Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä esimiehenä antaisin potkut, jos näkisin jonkun käyvän pizzalla lounaalla

Vierailija
27.03.2017 |

Pizza ja kaikki hiilarimätöt ovat huonoimpia mahdollisia lounaita ja alkavat väsyttää ja syö työtehoa ja aivotoimintaa. On ihan tarpeeksi tehokkaita hakijoita, jonoksi asti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kaikkein tärkeintä alaisessa on se, ettei jumalauta käy ruokiksella pizzalla!

Vierailija
2/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläs nyt hassuttele. Et sinä mitään potkuja antais. Ei ole pätevä syy antaa kenkää. Pizza on erittäin hyvää, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas :DDD

Vierailija
4/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyisit työoikeuteen syytettyjen penkille.

Vierailija
5/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taitaisi olla ihan laillinen peruste potkuille, joten raastuvassa nähtäisiin. Tosin olen kyllä samaa mieltä siitä, ettei moista moskaa pitäisi syödä lounaaksi, jos aikoo suoriutua jotenkin älyllisesti vielä samana päivänä.

Vierailija
6/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on harvinaisen pissainen provo! :D

Vierailija
7/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi et olekaan koskaan kenenkään esimies.

Vierailija
9/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit työnantajana kustantaa työntekijöillesi salaattilounaan. Win-win -tilanne

Vierailija
10/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä keksisin perusteet potkuille, se on varma juttu.

Ap

Vierailija
11/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no sitten teidän HR antaisi aika nopeasti kirjallisen varoituksen sinulle ja kutsuisi "irtisanomasi" kaverin pikaisesti takaisin isojen anteeksipyyntöjen kera. Vielä kun toistaisit toimintaa niin oma työsuhteesi purettaisiin.

Vierailija
12/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tilaapas nyt kunnon perhepizza ja vedä vähän henkeä, niin maailma näyttää taas valoisammalta =)

Vierailija
13/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tilaapas nyt kunnon perhepizza ja vedä vähän henkeä, niin maailma näyttää taas valoisammalta =)

Minä en ajatellut olla laiska ja lihava. Ehkä se onkin syy, miksi olette alaisiani, kun ette tajua???

Ap

Vierailija
15/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö itseäni fyysisesti ja henkisesti veltoksi ja löysäksi paskaksi???

Ap

Vierailija
16/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on kyllä jotain jäänyt käsittelemättä, kun yksi pizza aiheuttaa tuollaisen tunnereaktion!

Itse myös näkisin pizzan ongelmana ravintoarvojen kannalta enemmänkin kovan rasvan kuin hiilihydraatin. Toki tämä nyt riippuu täytteistäkin...

Vierailija
17/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizza ja kaikki hiilarimätöt ovat huonoimpia mahdollisia lounaita ja alkavat väsyttää ja syö työtehoa ja aivotoimintaa. On ihan tarpeeksi tehokkaita hakijoita, jonoksi asti.

Laiton irtisanominen tulis tuomioksi korvauksineen ja asianajokuluineen ja bad publicity firmalle, soosoo. Sä saisit itse ainakin varotukset tai jopa potkut. Sussa ei ole esimiesainesta, sori vaan. Ne ei mee tolleen tunteella.

THL suosittelee hiihoota ja paljon joten kiltit lampaat syövät hiihoota lounaalla.Partasenkin mielestä silloin tällöin pizza tekee gutaa, kunhan ei joka päivä. Lähetä Puskalle  eduskuntaan terkkuja aiheesta, älä ole ilkeä alaisille jotka vaan seuraavat suosituksia.

Vierailija
18/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuule ap, sä  pilaat vhh:ta tms. noudattavien maineen tuolla paasaamisella. Fanaatikko ei sovi olla eikä nousta muiden yläpuolella jos itse noudattaa suositusten vastaista ruokavaliota kuten sinä teet. Jos sä söisit THL:n suositteleman lautasmallin mukaan, oisit itse ihan yhtä kanttuvei lounaan jälkeen.

Ota pala omenaa ja lakkaa riehumasta.

Vierailija
19/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun ei tarvitse tosiaan, kun olet jo veltto, löysä, aivoton paskan jäteliemi.

20/32 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muuten tänään syömässä pizzaa esimieheni ja parin työkaverini kanssa. Oli kyllä hyvää. Ilmakuivattua kinkkua, vuohenjuustoa, rucolaa...Ai että! 😙🍕🍕🍕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä