Hobby Hall menossa konkurssiin?
Onko kukaan lähiaikoina tilannut sieltä? Heidän touhunsa vaikuttaa siltä että konkurssi lähestyy. Yli kuukauden toimitusajat, tilattuja tuotteita ei ole olemassakaan jne.
Kommentit (57)
Ei mamma kirjoitti:
Joo ei pidä tehdä heti johtopäätöksiä jos ei "suksi"luista. En usko että on konkkaan menossa voi olla että uusi omistaja ei ole niin vielä mukana kuin entinen mutta varmaan alkaa suksi luistaan ajan myötä. Onhan hobby hall laadukas ja hyvä yritys.
Juu on varmaan..
Laskulla ostossa ei ole mitään vikaa, päinvastoin, se antaa turvaa monenlaisissa tilanteissa. Ostakaa laskulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu töissä siellä. Työnmäärä on kuulemma räjähtänyt moninkertaiseksi.
Anteeksi vaan, mutta uuden omistajan olisi kyllä kannattanut ensimmäisenä uudistuksenaan laittaa nämä työtä vieroksuvat entiset työntekijät esimiehiä myöten vaihtoon.
"Työn määrä räjähtänyt moninkertaiseksi" tarkoittaa entisten Stockan hienohelmojen näkökulmasta sitä, että päivittäisen työajalla netissä roikkumisen ja keskinäisen juoruilun ja asiakkaiden arvostelun sijaan jopa myymälän noutovarastollakin joutuvat nyt ehkä tekemään jotain oikeita töitäkin palkkansa eteen. Asiakaspalvelusta tosin tuskin edelleenkään voidaan silti puhua.
Kuuluuko Hobby Hall edelleen Stokkaan? Kuului ainakin jossakin vaiheessa. Jos kuuluu, niin en yhtään ihmettele ...
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jokunen aika sitten sieltä sähköpostia jossa pahoiteltiin toimitusvaikeuksia joidenkin varasto- ja logistiikkamuutosten takia. Tiedä sitten onko totta vai onko tosiaan konkka tulossa.
Miksi ei olisi totta? Jos on varasto- ja logistiikkapuolella ongelmia, siitä suora seuraus on se, että tavaraa ei yksinkertaisesti saa myyntiin. Kun eihän ne siellä itse niitä tavaroita nikkaroi ja ompele myyntiin 😂
Minä tilasin sohvapöydän maanantaina, maksoin nettipankista, sain samantien viestin että on kerätty ja lähetetään valitsemaani paikkaan. Tuli kolmessa päivässä. Ei mitään ongelmia, päinvastoin nopea toimitus👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin sohvapöydän maanantaina, maksoin nettipankista, sain samantien viestin että on kerätty ja lähetetään valitsemaani paikkaan. Tuli kolmessa päivässä. Ei mitään ongelmia, päinvastoin nopea toimitus👍🏻
Cool! Minkä sohvapöydän tilasit?
Minulle tuli myös kolme tuotetta, jokainen tilattu erikseen ja jokainen tuli parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mene konkkaan koska MISTÄÄN MUUALTA EI SAA KIRJEKUORILAKANOITA!!!
Pitäiskö tässä nyt äkkiä tilata koko loppuelämän ajaksi lakanoita ennen kuin on myöhäistä!Jotex.fi:stä saa
Ja Jyskissä olen nähnyt enevelope sheet -nimellä olevia lakanoita.
Ei ton firman sivut toimi ainakaan
Eiks toi mennyt kimppaan jonkun virolaisen firman kanssa.
Vieläkään eivät ole saaneet toimintaansa sille tasolle että paketit liikkuisivat riittävällä nopeudella. Tavaraa on varastossa, mutta se ei lähde sieltä... Kun tilaan mistä vain muualta niin tavara laitetaan postin kuljetukseen viimeistään seuraavana arkipäivänä. En yhtään ihmettele että toiminta on tappiollista, ihmettelen vain sitä etteivät he tajua tätä.
Hobby Hall myyty bulvaaniyritykselle joka vetää lapun luukulle? Näin Stockka säilyttää edes osan kasvoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mene konkkaan koska MISTÄÄN MUUALTA EI SAA KIRJEKUORILAKANOITA!!!
Pitäiskö tässä nyt äkkiä tilata koko loppuelämän ajaksi lakanoita ennen kuin on myöhäistä!
Niitä mekin käytetään!!!
Just tuli telkkari sieltä ja ihan oikea oli :-)
Verkkokaupan sivut toimii todella huonosti. Ei kukaan jaksa tilata kun koko ajan kompastelee.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tässä nyt äkkiä tilata koko loppuelämän ajaksi lakanoita ennen kuin on myöhäistä!
Ainakin Jyskistä saa
Joo ei pidä tehdä heti johtopäätöksiä jos ei "suksi"luista. En usko että on konkkaan menossa voi olla että uusi omistaja ei ole niin vielä mukana kuin entinen mutta varmaan alkaa suksi luistaan ajan myötä. Onhan hobby hall laadukas ja hyvä yritys.