Tytölle nimeksi Steffy
Mä rakastan tota nimeä tai Steffi sitten. Se tulee kaunareista ja se olis just samanlainen tyttö kun kaunareissa. Tai siitä tulis samanlainen ei se vois vauvana vielä ollaD
Kommentit (10)
Menettelee, kunhan ei sentään Selfie....
Aika typerältä kuulostaa. Mua ei vaan lakkaa naurattamasta esim. tuo Cheyenne. Ja entäs nämä Indiat, Parisit sun muut? :D Harkintaa!
Mieletön naishahmo kaunareissa ihan persoonaltaan ja ulkonäöltään! Joskus olen miettinyt samaa toimisiko Steffy nimenä Suomessa, mutta tosiaan siitä vaan jos sukunimen kanssa ei mikään älytön yhdistelmä ole.
Eipä noi kaunarit enää niin pinnalla oo, että kaikki osaisivat sarjaan heti sen yhdistää esim. samanlailla kuin Brooken nimenä.
Entä Steffu?
Sopisi ehkä paremmin suomalaisten korvaan, ja erästä koulukaveria kutsutaan jopa tällä nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Aika typerältä kuulostaa. Mua ei vaan lakkaa naurattamasta esim. tuo Cheyenne. Ja entäs nämä Indiat, Parisit sun muut? :D Harkintaa!
Mun mielestä Cheyenne on ihan kiva nimi. Sun nimi on varmaan sinikka.
Vierailija kirjoitti:
Stefi vai steffy
Steffi ois varmaan se paras versio. Mut yleensä jos jonkun nimi on stephanie niin sitä sanotaan steffiks.
Ihanaa ! Meidän Lisko saa kaiman :)
Pyydän ystävällisesti, että testaat parikymmentä vuotta sitten pinnalla olleita julkkisnimiä. Miltä ne kuulosvat tänään, kuten Brooke Järvi.