Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hobby Hall menossa konkurssiin?

Vierailija
27.03.2017 |

Onko kukaan lähiaikoina tilannut sieltä? Heidän touhunsa vaikuttaa siltä että konkurssi lähestyy. Yli kuukauden toimitusajat, tilattuja tuotteita ei ole olemassakaan jne.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko....

Vierailija
22/57 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei mene konkkaan koska MISTÄÄN MUUALTA EI SAA KIRJEKUORILAKANOITA!!!

Pitäiskö tässä nyt äkkiä tilata koko loppuelämän ajaksi lakanoita ennen kuin on myöhäistä!

Jotex.fi:stä saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindorff alkoi hoitaa raha-asioita ja todella monet herkesi tilaamasta sieltä. Itse eräs heistä. Olen aina maksanut lakuni ja kun oisin tarvinnut tilata pesukoneen/ kuivaajan eikä hintakaan ollut hirvea, Lindorff päätti että ei anneta ostaa. Okei se riitti..

Vierailija
24/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan päässyt viimeaikoina asiakaspalveluun läpi? Olen yrittänyt soittaa sinne klo 8 - 15 välillä monen monena päivänä usean eri kertaan. Aina sama vastaus; "asiakaspalvelumme on ruuhkautunut".

Tilasin ja maksoin pellavalakanat, enkä kuukauden odottelun jälkeen niitä saanut. Sain vielä maaliskuun puolessa välissä peruttua tilauksen mutta rahoja ei ole palautettu eikä asiakaspalveluun pääse läpi. Nyt haisee kyllä todella pahasti, en suosittele ostamaan mitään Hobby Hallista! Tässä käy vielä Anttilat. Onneksi maksoin luottokortilla alkuperäisen ostoksen niin ehkä joskus tulevaisuudessa saan rahat konkurssipesästä takaisin.

Vierailija
25/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MilouX kirjoitti:

Onko kukaan päässyt viimeaikoina asiakaspalveluun läpi? Olen yrittänyt soittaa sinne klo 8 - 15 välillä monen monena päivänä usean eri kertaan. Aina sama vastaus; "asiakaspalvelumme on ruuhkautunut".

Tilasin ja maksoin pellavalakanat, enkä kuukauden odottelun jälkeen niitä saanut. Sain vielä maaliskuun puolessa välissä peruttua tilauksen mutta rahoja ei ole palautettu eikä asiakaspalveluun pääse läpi. Nyt haisee kyllä todella pahasti, en suosittele ostamaan mitään Hobby Hallista! Tässä käy vielä Anttilat. Onneksi maksoin luottokortilla alkuperäisen ostoksen niin ehkä joskus tulevaisuudessa saan rahat konkurssipesästä takaisin.

Omistajanvaihdokset on hankalia hommia. Siinä aina tulee kömmähdyksiä ja vanhoihin asiakkaisiin menee suhteet jos vähänkin mokaa. Toivottavasti saavat kauppansa ja asiakaspalvelun kuntoon. Minä tilaan aina laskulle, jotta peruminenkin on helpompaa jos tavaraa ei näy.

Huomasinpa muuten googletellessani, että kodin1 on tullut takaisin.

Vierailija
26/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Hobby Hallin uudessa myymälässä Vantaalla ja esillä on paljon vähemmän tavaraa kuin ennen.

Naisten vaatteita ei ollenkaan paitsi pari urheiluvaatetta. Ennen Hobbyhallista sai kivoja takkeja ja neuleita isoissakin koossa. Parasta oli, että pääsi itse sovittamaan, lähellä kun asun.

Vierailija
27/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tehosekoittimen . En ole saanut. Soitin, ei vastata.

Laitoin sähköpostia, ei vastata.

Haluan tuon Wilfan kesäksi. Oli Hobbalot tarjouksessa.

Maksoi 200 euroa ja ovh 270 euroa.

Ostan muualta jos ei kuulu. Haluaisin selvittää tuleeko vai ei.

Vierailija
28/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin siis tuon tehosekoittimen laskulle.

Lindorff toimii kyllä oikein hyvin.

Ei ole tullut laskuakaan.

Vierailija
29/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin vallilan mattoja. Lähettivät halppis matot tilalle. Ilmoittivat, että tilaamani vallilat ovat loppuneet, mutta silti mainostivat edelleen mattoja. Ilmoitin asiakaspalveluun, että vika ei taatusti ole minun! Vaadin saada toiset vähän kalliimmat vallilan matot tilalle ja kyllä ne vallilan matot sitten nopeasti tulivat! Enkä maksanut senttiäkään lisää. Kävi kyllä sama mielessä, että kolkutteleeko konkurssi ovella..

Vallilan matot ON halppismattoja...

Vierailija
30/57 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äsken ja eivät edelleenkään vastaanota puheluita.

Ma 10.4. 9.20

Vierailija
31/57 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobbari perui mun tehosekoittimen koska on muka loppu.

Ei ole loppu, katsoin sivut.

Mun oli Hobbalot tarjouksessa 200 euroa ja nyt 250 euroa.

Edelleenkään ei vastaa kukaan.

On vaihtunut omistaja, on muutto mutta en ihan usko tuohon koska ihan selvästi on muutakin häikkää, koska asiakaspalvelu ei ole auki.

Enää en tilaa sieltä. Ei se niitten bisnes voi pyöriä jos kukaan ei saa tavaroitansa.

Vierailija
32/57 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/57 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobbyhallihan on osa stokkaa. Eli stokkan tilanne selittää varmaankin aika paljon tämänkin tilannetta.

Vierailija
34/57 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei mene konkkaan koska MISTÄÄN MUUALTA EI SAA KIRJEKUORILAKANOITA!!!

Pitäiskö tässä nyt äkkiä tilata koko loppuelämän ajaksi lakanoita ennen kuin on myöhäistä!

Jotex.fi:stä saa

Kummastakaan ei saa 180 cm leveitä.

Vierailija
35/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hall ei ole enää stokkan vaan joku yksitinen suomalainen yritys jolla tiivitä yhteyksiä Venäjälle...

Tämä on kohta Anttila kakkonen. Älkää maksako etukäteen mitään ja luottokortilla tai laskulla tilaukset niin ei pääse käymään että rahat menee mutta tavarat ei tule.

Alkuperäisestä Hobby hallista ei ole jäljellä kuin nimi ja ihmisten muistikuvat vanhasta Hobby Hallista. Tällähän sitä businessta yritetään sitten tehdä.

Vierailija
36/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu töissä siellä. Työnmäärä on kuulemma räjähtänyt moninkertaiseksi.

Vierailija
37/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tein sen virheen, että maksoin tililtä. Siitä on nyt kolmisen viikkoa, kun palautin tuotteita ja satanen on saamatta. Katsotaan, saanko rahaa koskaan. Onneksi ei ole tuon suurempi tappio, mutta olisin voinut sitten ihan yhtä hyvin pitää ne kahdet kengät, vaikka vähän olivatkin epämukavat. 

Anttilasta ehdin just just saada omani pois ennen konkurssia. 

Vierailija
38/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä tilasi tavaraa, toimitus kesti yli kaksi viikkoa koska logistiikkapartneri Posti ei saanut tilausta liikkeelle, itse asiassa eivät tienneet viikkoon mitä tilaukselle on tapahtunut. Aspa pahoitteli ja tarjosi mahdollisuutta ostaa sama tavata tavaratalosta, ja sitten joskus jos/kun Posti toimittaisi alkuperäisen tilauksen voisi tavarat palauttaa. Hupituhoua koko firma.

Vierailija
39/57 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan lähiaikoina tilannut sieltä? Heidän touhunsa vaikuttaa siltä että konkurssi lähestyy. Yli kuukauden toimitusajat, tilattuja tuotteita ei ole olemassakaan jne.

Tilasin kuntoiluvälineen aamulla ja sain sen kotiinkuljetettuna seuraavana päivänä viime viikolla.

Vierailija
40/57 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti menee konkkaan. Vaihtaa ei pysty tuotteita tai varsinkaan palauttaa. Pakkomyyntiä ja hidasta touhua. kuukauden saa odotella että mitää tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi