Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!

Vierailija
27.03.2017 |

Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.

Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"

Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan nimimerkkiä T_A_U_K_K_I tai joku vastaava :D Oli erikoisen näköinen mies

Vierailija
142/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt kenttävittuilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan, että aluksi kaikilla oli tosi paljon yhteisöjä ja ihan sama minkälaisia. Just näitä missä sekoiteltiin isoja ja pieniä kirjaimia ja välimerkkejä. Sama nimimerkeissä. Se oli sitä aikaa kun olin itse yläasteella.

Myöhemmin tuli itsellä ainakin se vaihe, että cooleja oli ne tyypit joilla oli vähän yhteisöjä ja tosi "tarkasti harkittuja". Noloja oli sellaiset yhteisöt jossa oli isoja ja pieniä kirjaimia ja välimerkkejä sekaisin ja tuplanoloa jos sulla oli miljoona yhteisöä. Kaikilla cooleilla tyypeillä oli tosi lyhyet ja yksinkertaiset nimimerkit, pienellä alkukirjaimella ja piste perässä. Myös kaikki coolit yhteisöt alkoi pienellä alkukirjaimella. Kaverit-kohdassa monella "ei ole." tai "söin ne.", myös itsellä. :'D

Yritin itse teininä kovasti olla tosi cool, joten mulla oli vaan muutama muka fiksun hauska yhteisö ja sitten tosi paljon mukasiistejä bändejä ja artisteja. Muistan joskus selanneeni tosi siistien tyyppien profiileja ja niiden musiikkiyhteisöjä, saatoin kuunnella niitä artisteja ja poimia sitten omaan listaani, ollakseni siisti. 

Myös tämmöiset kaveripiirien muka hauskat inside läppä yhteisöt nimineen oli in. Ja oli aina kauhea pohtiminen että mitä albumeita oli, kuinka monta ja miten ne nimesi.

Oli se niin rankkaa teininä. Huh huh.

Vierailija
144/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko T_A_U_K_K_I tms? Joku varmaan yli 30v mies, joka oli teipillä vetänyt nenänsä kärsämäiseksi? Kuvissa lillui uima-altaassa, esitteli seteleitä, kaljatölkki kourassa jne?

Vierailija
145/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tupakka tappaa, mutta voihan porkkanaankin tukehtua"

Yhteen väliin piti vaan se musiikki osio tunkea vaan eri bändien nimiä täyteen. Niin paljon, että meni 60 yhteisön raja rikki ja piti ostaa sit vippii :(

Vierailija
146/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin selaan tota gallerian instaa. Mut oikeesti, vittu et ihmiset on ollu sillon jotenki rumia. :D Kaikki laihaläskejä, hirveet meikit ja jotenki tosi likasia. :D :D Sillon tosin hyvä kroppa oli sitä että jos oli hoikka/laiha eikä ollut jenkkakahvoja. :D Ne oliki iso ongelma kun pidettiin matalia housuja ja lyhyitä paitoja/takkeja.

Totta! Me teinit oltiin todella sotkuisen näköisiä 10 vuotta sitten linnunpaskameikkeinemme ja hapsottavine hiuksinemme. Sitä ei voi selittää vain sillä, ettei silloin ollut filttereitä. Miten teinit näyttävätkin niin tyylikkäiltä nykyään? Kai se on tämä someaikakausi, lifestyle- ja kauneusblogit sun muut.

No, toisaalta meidän menomme oli maanläheisempää.

Vierailija
147/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä me kasarin lopun ja ysärin alun lapset muistellaan jo vanhoja hyviä aikoja :D

Vierailija
148/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä miten jänniä juttuja ja ihmissuhdedraamaa teillä on ollu galtsussa! 😂 Mä kuuluin aina jokaisessa osa-alueessa vaan yhteen ryhmään että olisi seesteisen näköinen profiili ja ryhmät oli tyyliin: Lukio pilasi elämäni, Materialismionnellisuus ja rakkaudessa ehkä joku pelkkä sydän. En harrastanut myöskään laulun sanoja. Käytin siis galtsua 13-16-vuotiaana ja olin ilmeisesti harvinaisen tylsä nuori. No juristipa minusta tulikin.

Vierailija
149/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiveysVaris foreva

Vierailija
150/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat bileet, tapan kaikki

Oli ihan mun lemppari ja kyseinen lausahdus tulee välillä pienessä tuiterissa helposti suusta :D

Kävin katsomassa omaa galleriaa. Oon näköjään vielä 2011 joitain kuviakin postaillut. Ei sieltä mitään kovin pahaa löytynyt. Yhteisöt oli ihan sellaisia minunlaisiani, ei pistänyt yhtään hävettämään. Kerrankin näin.. ja noh "blogia" en uskaltanut avata, siellä ois voinut olla vähän jotain nolompaa.

Galleria oli ihana.

Vierailija
151/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala näitä muistoja. Itse liityin ekaa kertaa 9-vuotiaana, kun silloin kuului (olen -94) ja muistan kun äiti laittoi poistumaan joistan yhteisöistä, en muista nyt pahimpia, mutta siis 10-vuotiaana oli jotain noita seksi-

ja huumeviittausjuttuja, sitten rikkaisiin naimisiin ja mun sänky, mun säännöt ainakin oli, ne sain pitää.

Vierailija
152/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

cs_kimmo

Vierailija
153/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun uniin, josta syntyi ryhmiä kuten "Tuu mun muniin" ja "Tuu mun uuniin".

Jep.

Vierailija
154/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja lisätään vielä: "Huulirasvariippuvuus" sekä "Tissit on kivoja". -194

Vierailija
155/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albumien niminä oli tosi suosittua pitää + ja -. Plussassa oli yhteiskuvia kavereiden kanssa ja miinuksessa tietty kuvia omasta naamasta :DD

Vierailija
156/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pipari on parasta kostutettuna"

Luulin että se tarkoittaa oikeita pipareita kun tykkäsin syödä niitä maidon kanssa....

"Syö pääs"

"Nu ska vi baila"

"Hipsutus"

Vierailija
157/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin aikoihin kun Umbrella oli hitti, oli huippusuosittu yhteisö ELAA ELAA EE EE tms. Kuvauksena siinä oli "voimistele Rihannan tahtiin". Kaikki kuuluivat siihen :D

Korjaan, se kuuluikin näin:

"opi vokaaleja sekä tavutusta rihannan seurassa! tehostaaksesi treeniä kiemurtele harjoituskappaleen tahtiin ikäänkuin sinulla olisi syyhy, tai ainakin satiaisia."

Vierailija
158/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks en mä muista ollenkaan mitään ihkuboksia? Voisko joku selventää mikä se niinkun oli? Oliko se niinkun mun omassa profiilissa vai missä?

Ja tosiaan, oli siistiä kuulua kaikkiin seksi- ja ryyppäämisryhmiin. Koska olithan sitten cool ja rohkee kun harrastit seksiä (olit oikeasti neitsyt) ja ryyppäsit hitosti (joit 3 siideriä ja olit ihan naamat). Ja ne kaikki kuvat siellä oli tosiaan jotenkin aitoja. Tyyliin skannattuja valokuvia tai sit jotain räpsyjä bileistä. Josta tulikin mieleen että eikö ollut myös siis todella sexyä ja coolia jos jollain tytöllä oli sellanen kuva missä se pussaa toisen tytön kanssa :D Voi luoja mitä huomion hakemista. Mut sitähän se oli, ihan siis itsekin sitä tein.

Vierailija
159/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli mielessä, koulu pielessä XDDD

Vierailija
160/213 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkupoksi oli profiilisivulla sellainen laatikko mihin pystyi kirjoittamaan jotain. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi