ja 5v kanssa. Vaikka ruoka on valmiina jne kaikki heillä niin mies saa aikaiseksi lähteä ulkoilemaan lasten kanssa vasta joskus kuuden aikaan. 1v ehtii jo monet itkut välissä ja alkaa jo hermostua, sitten kun tulevat sisälle on väsy ja itkuinen. Mies vetkuttelee kotona juoden kahvia jne....hälläväliä lasten aikatauluista tai mistään. Harmittaa.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies sanoo mulle et "aika itkunen se on, pukeminen ulos varsinkin niin tuntuu että se jo väsyny..". Sitten kun sanon miksi ei välitä ja vie aiemmin kun aikaa hyvin olisi, mies suuttuu "Älä saatana nalkuta turhasta, aivan hyvin teen, kaikki kuule ihan kunnossa älä yhtään kuule mulle valittamaan siinä!".. ap

Vierailija
2/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset mee rikki vaikka joku päivä olis eri rutiini. Ulkoilkaa te aamulla vähän pidempään ja anna miehen hoitaa omia lapsiaan niinkuin parhaaksi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään se palstamamman tapa ei ole ainoa oikea, eikä mies osaa lukea ajatuksistasi pienessä miesvihaisessa päässä laatimaasi minuuttiaikataulua.

Olen niiiin usein sanonut asiasta, että olisi reilua lapsia kohtaan hieman välittää rytmistä. Ikävää kun pieni ulkoilun jälkeen myöhällä niin väsy että itkee eikä jaksa iltapalaa. Ap

Vierailija
4/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne lapset ulkoile aamupäivällä vai miksi niiden on pakko mennä vielä iltapäivällä/illallakin ulos?

Vierailija
5/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aamuisinkin ulkoilevat jos ei ole neuvolaan tms. Jos mies veisi esim viikonloppuna tai muuten lapsia ulos niin pyörittää lapsille lastenohjelmia pari tuntia ja saa lähdetyksi pihalle suurin piirtein siinä vaiheessa kun pienemmällä jo nälkä ja päikkärit lähestyy. Ap

Vierailija
6/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilua aamulla tarpeeksi. Ehkä mieskin on väsynyt töiden jälkeen eikä jaksa rassata vaatteita lapsille

Vierailija
7/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun mies pekkaspäivinään tai muina vapaapäivinään ei saa lasta päiväunille ajoissa, vaan heräilevät sitten päikkäreiltä siinä klo. 16.30-maissa, kun minä tulen töistä kotiin. Yritä siinä sitten saada lapsi ajoissa nukkumaan illalla, kun seuraavana päivänä pitää hoitoon. Näinä öinä lapsi myös heräilee ja nukkuu muutenkin huonosti, kun on nukkunut päikkärit liian myöhään. Ja minä olen aina se, joka joutuu "nukuttamaan" lapsen illalla ja heräilemään sen kanssa yöllä.

Onneksi mies ei ole kovin usein vapaalla :)

Vierailija
8/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä suututa jos miehenne eivät viitsi hoitaa lapsiakunnolla? Välitä heidän tarpeistaan vaan menee mistä aita matalin..

Vierailija
9/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menee aina lasten suhteen missä aita matalin: roskaruokaa, liian pitkiä päiväunia, puistoilu muuttuukin ostoskeskustepasteluksi, hampaidenpesu ksylitolitabletiksi. Ja näistä kun huomautat, olet päällepäsmäröivä nalkuttava akka.

Nimim. 3 lasta, 2. aviomies

Vierailija
10/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mies puhuu mulle ihan hirveää kieltä kun sanon asiasta, että lapset tulisi hoitaa ja huolehtia kunnolla. Miehen mielestä nalkutan vaikka sanon asiasta ja lasten etu ajatellen. Suuttuu ja huikein kommentti oli "nyt hiljaa, tietäisit turpaas saada tosta kälättämisestä". Puhun asiallisesti. Mies sanoo mulle halveksivasti takaisin eikä vähää tunnu välittävän. Pari kertaa sanonut että senkus sitten otat ja häivytte ja että täyden huoltajuuden saat sitten molemmista, hän ei sen jälkeen puutu enää mitenkään. Miten voi puhua noin?? Lapsille tällaisten puheiden jälkeen (mitä mulle sanonut) puhuu kauniisti, halailee ja lukee iltasatua vähääkään välittämättä....

Vierailija
11/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menee aina lasten suhteen missä aita matalin: roskaruokaa, liian pitkiä päiväunia, puistoilu muuttuukin ostoskeskustepasteluksi, hampaidenpesu ksylitolitabletiksi. Ja näistä kun huomautat, olet päällepäsmäröivä nalkuttava akka.

Onkohan nämä vaan matalasta koulutettujen miesten ominaisuuksia/ tyyliä lasten suhteen alittaa rimaa?

Vierailija
12/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota se on miesten touhu. Nainen korjaa aina perässä koska "antaa miehen tehdä omalla tavallaan" eikä "palstamamman tapa ole lainkaan paras". Nuo, jossa mies sotkee selkeän rytmin ja aiheuttaa siten esim yövalvomisia on kaikkein paskinta.

Vierailija
13/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten palstat huutaa kuinka nykyNAISET on niin paskoja kaikessa, laiskoja, ei osaa mitään, vähiten kasvattaa lapsia. Niin, naisetko?

Vierailija
14/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aamuisinkin ulkoilevat jos ei ole neuvolaan tms. Jos mies veisi esim viikonloppuna tai muuten lapsia ulos niin pyörittää lapsille lastenohjelmia pari tuntia ja saa lähdetyksi pihalle suurin piirtein siinä vaiheessa kun pienemmällä jo nälkä ja päikkärit lähestyy. Ap

No aika monet äiditkin tekee näin. Ja myös ulkoilevat lasten kanssa vasta illalla. Miksi viikonloppuaamuna tarvii pingottaa sen ulkoilun kanssa, sit ollaan vähemmän aikaa jos toisella nälkä. Jos kyse olisi vaikka sun kaverista niin tuskin kokisit oikeutta mennä nalkuttamaan ulkoiluajoista. Kyllä se isäkin saa kasvattaa omat lapsensa niinkuin parhaaksi näkee, ehkä se jopa vois oppia virheistään jos saisi olla lasten kanssa niinkuin parhaaksi näkee. Nalkuttamalla siitä tulee vaan ex-mies niinkuin tästäkin ketjusta käy ilmi.

Vierailija
15/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nämä vaan matalasta koulutettujen miesten ominaisuuksia/ tyyliä lasten suhteen alittaa rimaa?

Kyllä mun diplomi-insinöörini pystyy ihan samaan. Silkkaa välinpitämättömyyttä, ettei viitti pitää kiinni lapsen rytmeistä. Ei ne aikataulut ole minua, vaan sitä lasta varten. Todella röyhkeää heitellä tuollaista, että ei sen niin väliä, että aina silloin tällöin aikataulut heittää häränpyllyä. Mikä isien etuoikeus se on luistaa perusarjesta, ja (työssäkäyvienkin) äitien velvollisuus hoitaa se lapsen arki ja rutiinit???

Vierailija
16/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten mies puhuu mulle ihan hirveää kieltä kun sanon asiasta, että lapset tulisi hoitaa ja huolehtia kunnolla. Miehen mielestä nalkutan vaikka sanon asiasta ja lasten etu ajatellen. Suuttuu ja huikein kommentti oli "nyt hiljaa, tietäisit turpaas saada tosta kälättämisestä". Puhun asiallisesti. Mies sanoo mulle halveksivasti takaisin eikä vähää tunnu välittävän. Pari kertaa sanonut että senkus sitten otat ja häivytte ja että täyden huoltajuuden saat sitten molemmista, hän ei sen jälkeen puutu enää mitenkään. Miten voi puhua noin?? Lapsille tällaisten puheiden jälkeen (mitä mulle sanonut) puhuu kauniisti, halailee ja lukee iltasatua vähääkään välittämättä....

Saako kysyä onko teillä millainen seksielämä. Tuon käytöksen jälkeen mies vielä ihmettelee kenties miksi seksi ei toimi? Eihän mies näe ikinä mitään korjattavaa omassa käytöksessään, kaikki vika aina muissa.

Vierailija
17/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinäkin opettelisit viemään ne vähän myöhemmin, niin lapset tottuvat oikeaan rytmiin.

Sinkkumies

Vierailija
18/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi pilalle mene jos vanhemmat erilaisia. Mun mielestä sä olet tässä se tyranni joka vaatii ja tietää omasta mielestä parhaiten. Suoritat liikaa. Arvosta miestäsi ja hänen erilaista kasvatustyyliä tai muuten mies jättää koska kukaan ei jaksa kuunnella sitä miten on huono isä ja itse kaikkitietävä täydellinen äiti. Mielenterveydelle todella tärkeitä tulla hyväksytyksi.

Vierailija
19/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun diplomi-insinöörini pystyy ihan samaan. Silkkaa välinpitämättömyyttä, ettei viitti pitää kiinni lapsen rytmeistä. Ei ne aikataulut ole minua, vaan sitä lasta varten. Todella röyhkeää heitellä tuollaista, että ei sen niin väliä, että aina silloin tällöin aikataulut heittää häränpyllyä. Mikä isien etuoikeus se on luistaa perusarjesta, ja (työssäkäyvienkin) äitien velvollisuus hoitaa se lapsen arki ja rutiinit???

Ne teidän rutiinit ovat aivan teidän omassa päässänne keksittyjä. Lapset kyllä tottuvat mihin vain rutiineihin.

Vierailija
20/109 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasesta joutaakin tulla ex.... Laiska/itsekäs ja törkeäpuheinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi