Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M mokasi. Lähetti virheellisen lähetyskoodin.Tuote oli jo käsissäni, posti ei voinut luovuttaa.Sen jälkeen tuote on loppuunmyyty!

Vierailija
27.03.2017 |

"Pahoittelemme vastauksen viivästystä tämänhetkisen ruuhkan vuoksi.

Olemme myös todella pahoillamme että Posti on saanut virheellisen lähetysnumeron toimituksellesi, jonka vuoksi he eivät voi scannata kirjelähetystä järjestelmäänsä, joka puolestaan aiheuttaa etteivät he voi luovuttaa kirjettä sinulle, vaan se tulee palautumaan meille lunastamattomana ajan kanssa. Tästä ei tietenkään koidu sinulle mitään lisäkustannuksia.

Olisimme mielellämme varanneet tilauksessasi olevat tuotteet uudelleen, mutta printticollegepuserot 35-1664 on loppuunmyyty. Mikäli löydät jotain muuta vastaavaa valikoimastamme, liitämme korvauksena 20% alennuksen tilaukseesi, sekä toimitamme tilauksen rahtivapaasti. Ilmoita vain meille tuotenumerot ja koot joko näin sähköpostin välityksellä tai soittamalla ilmaisnumeroomme 0800-114 000."

H&M laittoi pakettiin virheellisen lähetyskoodin.Tuote oli jo käsissäni, posti ei vaan voinut voinut luovuttaa sitä koodin takia. Paketti piti lähettää postikeskukseen takaisin, jonka jälkeen luulin saavani paketin takaisin. No, tämän viestin sain sitten. Eli tuotteet mitkä olin saanut postiin saapumisilmoituksella, tuli käytyä postissa tsekkaamassa(turha reissu) ja sitten kotona saan tietää, että antavat ne jollekkin muulle.Nice.Ei näin H&M.
Tuli mieleen ihan lapsuus. "Ota tästä!""Et saakaan!LÄllällää!"

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tapaus, mutta jos tuote on myyty loppuun, niin ei sille enää voi mitään :/

Ja posti toimi oikein. Ovat turvallisuusohjeita.

Vierailija
2/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne korjanneet lähetystunnusta ja lähettäneet sitä samaa pakettia uudelleen sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tapaus, mutta jos tuote on myyty loppuun, niin ei sille enää voi mitään :/

Ja posti toimi oikein. Ovat turvallisuusohjeita.

Mikä estää niitä lähettämästä uudelleen sitä ap:lle jo lähetettyä tuotetta, tällä kertaa oikealla lähetystunnuksella?

Vierailija
4/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät niitä korjaamaan sen lähetysnumeron kunhan tuote on palautunut H&:M:lle.

Vierailija
5/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tuohan on aivan törkeää! 😠

Vierailija
6/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi korjata lähetystunnusta oikeaksi, koska siellä on lähetysrobotti. Se laputtaa kaikki boxit läpsläps ja heittää ne rullakkoon hums.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi korjata lähetystunnusta oikeaksi, koska siellä on lähetysrobotti. Se laputtaa kaikki boxit läpsläps ja heittää ne rullakkoon hums.

Vierailija
8/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahoittelemme vastauksen viivästystä tämänhetkisen ruuhkan vuoksi.

Olemme myös todella pahoillamme että Posti on saanut virheellisen lähetysnumeron toimituksellesi, jonka vuoksi he eivät voi scannata kirjelähetystä järjestelmäänsä, joka puolestaan aiheuttaa etteivät he voi luovuttaa kirjettä sinulle, vaan se tulee palautumaan meille lunastamattomana ajan kanssa. Tästä ei tietenkään koidu sinulle mitään lisäkustannuksia.

Olisimme mielellämme varanneet tilauksessasi olevat tuotteet uudelleen, mutta printticollegepuserot 35-1664 on loppuunmyyty. Mikäli löydät jotain muuta vastaavaa valikoimastamme, liitämme korvauksena 20% alennuksen tilaukseesi, sekä toimitamme tilauksen rahtivapaasti. Ilmoita vain meille tuotenumerot ja koot joko näin sähköpostin välityksellä tai soittamalla ilmaisnumeroomme 0800-114 000."

H&M laittoi pakettiin virheellisen lähetyskoodin.Tuote oli jo käsissäni, posti ei vaan voinut voinut luovuttaa sitä koodin takia. Paketti piti lähettää postikeskukseen takaisin, jonka jälkeen luulin saavani paketin takaisin. No, tämän viestin sain sitten. Eli tuotteet mitkä olin saanut postiin saapumisilmoituksella, tuli käytyä postissa tsekkaamassa(turha reissu) ja sitten kotona saan tietää, että antavat ne jollekkin muulle.Nice.Ei näin H&M.

Tuli mieleen ihan lapsuus. "Ota tästä!""Et saakaan!LÄllällää!"

