Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksais laittaa kaikki joulukoristeet pois?

Vierailija
27.03.2017 |

Ihan epätoivoista kun kaikki on niin pölyisiäkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joululauluja soimaan ja soita niitä niin kauan, että olet saanut siivottua koristeet pois. Luultavasti aika äkkiä alkaa ärsyttämään ja haluat homman nopeasti valmiiksi.

Vaihtoehtoisesti voit pyytä jotakuta auttamaan. Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire niitä on pois ottaa? Puolen vuoden päästä ne pitää kuitenkin laittaa takaisin-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku kaveri kylään, joka on tarkka sisustuksesta, sitten kun huomauttaa, annat luvan ottaa pois. :-) 

Vierailija
4/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti, älä hosu. Harkitse nyt vielä. Ei aina tarvitse suorittaa. Tuolla hosumisella saat meidät muut tuntemaan riittämättömyyttä. Rauhoitu nainen!

Vierailija
5/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niitä. Joulu on 9 kuukauden päästä.

Vierailija
6/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa pois. Tuossahan se on taas ihan oven takana.

Vierailija
7/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä aloitat vaikka kello 15.30, tulen mukaan, siis hengessä, ja alan täällä omassa kodissani saman työn. Nimittäin minulla on tontut vielä leivinuunin päällä.

Totta että seitsemän kuukautta ja olisivat taas ajankohtaisia. Joudun joka joulu laittamaan joulukoristeet, vaikka minulle riittää vähempikin koristevyöry tuomaan joulutunnelmaa. Tai itse asiassa laitan sen, mikä minulle riittää, kauniisti koristeltu ruokapöytä ja joulueteinen. Siskot tulevat (nelivitonen ja liki kuusikymppinen) ja ripustavat joulun perinnearsenaalit joka kuuteen huoneeseen. Minulla purkuvastuu.

Vierailija
8/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes miettiä, alkaako vai ei ala. Alat vaan ilman sen kummempia analysointeja mättää niitä laatikoihin.