Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä esimiehenä antaisin potkut, jos näkisin jonkun käyvän pizzalla lounaalla

Vierailija
27.03.2017 |

Pizza ja kaikki hiilarimätöt ovat huonoimpia mahdollisia lounaita ja alkavat väsyttää ja syö työtehoa ja aivotoimintaa. On ihan tarpeeksi tehokkaita hakijoita, jonoksi asti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, me käydään yhdessä pomon kanssa pizzalla :)

Vierailija
22/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö itseäni fyysisesti ja henkisesti veltoksi ja löysäksi paskaksi???

Joten miten perustelet sen, että työtoverien lounasvalinnat yhtään mitenkään kuuluvat sinulle? Jos organisaatiossamme olisi esimies, jonka ykkösprioriteettina on kytätä alaisten ruokailua, ei siis työtuloksia tai työn laatua ja lisäksi kielenkäyttö on yllä olevan kaltaista, hänet siirrettäisiin nopeasti pois esimiestehtävistä. Millään työpaikalla ei ole varaa tuon tasoiseen ( luokattomaan) esimiestyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa vetänyt pizzan, puoli litraa viiniä, kahvit ja konjakit ja muutaman bissen palanpainikkeeksi. Ei tullut potkuja, eikä ollut yksi eikä kaksi kertaa.

Vierailija
24/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Hesburgerin päällikkö? :D

Vierailija
26/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiilarit vaikuta kaikkiin ihmisiin samalla tavalla kuin sinuun. Minä en olisi tuollaisesta moksiskaan, ja kylläisenä jaksaa tehdä töitä. Taukotilassa kävisin vielä pullakahvilla sinun kiusaksesi. 

Vierailija
27/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän sen pitsan kanssa aina pari bisseä. Sen jälkeen tummentaisin sun luumun työpaikan pihalla.

Vierailija
28/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites spagetti ja jauhelihakastike? Perunasoselaatikko? Hawaijin leike ja ranut? Tai joku muu peruslounas, ihan yhtä hiilarisia. Siihen vielä suositustenmukaiset ruisleipäviipaleet päälle. Ja jälkkäriksi pannaria. Aa että ku on terveellistä.

Vierailija
29/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen esimies ja minun alaiseni sitä ja minun alaiseni tätä." Nyt hei oikeesti jäitä hattuun ja pissatkin voisit huuhtoa pois samalla sieltä. Olet todella keskeneräinen henkisesti, koska ajattelet edes tuollaisia diktatuurimaisia asioita. Joskus nähnyt sivusta kun ylennys nousi eräälle päähän ja ego oli valtava. No se alennettiin aika nopsaan. Toivottavasti sunkin firmassa tajutaan lynkata sut viel vähäks aikaa sinne pohjimmille, että toi ego saadaan takas normaalin ihmisen tasolle. Ja vielä tollaset ihmiset vastuussa muista, huh huh. T.toinen esimies

Vierailija
30/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä keksisin perusteet potkuille, se on varma juttu.

Ap

Tilaapas nyt kunnon perhepizza ja vedä vähän henkeä, niin maailma näyttää taas valoisammalta =)

Minä en ajatellut olla laiska ja lihava. Ehkä se onkin syy, miksi olette alaisiani, kun ette tajua???

Ap

Onko sulla jotain muitakin harhoja?

Vierailija
31/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko erotuksen, jos otan sipulipihvin höyrytetyn parsan kera?

Vierailija
32/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up