Soitat sinne ja sanot, että lähettävät sen paketin uudelleen jos se kerran palautetaan heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon haistapaskahyvitys tuo -20% vastaavasta tuotteesta. En ole koskaan ymmärtänyt miksi yrityksen (varsinkin tälläiset suuret puljut) edes kehtaavat ärsyttää asiakkaitaan tuollaisilla "hyvityksillä". Tuollaisesta typerästä mokasta ronskisti -50% seuraavasta tilauksesta, tai vaikka joku lahjakortti jolla saa ostettua vastaavan rievun.

Vierailija
10/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut asiakkuuteni H&M:ssä mitä erilaisimpien JATKUVIEN sähläysten takia. Aika moni muukin kai koska myyntikäyrät osoittavat kaakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voivoi. Ostat jotain muuta, sellaista elämä on.

Vierailija
12/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä niillä hennesin räteillä mitään tekiskään. Kertakäyttökamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kyllä kunnon raivarit tuollaisesta! :D Ärsyttävää.

Vierailija
14/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No säästyipä sun rahat ja voit seuraavaksi tilata jostain laadukkaammasta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä ei tietenkään koidu sinulle mitään lisäkustannuksia."

Melko reilua hei sai käydä postissa ei saanut pakettia ja tästä ei edes laskuteta erikseen.

Monet eivät uskalla tilata havemmalla kun kotimainen verkkokauppa on vaan niin hyvä ja ainoa luotettava.

Vaan kielitaidoton hölmö tilaa kotimaisesta. On monella verkkokaupoilla ihan suomenkielisetkin kauppasivut ja halvemmat hinnat ja jopa nopeammat toimitusajat.

Ei toki koske Kiinaa nämä toimitus ajat. Mutta vastaavan tuotteen saat Kiinasta halvemmalla kuin sen pelkät toimituskulut olisi Suomessa.

Vierailija
16/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tästä ei tietenkään koidu sinulle mitään lisäkustannuksia."

Melko reilua hei sai käydä postissa ei saanut pakettia ja tästä ei edes laskuteta erikseen.

Monet eivät uskalla tilata havemmalla kun kotimainen verkkokauppa on vaan niin hyvä ja ainoa luotettava.

Vaan kielitaidoton hölmö tilaa kotimaisesta. On monella verkkokaupoilla ihan suomenkielisetkin kauppasivut ja halvemmat hinnat ja jopa nopeammat toimitusajat.

Ei toki koske Kiinaa nämä toimitus ajat. Mutta vastaavan tuotteen saat Kiinasta halvemmalla kuin sen pelkät toimituskulut olisi Suomessa.

Huumeet on kai ainoa joka kannattaa tilata Suomesta, vaikka ovat puolet kalliimpia, niin ulkomailta suuri osa jää tulliin.

Vierailija
17/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vertaistuesta! Ärsyttää todellakin:( Joku ehdotti, että soittaisin sinne ja pyydän lähettää sen saman paketin-aion tehdä tuon. Kiitti neuvosta.

Hitto, oikeesti. Olin ennen tiliasiakas ja homma pelitti. Sit halusin maksaa tilin kokonaan pois ja nyt eka tälläinen kokemus. Tuntuu, että oli oikea päätös tilinlopetus. Jos en saa noita tuotteita, en halua muitakaan. Noi olivat ainoat mitä halusin sieltä. Ei mikään alennus saa mua haluamaan sieltä jotain muuta "lohdutukseksi", vaikka oliskin muutaman euron halvempaa. Typerää....

Taidan boikotoida jatkossa, jos en saa pakettiani takaisin.

Ap

P.s. Kiinasta tuli just paketti nopeammin kuin H&M:lta xD

Vierailija
18/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M laadunvalvonta ja tekstiilien viimeistely ei ole huippuluokkaa, päinvastoin!

Ja viimeaikoina tullut entistä vähemmän "uutta" mallistoa hyllyyn, ja

kaikkia vaatekappaleita valmistetaan LIIAN pieniä eriä kaikissa kokoluokissa.

Vierailija
19/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettisi on mennyt palautuksena takaisin, joten sellaisena se käsitellään. Eli on jo matkalla seuraavalle pöksyn tilaajalle, joka jonossa oli.

En mä osais tuollaisesta suuttua. He tekivät voitavansa, kun moka oli tapahtunut. Ovat pahoillaan ja antavat 20% alen toisesta tuotteesta.  Saahan se harmittaa, mutta onpa johonkin rättiin ehtinyt tunteet kehittyä. :D

Vierailija
20/50 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto ohi.

Tuotetta ei voi enää saada. Yrittivät kaupata vielä jonkin muun väristä tuotetta. Sanoin, että en halua muuta.

Eivät voi mitenkään varata palautuvia tuotteita. 

Sanoin, että tämä oli nyt sitten tässä. Kuvaston voi peruuttaa ja asiakkuuteni.

Se oli mukavaa, kun sai antaa palautetta puhelun jälkeen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän